Praat geen onzin man. Je had ook nog haar HI-bewaarbox stiekem aanstaan, en een keylogger geinstalleerd, zogenaamd "voor je broer". Jij weet niet wat het woord vertrouwen betekent, anders zou je het niet gebruiken in jouw geval.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:28 schreef SkryZer het volgende:
... Zoals in mijn vorige topic stond las ik stiekem haar email en nu denkt ze dat ik haar niet meer vertrouw, maar ik vertrouw haar wel degelijk. ...
dat uitleggen heeft toch geen nut meer. Je zit volgens mij behoorlijk met jezelf in de knoop als je nu zo schijheilig gaat doen dat je er spijt van hebt. En dat terwijl je dat anderhalf jaar eerder had moeten bedenken.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:57 schreef SkryZer het volgende:
Ik kan het uitleggen, maar dat is een lang lang verhaal...
Ik wou alleen weten of ik haar moet laten gaan..
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:51 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Praat geen onzin man. Je had ook nog haar HI-bewaarbox stiekem aanstaan, en een keylogger geinstalleerd, zogenaamd "voor je broer".
Bedankt ZureLucht!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:12 schreef ZureLucht het volgende:
Dus je leest wat email en mevrouw gaat over de zeik? Goed dat je daar vanaf bent.
Als ze niets te verbergen had, zou ze ook niet zo reageren. Eindelijk een verstandig iemand, die TS.
Begin dan eerst even met je zelfquote:Op woensdag 20 april 2011 09:20 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Bedankt ZureLucht!
Volgende relatie gaat vast beter en die loopt die is hopelijk wel volwassen!
wordt jij nou maar eerst volwassenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:20 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Bedankt ZureLucht!
Volgende relatie gaat vast beter en die loopt die is hopelijk wel volwassen!
Ach donder toch op, dikke vette trol. Dat SkryZer serieus op je in gaat laat ook alleen maar zien dat hij alleen wil horen wat in zijn straatje past.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:12 schreef ZureLucht het volgende:
Dus je leest wat email en mevrouw gaat over de zeik? Goed dat je daar vanaf bent.
Als ze niets te verbergen had, zou ze ook niet zo reageren. Eindelijk een verstandig iemand, die TS.
Pardon?quote:Ach donder toch op, dikke vette trol. Dat SkryZer serieus op je in gaat laat ook alleen maar zien dat hij alleen wil horen wat in zijn straatje past.
Mag ze niks te verbergen hebben?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:12 schreef ZureLucht het volgende:
Mogen wij je emailadres en password aub? Je hebt vast niks te verbergen en ik ben gewoon benieuwd wat je allemaal meemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:12 schreef ZureLucht het volgende:
Wow, zijn jullie zo makkelijk te trollen?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Ach donder toch op, dikke vette trol. Dat SkryZer serieus op je in gaat laat ook alleen maar zien dat hij alleen wil horen wat in zijn straatje past.
Hoezo geheimen? Privacy, misschien? Ik weet niet wat voor een individu jij bent, maar ik heb geen significante andere nodig om me compleet te voelen en daarbij, had ik een vriendin, dan heb ik liever dat ze ook haar eigen leventje heeft en niet elk klein detail met me deelt. Zeker niet als dat onvrijwillig gebeurd door zonder haar medeweten door haar e-mail en telefoon heen te wroeten.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:28 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Pardon?
Als je al geheimen hebt in je email en je gaat helemaal over de zeik zodat je de relatie beeindigd, dan is zij het niet waard. Mijn mening. Voor haar tien anderen.
Neuh, hier krijg je geen note voor hoor. Je verwijt een mongooltje ook niet dat-ie kwijlt.quote:Dat jij dat als een trollopmerking ziet, prima. Misschien moet je een note bij mij plakken?
Tuurlijk mag dat. Als een ander erachter komt en het kost je relatie, is het je eigen schuld.quote:Mag ze niks te verbergen hebben?
Je hebt helemaal geen spijt, want je houdt voor jezelf nog steeds vol dat je haar heus wel vertrouwt. Terwijl dat gewoon onzin is, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Wow, zijn jullie zo makkelijk te trollen?
Natuurlijk ging ik daar niet serieus op in... Ik kan al 5 dagen niet fatsoenlijk ergens over nadenken door spijt...
Wat een flauwekul. Kennelijk ga je ervan uit dat wat iemand verbergt, iets is wat niet in de haak is. Maar er is ook nog gewoon zoiets als privacy, en zelf willen bepalen wat je wanneer met wie wilt delen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Als een ander erachter komt en het kost je relatie, is het je eigen schuld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |