Belachelijk zeg!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Flashbox het volgende:
Ik had het er gister over (hier in de COS) dat er bij Deel 2 bij Mo en Maik een reactie is geplaatst bij het filmpje op youtube. Ik kon helemaal niks meer doen op mijn account, dus kon ook niet Deel 2 verwijderen van YouTube.
De betreffende persoon die dit op zijn geweten heeft zit dus hier op Fok mee te lezen/posten. Voor Deel 2 heb ik nu ook een Mail gekregen, en het account is nu helemaal verwijderd. alle filmpjes in het filmpjes topic doen het niet meer, heel het account is verwijderd van youtube, weg bijna 600 filmpjes.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die mongool door gaat geven aan YouTube dat ik een nieuw kanaal heb.
Wie heeft er nog upload pagina's voor filmpjes, ik ga die filmpjes Deel 1 en Deel 2 nu op zo veel mogenlijk site's posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overstappen op dailymotionquote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Flashbox het volgende:
Ik had het er gister over (hier in de COS) dat er bij Deel 2 bij Mo en Maik een reactie is geplaatst bij het filmpje op youtube. Ik kon helemaal niks meer doen op mijn account, dus kon ook niet Deel 2 verwijderen van YouTube.
De betreffende persoon die dit op zijn geweten heeft zit dus hier op Fok mee te lezen/posten. Voor Deel 2 heb ik nu ook een Mail gekregen, en het account is nu helemaal verwijderd. alle filmpjes in het filmpjes topic doen het niet meer, heel het account is verwijderd van youtube, weg bijna 600 filmpjes.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die mongool door gaat geven aan YouTube dat ik een nieuw kanaal heb.
Wie heeft er nog upload pagina's voor filmpjes, ik ga die filmpjes Deel 1 en Deel 2 nu op zo veel mogenlijk site's posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoop van wel, vrees van nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat Laura blijft? Ben gewoon benieuwd!
zichzelf of iets in het huishoudenquote:
Ik denk en hoop het van nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nee, Jo wordt met alle geweld erin gehoudenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
zijn er geen andere sites dan waar je filmpjes op kan zetten ?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het huishouden. Ze heeft zichzelf gisteren al gepoetst en gelijk weer besmeurd met allerlei smeerseltjesquote:Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef afca_oc het volgende:
[..]
hoop van wel, vrees van niet
[..]
zichzelf of iets in het huishouden?
Zoveel mannelijk naakt heeft ze nog nooit gezien voor dit huis..quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef angeljacky het volgende:
Sharon en Mo niet onder de douche geweest.
Lau wel, maar die zag dat karim naakt onder de douche stond dus was ze als de wiedeweerga ook onder de douche.
Nee laura gaat weg en dat is erg fijn .quote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Precies laura heeft gewoon geen kans tegen mama Jo met haar tietenfabriek!!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, Jo wordt met alle geweld erin gehouden
Kun je niet nagaan wie het heeft verraden dan? Vast een Maik/Mo fan. Die moeten niet zo moeilijk te vinden zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
zijn er geen andere sites dan waar je filmpjes op kan zetten ?
En Bah voor het veradenwerk, en niet aan denken dat er ook mensen zijn die er plezier aan hebben om de filmpjes te zien!!
Weet jij wat voor erg laura heeft meegemaakt in het verleden, daarom is ze bang in het donker?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zoveel mannelijk naakt heeft ze nog nooit gezien voor dit huis..
quote:LauMus Laura
@ @SST_Guido hmm!
Die zijn inderdaad nogal zeldzaam hier.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kun je niet nagaan wie het heeft verraden dan? Vast een Maik/Mo fan. Die moeten niet zo moeilijk te vinden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |