Dat kwam vroeger ook wel eens voor hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Het zijn tegenwoordig ook allemaal leeghoofden op school, er blijft ook niks steken.
Brave leraresquote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
whaha een leerling heeft bij een vraag die ie niet weet geschreven dat het een gemene vraag is
Oh sorry meneer leerling... ik zal hem nooit meer stellen
Wie ben jij ook alweer?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Het zijn tegenwoordig ook allemaal leeghoofden op school, er blijft ook niks steken.
Graag! Speelt hij ook elke dag gitaar voor je?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ohhhh. Ik zie hem nu elke dag.Zal hem zo even knuffelen voor je.
Ben nog altijd op een serenade aan het wachten. Wel een keer samen met mijn zoon gehoord, was wel leuk.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
Graag! Speelt hij ook elke dag gitaar voor je?
En bevalt het samen? Aan de smiley te zien wel.
Je kan ook niet alles hebben. Hij kan wel de computer maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben nog altijd op een serenade aan het wachten. Wel een keer samen met mijn zoon gehoord, was wel leuk.
Oja.Leven is op dat gebied heel heel goed.
Hij is alleen niet zo handig.![]()
True, zou hem voor geen miljoen willen ruilen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
Je kan ook niet alles hebben. Hij kan wel de computer maken.
Maar als je een hendig sjieke database voor al je boodschappen wilt hebben dan.....quote:Op woensdag 20 april 2011 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, zou hem voor geen miljoen willen ruilen.
Hij is niet van de hardware.Kan ik beter mijn zoon vragen.
Oja, dat kan hij als de beste.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
Maar als je een hendig sjieke database voor al je boodschappen wilt hebben dan.....
Ik ben wél heel goed in ze smerig maken.quote:
tmi.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wél heel goed in ze smerig maken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |