Nah, vanmorgen eventjes, toen ToT het over zijn droom had, daar kwam een kort gesprekje over of het wel of niet een relatie was uit voort.quote:
Hehe:quote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/
quote:Monopoly and 496 others like this
ik snap het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/
Ze wil MP3'squote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jij druk op knop geluid doet spelen.
Ik heb ze als MP3, maar gewoon 1 nummer zeg maar, niet in stukjes.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
O maar ik kan het niet downloaden?
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar dan moest ik spees de rees typen, dat klinkt niet...
achterhoekse muziek?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://isohunt.com/torrents/?ihq=kermis+geluiden
wtf alweer? heb je link naar nieuwsbericht?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
SOP SOP
Schietpartij in Hoorn? Vlakbij jou en LoLa
Linkje ?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
SOP SOP
Schietpartij in Hoorn? Vlakbij jou en LoLa
Ja ik zie het op twitter bij LoLaquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Linkje ?
Ik zit nu in Utrecht
Je verkracht pendulumquote:
Kopieer eens wat ze twittert ?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik zie het op twitter bij LoLa
Will doquote:Op woensdag 20 april 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kopieer eens wat ze twittert ?
Ik volg haar niet, en haar tweets zijn beveiligd...
Da's mooi manquote:Op woensdag 20 april 2011 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
achterhoekse muziek?
Jovink / dvd jovink / 't geet hier spoken.mp3 7.4 MB
Jovink / dvd jovink / brommers kieken.mp3
Ik draai vandaag alleen poepmuziekquote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zet m'n eigen muziek even aan
Die zie jij dan nog nietquote:
Ik moet echt janken, weet je datquote:Op woensdag 20 april 2011 13:57 schreef _Fanta het volgende:
maar huppel, was was dr vandaag weer een schietpartij met doodden enzow, zoals laats in da winkelcentrum?
Ik doe met je meequote:
wat was er dan gebeurt? heb nog geen nieuwsbericht oid gezien, ze hebben wel hele tijd da op twitter nu hot item is.. zal wel goed mis zijn dan..quote:
sloeg dat op mij?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)volwassenenonderwijs
of
http://www.lezenenschrijven.nl/nl/analfabetisme/
Gelukkig snapt Huppel me welquote:Op woensdag 20 april 2011 13:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat was er dan gebeurt? heb nog geen nieuwsbericht oid gezien, ze hebben wel hele tijd da op twitter nu hot item is.. zal wel goed mis zijn dan..
Ik denk dat het hier om iets anders ging..quote:Op woensdag 20 april 2011 13:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat was er dan gebeurt? heb nog geen nieuwsbericht oid gezien, ze hebben wel hele tijd da op twitter nu hot item is.. zal wel goed mis zijn dan..
Ja ik ben wel blont maar niet domquote:
Je moet hem ook dood meppenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik gooi al 3 keer dezelfde spin van de laptop, hij blijft maar terugkomen
Trek een poot van zn lichaam, dan duurt het langer.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Warmtequote:Op woensdag 20 april 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dierenbeulquote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Trek een poot van zn lichaam, dan duurt het langer.
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, alleen als ie in huis zit maak ik hem dood.
Buiten mag je beestjes niet doodmaken
Ik ga gillen en ren weg, mn moeder maakt ze doodquote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zelfs als ie binnen zit zou je hem eerst gewoon buiten moeten zetten
Schijtluis
Een spin is geen insect pannekoekquote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
insecten moetten ook gewoon dood, heb je niks aan!
Ohquote:
Ik zie dat je verstand van de natuur net zo ver strekt als je verstand van spellingquote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
insecten moetten ook gewoon dood, heb je niks aan!
Je moeder aan het poeder gr grquote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm er tweeten wel meerdere mensen over een schietpartij vlak achter mijn huis!
Laatste van LoLa:quote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm er tweeten wel meerdere mensen over een schietpartij vlak achter mijn huis!
ohjah, had ik moetten weten eigenlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een spin is geen insect pannekoek
Grapjas!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
kom in brabant wonen, hier zijn we gezellig zonder pistolen e.d.
Behoort wel tot de klassen arthropodaquote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een spin is geen insect pannekoek
Hmm loos alarmquote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste van LoLa:
Inval in woning gedaan, niets aangetroffen.. afzetlinten weggehaald, en politie is weg #wtf #bizar Daar hou je een naar gevoel aan over
hier in brabant is best tof, ook al zijn we nie altijd even verstaanbaar, mwo da boeit nie toch?!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
kom in brabant wonen, hier zijn we gezellig zonder pistolen e.d.
Ik praat niet zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hier in brabant is best tof, ook al zijn we nie altijd even verstaanbaar, mwo da boeit nie toch?!
Geen idee!quote:
Dat zei het meisje bij de garderobe toen ik in Eindhoven was, toen zei m'n broer: Ohja, dat zeggen ze hier he!quote:
quote:hoorde hier net wel een aantal politie auto's langs scheuren met sirenes hadden beste haast. Maar ik heb het wapen al vernietigd!
En nu staat die op de FP?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een maat van me nadat ik twitterde, stuurt hij dit terug
[..]
Hij heeft straks de AIVD voor de deurquote:Op woensdag 20 april 2011 14:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Slimme jongen welquote:Op woensdag 20 april 2011 14:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
want twitter is betrouwbaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft straks de AIVD voor de deur
Begin dan toch zelf een onderwerp, je merkt vanzelf wel of mensen meelullen of niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
stelletje #ramptoeristen op #twitter #grgr
Nee maar de politie neemt twitter wel heeeeeeeeeeel serieusquote:
Ze zeiden laatst dat ze strenger op twitter berichten gingen letten na Alphen aan de Rijn gebeurenquote:
ik zeik jullie toch niet af man, ik zeg alleen dat ik het stom vind dat mensen gaan staan kijken en als een mongol drbij gaan staan twitterenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin dan toch zelf een onderwerp, je merkt vanzelf wel of mensen meelullen of niet.
Hou eens op met alles wat er gezegd wordt afzeiken zeg
Er was direct na Alphen al een gast opgepakt die via twitter zei dat ie Alphen zou evenaren/verbeteren op schoolquote:Op woensdag 20 april 2011 14:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze zeiden laatst dat ze strenger op twitter berichten gingen letten na Alphen aan de Rijn gebeuren
Dus misschien een paar klootviolen die dat idd serieus gaan nemen
bestwel toch? was laatst een gast die na da gebeuren in da winkelcentrum had getwittert dat ie zoiets rustig over zou doen, die gast is wel van zn bed geligtquote:Op woensdag 20 april 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar de politie neemt twitter wel heeeeeeeeeeel serieus
Wat flik jij nouquote:Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik zeik jullie toch niet af man, ik zeg alleen dat ik het stom vind dat mensen gaan staan kijken en als een mongol drbij gaan staan twitteren![]()
Knal draakje er maar in![]()
Je leest en hoort de laatste tijd wel vaker over dat mensen opgepakt worden voor dit soort shit hoorquote:
Ja daaromquote:Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er was direct na Alphen al een gast opgepakt die via twitter zei dat ie Alphen zou evenaren/verbeteren op school
Ja, de politie neemt Twitter heel serieus... Zelfs een 11 jarig knulletje.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er was direct na Alphen al een gast opgepakt die via twitter zei dat ie Alphen zou evenaren/verbeteren op school
Dat jochie had dreigmails naar school gestuurd. Van wat ik hoorde gisteren was hij het zat dat ie al 3 jaar gepest werd en school er niks aan deedquote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de politie neemt Twitter heel serieus... Zelfs een 11 jarig knulletje.
Ja, klopt. Maar ik dacht dat dat ook via Twitter was, deelsquote:Op woensdag 20 april 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jochie had dreigmails naar school gestuurd. Van wat ik hoorde gisteren was hij het zat dat ie al 3 jaar gepest werd en school er niks aan deed
mjah wa kan een 11 jarig knulletje doen, stel da ie een pistool had dan krijg ie nog da ding tegen zn kop aan vanwege de terugslagquote:Op woensdag 20 april 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jochie had dreigmails naar school gestuurd. Van wat ik hoorde gisteren was hij het zat dat ie al 3 jaar gepest werd en school er niks aan deed
Dus als jij ineens dreigmails krijgt van een 11-jarige, zou je ze gewoon negeren tot ie wel voor je deur staat met weet jij veel wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mjah wa kan een 11 jarig knulletje doen, stel da ie een pistool had dan krijg ie nog da ding tegen zn kop aan vanwege de terugslag
ik zal er zeker wel zijn ouders inlichten zodat ze hem in therapie oid kunne doenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus als jij ineens dreigmails krijgt van een 11-jarige, zou je ze gewoon negeren tot ie wel voor je deur staat met weet jij veel wat?
idd, kijk naar de gemiddelde vmbo school, wat daar allemaal rondlooptquote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja want ouders letten heden ten dage zo goed op hun kroost
Nouquote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie zoeken het maar uit.
Draak staat aan en wat mij betreft is het rooster vandaag dicht
Joh de meeste koters leren van ouders hoe ze een wapen moeten hanteren.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
idd, kijk naar de gemiddelde vmbo school, wat daar allemaal rondloopt![]()
En anders vinden ze dat wel op tha interwebzquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh de meeste koters leren van ouders hoe ze een wapen moeten hanteren.
Op tv?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb toen ik klein was iemand neergeschoten zien worden
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb toen ik klein was iemand neergeschoten zien worden
Ik ook!quote:
Dat is best bizarquote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, 15m voor me, vanaf een scooter...
Ja dat soort grappen als opeens je show afbreken hou ik niet van.quote:
Eensquote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat soort grappen als opeens je show afbreken hou ik niet van.
Slaat ook nergens op.
Nee, dat slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat soort grappen als opeens je show afbreken hou ik niet van.
Slaat ook nergens op.
Eerst excuses.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat slaat ook nergens op.De komende tijd niet meer laten draaien, lijkt mij een passende maatregel.
Maar, waarom? Ze draaide, mensen luisterden, ging prima toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst excuses.
Wel jammer dat ze meteen bij koelkast gaat janken.
SSB!!
Alert! omg. #Oosterblokker K'boogerd loopt gevaarlijke man met groot mes. Gr haar, 41 jr, 188 cm. slank NIET BENADEREN BEL: 0900-8844 PLS RT
Ze had geen zin meer zei ze op msnquote:Op woensdag 20 april 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom? Ze draaide, mensen luisterden, ging prima toch?
Geen idee.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom? Ze draaide, mensen luisterden, ging prima toch?
Gezeik? Waar?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Er was gezeik in het topic geloof ik
Oh. Beetje jammer, begin dan gewoon helemaal niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze had geen zin meer zei ze op msn
Oostblokker van Fok?! haha da's wel de laatste die ik serieus neemquote:Op woensdag 20 april 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst excuses.
SSB!!
Alert! omg. #Oosterblokker K'boogerd loopt gevaarlijke man met groot mes. Gr haar, 41 jr, 188 cm. slank NIET BENADEREN BEL: 0900-8844 PLS RT
ik las oostblokkerquote:Op woensdag 20 april 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst excuses.
SSB!!
Ze kan er moeilijk tegen als het ergens anders over gaat dan over de muziek geloof ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezeik? Waar?
[..]
Oh. Beetje jammer, begin dan gewoon helemaal niet.
Hmmm... Daar maakt ze zich zelf ook vaak genoeg schuldig aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze kan er moeilijk tegen als het ergens anders over gaat dan over de muziek geloof ik.
Ja sorry hoor maar er is nogal sensatie bij SSB zn huis. Logisch toch dat die man het daar over wil hebben. Voor hetzelfde geld is er iets met zn zus ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze kan er moeilijk tegen als het ergens anders over gaat dan over de muziek geloof ik.
Hmm er loopt idd een viaduct van kersenboogerd naar oosterblokker !quote:Op woensdag 20 april 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst excuses.
SSB!!
Geen idee. Net als dat het over relaties gingquote:Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezeik? Waar?
[..]
Oh. Beetje jammer, begin dan gewoon helemaal niet.
Zijn je zus en ouders al op de hoogte?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm er loopt idd een viaduct van kersenboogerd naar oosterblokker !
En dat is ook precies waar ik en lola wonen!
Jeetje...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moeten we de Fokknokploeg voor de zekerheid sturen?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
PolitieNHN geretweet door LoLa dr vriendquote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie twitterde dat trouwens Huppel ?
Van politieNHN dus redelijk betrouwbaar gok ik zoquote:Op woensdag 20 april 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje...
Hoe betrouwbaar is dat twitterbericht?
Oh, dat zag ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van politieNHN dus redelijk betrouwbaar gok ik zo
Vast welquote:Op woensdag 20 april 2011 14:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Leeft die vent eigenlijk nog?
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 14:34 schreef _Fanta het volgende:
is gewoon zelfde nummer dan summer jam maar dan zonder zang niewaar?
ah op die manier, vandaar dat ik beetje verward wasquote:Op woensdag 20 april 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
Dit is het origineel, summerjam heeft hem gejat enz
Van wat ik begreep had dragems er ook nog last vanquote:Op woensdag 20 april 2011 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is de server nog kapot gegaan in de tussentijd
Oh shitquote:Op woensdag 20 april 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm mijn vriendin fietst daar nu wel als het goed is...
is dus echt waar?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, http://www.noordhollandsd(...)mes-in-Kersenboogerd
Dat hoort bij hoorn!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is dus echt waar?Waar ligt da oostlbokker ergens? heb nog nooit van da plaatsje gehoord..
ligt eraan wat voor korte broek het is en hoe die staatquote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Redskillz het volgende:
Wat geven jullie voor een cijver voor een korte broek?
3kwart is geilerquote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Redskillz het volgende:
Met een stoere legerprintquote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor korte broek het is en hoe die staat
Qua spelling becijver ik je 0,5quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Redskillz het volgende:
8,5quote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Met een stoere legerprint& turkenslippers eronder.
damm helemaal daar, anders konde we wel een Fok! klopjacht organiseren om die man met da grote mes te gaan zoekequote:
half uurtje rijden denk ik zo maar!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
damm helemaal daar, anders konde we wel een Fok! klopjacht organiseren om die man met da grote mes te gaan zoeke
picsquote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zit alleen maar in m'n korte broek, voorderest niks
Valt onder gemeente Hoorn.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is dus echt waar?Waar ligt da oostlbokker ergens? heb nog nooit van da plaatsje gehoord..
Sorryquote:Op woensdag 20 april 2011 14:41 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
loop ik hier in mijn tijgerslip de show te stelen!.. wordt het weer verneukt
Dudequote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Redskillz het volgende:
Ik kan er binnen 2 uur zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
half uurtje rijden denk ik zo maar!
zal dan vanuit brabant met ov moetten, en zal jammer zijn als ze hem tegen die tijd al te pakken hebbe. was heel die treinreis voor niksquote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
half uurtje rijden denk ik zo maar!
wat doe je op Fok! dan terwijl er zo'n gek in je wijk rond loopt? ga um zoeke man voordat ie nog meer slachtoffers maakt!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Valt onder gemeente Hoorn.
Maar hij schijnt nu in mij wijk te lopen.
Er staat nu politie voor het huis van mijn vriendin!
altijdquote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
Daar ben ik weer, hebben jullie me gemist?
Wat is dat dan voor mongoloïde advies?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat doe je op Fok! dan terwijl er zo'n gek in je wijk rond loopt? ga um zoeke man voordat ie nog meer slachtoffers maakt!
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
Daar ben ik weer, hebben jullie me gemist?
hoezo? ik zeg toch niet dat hij hem zelf in moet rekenen, maar hij kan op zn minst mee helpen zoeken toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor mongoloïde advies?
Kerel hij zit in Utrecht op zn werk.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat doe je op Fok! dan terwijl er zo'n gek in je wijk rond loopt? ga um zoeke man voordat ie nog meer slachtoffers maakt!
Ik zit 100km verderopquote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jij bent net mono.quote:
Ja :;) En dan een mes tussen je ribben krijgen of zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoezo? ik zeg toch niet dat hij hem zelf in moet rekenen, maar hij kan op zn minst mee helpen zoeken toch?
ah ok, wist ik niequote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zit 100km verderop
En dan zelfs nog zou ik de deur niet uit gaan, al helemaal niet om hem te zoeken![]()
Ik ben wel een held, maar niet achterlijk...
neu niet alles..quote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent net mono.
Geilt op alles met een hartslag
Zonder hartslag, maar warm gehouden op de kacchel vind hij ook goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent net mono.
Geilt op alles met een hartslag
Mono klinkt echt als een droomventquote:Op woensdag 20 april 2011 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zonder hartslag, maar warm gehouden op de kacchel vind hij ook goed.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zonder hartslag, maar warm gehouden op de kacchel vind hij ook goed.
Zolang je maar een groter mes mee neemt.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja :;) En dan een mes tussen je ribben krijgen of zo.
Je gaat toch niet op zoek naar een man met een mes
Alleen jammer van die ontbrekende mostercockquote:
Gelukkig ben je niet serieusquote:Op woensdag 20 april 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je maar een groter mes mee neemt.
Daarvoor heb ik dus een zwaard langs mijn bed staan.
Mosterdcock?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen jammer van die ontbrekende mostercock
Ohquote:Op woensdag 20 april 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen jammer van die ontbrekende mostercock
Een samoerai zwaard zeker, zo'n lekkere botte met afgevlakt bladquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb soms ook wel eens van die dagen dat ik alles gewoon zo neuken hoor.
Op die dagen zou ik zelfs de achterklep van een Fiat Panda nog geven...
-O_quote:Zin door bier met Viagra
AMSTERDAM - Een bier met daarin een dosis Viagra is binnenkort in Groot-Brittannië verkrijgbaar.
De Schotse brouwer Brewdog brengt een gelimiteerde editie van dit speciale biertje ter ere van de aanstaande bruiloft van prins William en Kate op de markt. Het heet Royal Virility Performance en de verkoop start op de dag van het huwelijk. Het bier is uitsluitend via de website van de brouwer te koop.
Het biertje bevat naast Viagra, chocolade, geile geitenkruid en een gezonde dosis sarcasme, zo meldt de brouwer. Voor een biertje moet ruim 11 euro worden neergelegd. Er worden aanvankelijk duizend flesjes geproduceerd, maar als het bier een succes blijkt te zijn, wordt de productie ongetwijfeld opgeschroefd.
Een deel van de winst gaat overigens naar de liefdadigheidsinstelling Centreponit, die de steun van prins William krijgt. Prins William heeft inmiddels een biertje toegestuurd gekregen. Het is niet bekend hoe hij daarop heeft gereageerd.
Ik heb een Russische bontmuts die ook daadwerkelijk uit Rusland komtquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een samoerai zwaard zeker, zo'n lekkere botte met afgevlakt blad
Dat is wel handig voor al die faalpiemels als ze drank op hebbenquote:
Russische bontmutsen zijn niet verbodenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb een Russische bontmuts die ook daadwerkelijk uit Rusland komt![]()
Ik heb een katana ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een samoerai zwaard zeker, zo'n lekkere botte met afgevlakt blad
DM maarquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken maar dat doe ik maar niet
Nee hij is scherp, geen idee eigenlijk hoe dat zit met een vergunning.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
moet je daar tegenwoordig geen wapenvergunning voor hebben? of is het een botte?
Oh ik mistte het stuk dat het over verboden spullen ging danquote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Russische bontmutsen zijn niet verboden
Ja, zo'n afgevlakte waar je nog geen plakje brood mee snijdtquote:
maar wel echt zo eentje waar je iemand zn hoofd mee kan afslicen?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hij is scherp, geen idee eigenlijk hoe dat zit met een vergunning.
Ik heb al een paar keer gehad dat ik zo lam was dat ik de volgende dag gewoon was vergeten dat ik seks had gehadquote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm als ik echt lam ben kan ik zo 2 uur neukenmaar dan doe ik het met tegenzin want dan wil ik slapen.
En ik weet zeker dat de vrouw er op zo'n manier ook niet op zit te wachten
Daar moet je een vergunning voor hebben. En je mag ze al helemaal niet op straat dragen.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hij is scherp, geen idee eigenlijk hoe dat zit met een vergunning.
Welke held heeft deze aangevraagdquote:
Nee Samzz, hij is scherp.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n afgevlakte waar je nog geen plakje brood mee snijdt
Dat gaat sowieso niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar wel echt zo eentje waar je iemand zn hoofd mee kan afslicen?
Ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Van dit liedje krijg ik fucking veel zin om te voetballen vanavond![]()
![]()
Ik heb echt zooooo veel zin in het EK heh!
Zie bovenstaande.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Samzz, hij is scherp.
Is er niet 1 die bij de plaatselijke chinees hangt.
Nee maar was toen een heel interesant programma op discovery, gingen ze verschillende wapens testen om te zien welke nu het dodelijkste wasquote:
Zullen we een keer naar Texas gaan waar iedereen minstens 5 geweren in huis heeft?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie bovenstaande.
Normaal gesproken mag je die dingen absoluut niet in huis hebben. Ik vraag me zelfs af of het met vergunning wel mag.
Ik ben een boefje hequote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie bovenstaande.
Normaal gesproken mag je die dingen absoluut niet in huis hebben. Ik vraag me zelfs af of het met vergunning wel mag.
Ik wil niet naar Texasquote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we een keer naar Texas gaan waar iedereen minstens 5 geweren in huis heeft?
da vrouwtje in kill bill onthoofde menig vijand van hun hoofd met haar samurai zwaard. maar da was ook wel een heel bijzonderequote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar was toen een heel interesant programma op discovery, gingen ze verschillende wapens testen om te zien welke nu het dodelijkste was
Nee is geen officiele vrije dagquote:Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef -Datdus- het volgende:
Hoor je op goeie vrijdag vrij te hebben of niet?
Daar hebbie blauwe jongens voorquote:
Hoe naief!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
da vrouwtje in kill bill onthoofde menig vijand van hun hoofd met haar samurai zwaard. maar da was ook wel een heel bijzondere
Niet persé, veel bedrijven sluiten wel op tijd.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef -Datdus- het volgende:
Ervaring mee?quote:
Ja en een filmquote:Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
da vrouwtje in kill bill onthoofde menig vijand van hun hoofd met haar samurai zwaard. maar da was ook wel een heel bijzondere
Nope.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef -Datdus- het volgende:
Nog niet ...quote:
Slappe versierpoging welquote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, dat mens ging de hele tijd vragen of ik ook een dropje wilde
Wat denk je zelf kut, ik zit aan het bier![]()
Ze lijkt niet genoeg op een fiat panda?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik zou d'r toch niet doen
Is hij niet net als elke fokker 24/7 stijf?quote:
.. van de pillenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij niet net als elke fokker 24/7 stijf?
Geen idee. Maar elke FOK!ker heeft een lul waar je u tegen zegt die altijd paraat staat, een inkomen waar de gemiddelde speler van barcelona nog jaloers op is en een wagenpark waar Jay Leno nog van staat te kijkenquote:
Ik nietquote:Op woensdag 20 april 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij niet net als elke fokker 24/7 stijf?
volgende keer deze aanvragen: Dj. Koelkast & Dj. Darcli - De parade met tieten 2011quote:Op woensdag 20 april 2011 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Verrassing het is lekker niet de parade met tieten
Tegen mijn piemel mag je wel je zeggen hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Maar elke FOK!ker heeft een lul waar je u tegen zegt die altijd paraat staat, een inkomen waar de gemiddelde speler van barcelona nog jaloers op is en een wagenpark waar Jay Leno nog van staat te kijken
Ik ben je hond nietquote:Op woensdag 20 april 2011 15:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
volgende keer deze aanvragen Dj. Koelkast & Dj. Darcli - De parade met tieten 2011
Ja, een modelwagentjespark in je vitrinekast zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tegen mijn piemel mag je wel je zeggen hoor
Alleen dat wagenpark is wel waar
Mijn lul is gewoon gemiddeld, heb geen klagen over zijn staat van paraatheid.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Maar elke FOK!ker heeft een lul waar je u tegen zegt die altijd paraat staat, een inkomen waar de gemiddelde speler van barcelona nog jaloers op is en een wagenpark waar Jay Leno nog van staat te kijken
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn lul is gewoon gemiddeld, heb geen klagen over zijn staat van paraatheid.
Mijn inkomen word een speler uit de jupiler leageu nog niet jaloers op en ik heb een Honda Civic
Ik mis hem omdat ik geen sport 1 hebquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu je het zegt Huppel, ik mis vanavond El Classico omdat ik zelf moet foebele
Gewoon sop-cast downloadenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis hem omdat ik geen sport 1 heb
Ik heb sopcast.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon sop-cast downloaden
Er is 200% zeker iemand die deze bazenwedstrijd streamed voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |