abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95751297

Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl

Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/

Backups:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html

Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen

Update kluisstanden, bijgewerkt tot 20-04-2011 00:45 uur:

Vetgedrukte namen hebben nog hun geheim
Euro 36.488,00 Sharon
Euro 17.723,00 Philip
Euro 9.805,00 Laura GENOMINEERD
Euro 7.750,00 Karim
Euro 6.000,00 Monique
Euro 3.250,00 Joanna GENOMINEERD
Euro 0,00 Gerard
Euro 1.500,00 Segredo Mentaal meegeholpen met het vlot bouwen en bezetten.
Euro 100,00 StefHeeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen.

Nieuw topic kan maar door één persoon worden aangemaakt, maar
geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan een nieuwe. Is er een nieuwe aangemaakt, dan kan er geen andere meer worden aangemaakt, dus geen last meer van meerdere topics.
!!! HET NIEUWE TOPICNUMMER WORDT AL AUTOMATISCH AANGEPAST !!!. Dus niet nog met een nummer verhogen, je hoeft nu alleen maar andere TT te bedenken.
pi_95751453
Ik had het er gister over (hier in de COS) dat er bij Deel 2 bij Mo en Maik een reactie is geplaatst bij het filmpje op youtube. Ik kon helemaal niks meer doen op mijn account, dus kon ook niet Deel 2 verwijderen van YouTube.

De betreffende persoon die dit op zijn geweten heeft zit dus hier op Fok mee te lezen/posten. Voor Deel 2 heb ik nu ook een Mail gekregen, en het account is nu helemaal verwijderd. alle filmpjes in het filmpjes topic doen het niet meer, heel het account is verwijderd van youtube, weg bijna 600 filmpjes.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die mongool door gaat geven aan YouTube dat ik een nieuw kanaal heb.

Wie heeft er nog upload pagina's voor filmpjes, ik ga die filmpjes Deel 1 en Deel 2 nu op zo veel mogenlijk site's posten.

pi_95751513
wat een graf pc heb ik zeg! Ding moet je bijna met kolen aantrappen om een beetje snelheid te krijgen. Sorry dat t zo lang duurde.
Wordt er chagerijnig van.
pi_95751517
En weer moet Segredo in de bench omdat hij gepoept heeft ,dit omdat madam Sharon hem niet even goed heeft uitgelaten ze liep naar buiten en ging zitten gelijk op de bank als ze nu even met hem rondloopt die MUTS
pi_95751544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Flashbox het volgende:
Ik had het er gister over (hier in de COS) dat er bij Deel 2 bij Mo en Maik een reactie is geplaatst bij het filmpje op youtube. Ik kon helemaal niks meer doen op mijn account, dus kon ook niet Deel 2 verwijderen van YouTube.

De betreffende persoon die dit op zijn geweten heeft zit dus hier op Fok mee te lezen/posten. Voor Deel 2 heb ik nu ook een Mail gekregen, en het account is nu helemaal verwijderd. alle filmpjes in het filmpjes topic doen het niet meer, heel het account is verwijderd van youtube, weg bijna 600 filmpjes.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die mongool door gaat geven aan YouTube dat ik een nieuw kanaal heb.

Wie heeft er nog upload pagina's voor filmpjes, ik ga die filmpjes Deel 1 en Deel 2 nu op zo veel mogenlijk site's posten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belachelijk zeg!
pi_95751565
Sharon zegt nu ff tegen Geer dat de hond voortaan in de bench moet blijven.
Ik snap er geen donder van hoe zij met die hond omgaat.
Ze laat hem net nog geen minuut buiten en nu heeft hij binnen al weer gepoept, is toch logisch als hij maar 1 minuutje buiten is en niet eens de tijd krijgt om maar een plekkie te zoeken waar hij kan poepen. Nu zit hij weer voor straf in die bench,. :( :( :( :( :( :(
  woensdag 20 april 2011 @ 09:59:25 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95751566
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overstappen op dailymotion
pi_95751567
Is er hier iemand die denkt dat Laura blijft? Ben gewoon benieuwd!
pi_95751576
Oh, Mo gaat vandaag poetsen :o
pi_95751600
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
Haarzelf of iets in huis?
pi_95751607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
hoop van wel, vrees van niet

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
zichzelf of iets in het huishouden 8)7 ?
pi_95751630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Haarzelf of iets in huis?
:)
Het huis geloof ik, maar misschien neemt ze zichzelf meteen even mee
pi_95751632
quote:
Ik denk en hoop het van niet :)
pi_95751633
quote:
Nee, Jo wordt met alle geweld erin gehouden
  woensdag 20 april 2011 @ 10:01:28 #15
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_95751637
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn er geen andere sites dan waar je filmpjes op kan zetten ?
En Bah voor het veradenwerk, en niet aan denken dat er ook mensen zijn die er plezier aan hebben om de filmpjes te zien!!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_95751639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef afca_oc het volgende:

[..]

hoop van wel, vrees van niet

[..]

zichzelf of iets in het huishouden 8)7 ?
Denk het huishouden. Ze heeft zichzelf gisteren al gepoetst en gelijk weer besmeurd met allerlei smeerseltjes
pi_95751651
Sharon en Mo niet onder de douche geweest.
Lau wel, maar die zag dat karim naakt onder de douche stond dus was ze als de wiedeweerga ook onder de douche.
pi_95751669
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef angeljacky het volgende:
Sharon en Mo niet onder de douche geweest.
Lau wel, maar die zag dat karim naakt onder de douche stond dus was ze als de wiedeweerga ook onder de douche.
Zoveel mannelijk naakt heeft ze nog nooit gezien voor dit huis..
pi_95751672
quote:
Nee laura gaat weg en dat is erg fijn .
  woensdag 20 april 2011 @ 10:02:52 #20
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_95751680
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Nee, Jo wordt met alle geweld erin gehouden
Precies laura heeft gewoon geen kans tegen mama Jo met haar tietenfabriek!!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_95751688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

zijn er geen andere sites dan waar je filmpjes op kan zetten ?
En Bah voor het veradenwerk, en niet aan denken dat er ook mensen zijn die er plezier aan hebben om de filmpjes te zien!!
Kun je niet nagaan wie het heeft verraden dan? Vast een Maik/Mo fan. Die moeten niet zo moeilijk te vinden zijn ;)
pi_95751701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Zoveel mannelijk naakt heeft ze nog nooit gezien voor dit huis..
Weet jij wat voor erg laura heeft meegemaakt in het verleden, daarom is ze bang in het donker?
  woensdag 20 april 2011 @ 10:03:32 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95751706
Volgens mij krijgt Guido op zijn kloten van SBS hij krijgt een wat rare tweet van de persvoorlichtster van net 5

quote:
LauMus Laura
@ @SST_Guido hmm!
pi_95751716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Kun je niet nagaan wie het heeft verraden dan? Vast een Maik/Mo fan. Die moeten niet zo moeilijk te vinden zijn ;)
Die zijn inderdaad nogal zeldzaam hier.
pi_95751720
Flashbox je hebt een DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')