Ik denk niet eens dat Eva dr heen gaat, die is nieuwslezeres, geen reporter tochquote:Op woensdag 20 april 2011 14:00 schreef Strega het volgende:
Wat ik me nu afvraag, gaat Bram met Eva naar Londen om verslag te doen van "The Royal Wedding" ?
Nee, Eva gaat het verslaan, Astrid Kerseboom heeft zaterdag de klus van Koninginnedag, dus Eva doet het huwelijk. Las het in de nieuwe programmagids.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat Eva dr heen gaat, die is nieuwslezeres, geen reporter toch
Serieus?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, Eva gaat het verslaan, Astrid Kerseboom heeft zaterdag de klus van Koninginnedag, dus Eva doet het huwelijk. Las het in de nieuwe programmagids.
Ja, het was een interview met haar, speciaal over dit huwelijk. Oh zou best te gek zijn, mee te gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, dan ga ik vragen of IK met dr meemag
Hahaha ik heb sowieso heeeeeeel erge heimwee naar Londen alweer een hele poos, en ik ben echt dol op de royals, hoe fout ookquote:Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het was een interview met haar, speciaal over dit huwelijk. Oh zou best te gek zijn, mee te gaan
Tja, hij is vast een bescheiden mensquote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ik heb sowieso heeeeeeel erge heimwee naar Londen alweer een hele poos, en ik ben echt dol op de royals, hoe fout ook![]()
Ik zal t m es vragen, had t iets eerder gezegd, ik heb m al tig keer gesproken vandaag
Ik bedoel, hij is vast te bescheiden en beleefd om daar mee te koop gaan lopen. Het lijkt me geen opschepper, maar als mens bescheiden.quote:
Nee, dat bedoel ik juist. Daar is hij het type niet voor.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo.
Nou ja tis sowieso iets privé's lijkt me he![]()
Waarom zou ie zo iets rondbazuinen?
Maar hij klinkt altijd beschaafd!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Naja hijs wel het type dikke auto's dure horloges dure pakken etc
Ik mag hopen dat die prullenbak uit de reclame niet diesaajn was.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Naja hijs wel het type dikke auto's dure horloges dure pakken etc
Hejje vrij?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga me es ff fatsoenlijk aankleden en het durp in waggelen
Joh dat was heul zijn huis en zijn prullie niet dus boeie!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die prullenbak uit de reclame niet diesaajn was.
Gisteren weer aan m'n beentjes geholpen, dus thuis vandaag.quote:
De vandaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh dat was heul zijn huis en zijn prullie niet dus boeie!
Oooooooh beterschapjesquote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gisteren weer aan m'n beentjes geholpen, dus thuis vandaag.
Moet veel lopen nu en dat ga ik dus es ff doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |