te minimalistisch, je kan er geen ruk mee..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Chrome is chill manwat is er mis met de interface?
Nou, ik kan er gewoon mee internetten. Precies wat het moet doen. Ook ziet het er gewoon simpel uit, zonder al die balken en informatie, etc.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
te minimalistisch, je kan er geen ruk mee..
Idd en zoeken gaat 10x sneller.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nou, ik kan er gewoon mee internetten. Precies wat het moet doen. Ook ziet het er gewoon simpel uit, zonder al die balken en informatie, etc.
ik wil geen bergen met balken, maar ik wil wel een gui hebben om dingen te kunnen uitvoeren.. (ik heb em wel geinstalleerd staan voor testen overigens) snelheid langzamer/sneller is hier niet te merken...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nou, ik kan er gewoon mee internetten. Precies wat het moet doen. Ook ziet het er gewoon simpel uit, zonder al die balken en informatie, etc.
Dat is het doel van een goede GUI, simpel en duidelijk, zonder overbodige shit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
te minimalistisch, je kan er geen ruk mee..
Nee man, jammer genoeg niet. Het lukte me 1x op me Desire HD maar sindsdien ook niet, wel vreemd. Ik denk dat je perse Java nodig hebt.quote:
Ik heb wel minedroid op m'n Htc Desire. Wel grappig, maar werkt te kut om echt te spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, jammer genoeg niet. Het lukte me 1x op me Desire HD maar sindsdien ook niet, wel vreemd. Ik denk dat je perse Java nodig hebt.
een goede gui laat geen essentieele knoppen weg (home/stop en/of forward/back knoppen + menu)quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat is het doel van een goede GUI, simpel en duidelijk, zonder overbodige shit.
Ja maar er komt als het goed is ook echte Minecraft naar Android alleen niet door MoJang gemaakt..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb wel minedroid op m'n Htc Desire. Wel grappig, maar werkt te kut om echt te spelen.
Ik heb met chrome anders gewoon home/stop/forward/backward+een moersleutel(menu) knop hoor?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
een goede gui laat geen essentieele knoppen weg (home/stop en/of forward/back knoppen + menu)
en dat doen ze allemaal...
nee jeuh, een menu achter een KNOP?!?!!?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb met chrome anders gewoon home/stop/forward/backward+een moersleutel(menu) knop hoor?
Kijk, dat jij iets normaal vindt, betekent niet meteen dat het standaard overal in verwerkt hoort te zitten. ;-)quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
nee jeuh, een menu achter een KNOP?!?!!?
die hoort imho in een smalle rechtehoekige balk boven of onder je adres balk te zitten..
het inline zoeken is ook kut overigens.. maar hey, ieder zo z'n smaak, ik vind die nieuwe browsers beroeder dan beroerder.. jij niet..
Nou, wat verwacht jij in 1.6?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef papiertje het volgende:
[..]
Kijk, dat jij iets normaal vindt, betekent niet meteen dat het standaard overal in verwerkt hoort te zitten. ;-)
Maar back on topic!
Dan moet je de dirt uit je station halenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:11 schreef JaimyLee het volgende:
Ik wil dat 1.6 er voor zorgt dat er geen animals meer in mijn treinstation spawnen en dus ook niet meer mijn minecarts blokkeren. kutbeesten.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:11 schreef JaimyLee het volgende:
Ik wil dat 1.6 er voor zorgt dat er geen animals meer in mijn treinstation spawnen en dus ook niet meer mijn minecarts blokkeren. kutbeesten.
Ja ben ik al mee bezig.. Dat het zo ver moest komenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan moet je de dirt uit je station halen
Komt door je fakkelsquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef mschol het volgende:
[..]
die beesten spawnen idd een beetje te veel in gebouwde gebieden
Dat is wel te hopen ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |