ik vind die 2de optie eigenlijk veel geiniger.. jezelf random verhuizen XKM van je huis af,...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:45 schreef Samael het volgende:
Een handig linkje voor als je de seed van een oude map wil achterhalen.
Haha, is vast een bug.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:03 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Nee daar regent het, dat zeg ik toch?
Tis mij opgevallen dat die ervaringen behoorlijk verdeeld zijn, ik had iig zeer weinig regen meegemaakt na heel wat dagen spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef dnbrainwash het volgende:
In smp regende het zelfs al teveel naar mijn mening.Wel tof tho, k wil nogsteeds sneeuw zien.
Handigquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:49 schreef Samael het volgende:
YES EINDELIJK![]()
Na wat zoekwerk, voor iedereen die meer neerslag wilt :
Straight to teh point.
1. Download NBT-Edit
2. Open the level.dat file of the world that you wish more rain or thunderstorm to be in with NBT-Edit.
3. Click the "rain Time".
4. Change the number beside it to something low, for example: 5000, 10000, or 15000.
5. Save the changes, and start Minecraft!
6. Go in your world and enjoy the frequent weather changes
-Edit-
Na wat het wat meer te hebben getest moet ik toch helaas mededelen dat dit geen blijvende oplossing is aangezien de rainTime constant veranderd en je dus telkens uit Minecraft moet om het opnieuw te laden...![]()
Gewoon het sfeertjequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:23 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er zo boeiend aan die regen dan
Inderdaad, dat is echt heel leuk.quote:
Onweer is nog het vetste, die donderklappen erbij geven het een heel tof effectquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt heel leuk.
Maar ik wil ook onweer zien. Volgens mij is dat helemaal zeldzaam.
Nah, meestal sneeuwt het in sneeuwgebieden, dus komt er niet veel sneeuw bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sneeuw is het tofst omdat het landschap dan echt verandert.
kijk hieropquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |