Haha dat is echt lelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:58 schreef Toothless het volgende:
grappig.
In mijn dorp waar het nog nooit gesneeuwd heeft sneeuwt het nu.
Wat maanden groen was is nu wit xD
1)je hebt 1.5 geinstalleerd en de mods zijn niet up-to-datequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
WTF
geen ENKELE mod die ik installeer doet t >.>
WAT IS ER AAN DE HAND
welke mods probeer je te installerne?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:48 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
nee ik heb 1.4_01 wil niet updaten:D
Fan van mcschematics.com?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:05 schreef Toothless het volgende:
En de live maprender is te bereiken via: http://toothless.nl:8123/
maprender doet ut niet in IE..quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:05 schreef Toothless het volgende:
Server is online.
Toothless-Minecraft-Server is te bereiken via: toothless.nl
En de live maprender is te bereiken via: http://toothless.nl:8123/
chrome (en IE9 ook overigens) zijn stom..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef dnbrainwash het volgende:
IE is toch stom. In chrome werkt ie perfect.
Ach, chrome valt wel mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
chrome (en IE9 ook overigens) zijn stom..
beroerde gui..
Chrome is chill manquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
chrome (en IE9 ook overigens) zijn stom..
beroerde gui..
plane mod industrail mod en meer!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
welke mods probeer je te installerne?
Conflicten in Data values?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
[..]
plane mod industrail mod en meer!
mods die ik al heb geinstalleerd zijn :sdk gun mods
toomanyitems
apoxpokeball
cornerstairs
chocoloate mod
mobmask
more throwables
walll clocks
pistons
please help?:D
te minimalistisch, je kan er geen ruk mee..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Chrome is chill manwat is er mis met de interface?
Nou, ik kan er gewoon mee internetten. Precies wat het moet doen. Ook ziet het er gewoon simpel uit, zonder al die balken en informatie, etc.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
te minimalistisch, je kan er geen ruk mee..
Idd en zoeken gaat 10x sneller.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nou, ik kan er gewoon mee internetten. Precies wat het moet doen. Ook ziet het er gewoon simpel uit, zonder al die balken en informatie, etc.
ik wil geen bergen met balken, maar ik wil wel een gui hebben om dingen te kunnen uitvoeren.. (ik heb em wel geinstalleerd staan voor testen overigens) snelheid langzamer/sneller is hier niet te merken...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nou, ik kan er gewoon mee internetten. Precies wat het moet doen. Ook ziet het er gewoon simpel uit, zonder al die balken en informatie, etc.
Dat is het doel van een goede GUI, simpel en duidelijk, zonder overbodige shit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
te minimalistisch, je kan er geen ruk mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |