quote:Op woensdag 20 april 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Put your hands up for pi - erre (TT)! [ afbeelding ]
ja maar zaterdag is de stap avondquote:Op woensdag 20 april 2011 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is voor mij vrijdag al
Ik heb zaterdag 2 verjaardagen en we gaan gamenquote:
dan ga je ergens anders heenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag 2 verjaardagen en we gaan gamen
(In Spijkenisse kan je niet stappen)
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja Rotterdam zeker... tussen het 16 jarige publiek
Je vergeet alleen dat Rossdale 21 jaar ouder is dan ik, en dat Teun trouwens ook 24 is! Hoezo wordt Teun niet geflamedquote:
Het is geen flame. Jij klinkt gewoon als een oude, wijze man!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat Rossdale 21 jaar ouder is dan ik, en dat Teun trouwens ook 24 is! Hoezo wordt Teun niet geflamed
Hihihihihihi je weet het ook altijd weer goed te praten mallerd van mequote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
Het is geen flame. Jij klinkt gewoon als een oude, wijze man! [ afbeelding ]
i'm sorry it got hit by a bus, in the mouthquote:Op woensdag 20 april 2011 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje in de OP gebleven met voor de 013 op een bankje etc?
Omdat ik geen 24 ben!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat Rossdale 21 jaar ouder is dan ik, en dat Teun trouwens ook 24 is! Hoezo wordt Teun niet geflamed
ik vrijdag, zaterdag, zondag EN maandagquote:Op woensdag 20 april 2011 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb gewoon vrij maandag om de hele dag Gears 3 te spelen
Ja als je koopt in de winkel wel... maar dan pas vanaf 25-04quote:Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
Dus als ik straks mijn live verleng krijg ik GOW beta?
Delft.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja Rotterdam zeker... tussen het 16 jarige publiek
Tittyliciouz?quote:
Als je student bent wel.quote:
Te laat.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
*Kuch*
'$1 apps are killing us'
*Kuch*
Gratis Beta codes
Knallen met de barbecue vanavond!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef dreamzk het volgende:
Gaat hard hier, en door dat opnieuw volgen van het topic had ik niet eens door dat we al over de 100 waren
Dit weer is nie goe voor mn studie, enige wat ik doe is buiten bier drinken. Gaan er mensen vanavond nog knallen?
Dit inderdaad.quote:
Nee, deze keer wat delicaterquote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Enorme jetsers vleesch eten.
Jeweet het homeboyquote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef KoningStoma het volgende:
Mooi dat er nog andrre mensen de beta gaan doen. al die randoms lijken rechtstreeks uit een verzorgingstehuis voor zwakzinnigen te komen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef KoningStoma het volgende:
Mooi dat er nog andrre mensen de beta gaan doen. al die randoms lijken rechtstreeks uit een verzorgingstehuis voor zwakzinnigen te komen.
Ah joh water afsluiten duurt nooit zo lang. En anders flessen water/frisdrank pakken en de shit daarmee doorspoelenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kutzooi ik moet ook nog kakken maar ik weet niet of ik wel kan doorspoelen!
Weet niet hoelang het al is afgesloten en of hij vanmorgen nog het toilet heeft gebruikt. Ik ga echt geen cola door het toilet kieperenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah joh water afsluiten duurt nooit zo lang. En anders flessen water/frisdrank pakken en de shit daarmee doorspoelenTrouwens, er zit nog voor 1x doortrekken in de stortbak!
Als het goed is krijg ik ook een betakey. Denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ook volgens mijquote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik ook een betakey. Denk ik
Als het moet dan moet het. Je kan natuurlijk ook gewoon naar een vriend gaan die in een andere wijk woont.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet niet hoelang het al is afgesloten en of hij vanmorgen nog het toilet heeft gebruikt. Ik ga echt geen cola door het toilet kieperen
Denk dat hem dat ook gaat wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als het moet dan moet het. Je kan natuurlijk ook gewoon naar een vriend gaan die in een andere wijk woont.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef KoningStoma het volgende:
Mooi
Het enige minpunt van het spel zijn nu de teammates.
Even naar je vriendin toe... "Hoi schat wat leuk dat je...." "Ja, inderdaad, hoi, haast, tot zo!"quote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat hem dat ook gaat worden
Wat dan? Ga je bbq'en in het gezelschap van dames?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, deze keer wat delicaterEn een keer geen bier erbij, maar flessen rose
Ook, maar dat is normaalquote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Wat dan? Ga je bbq'en in het gezelschap van dames?
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:12 schreef Parvus het volgende:
Ik blijf in m'n eentje wel BO spelen
[ afbeelding ]
Lekker stukje vis op de BBQ is ook zeker wel eens lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook, maar dat is normaalNee, normaal is het altijd lappen vlees met bier, nu een keer een meer bescheiden barbecue met rose. Een beetje afwisseling kan geen kwaad!
Ik vind de ene keer beginnen met de speklappen en de andere keer eindigen met de speklappen variatie genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook, maar dat is normaalNee, normaal is het altijd lappen vlees met bier, nu een keer een meer bescheiden barbecue met rose. Een beetje afwisseling kan geen kwaad!
Dat soort avonden zitten er soms wel tussen, maar wij bbqen meestal met een gemenge groep van 10-15 mensen of zoietsquote:Op woensdag 20 april 2011 13:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik vind de ene keer beginnen met de speklappen en de andere keer eindigen met de speklappen variatie genoeg.
Maar nee, hier is bbq'en een exclusieve mannenbezigheid. Dat heet dan ook een mannen bbq.Kan ook met vrouwen, maar het idee is juist een avondje mannen onder elkaar en dan bier zuipen en slechte grappen over vrouwen maken.
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op woensdag 20 april 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker stukje vis op de BBQ is ook zeker wel eens lekker
Oke hoe laat?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat soort avonden zitten er soms wel tussen, maar wij bbqen meestal met een gemenge groep van 10-15 mensen of zoietsEr zijn altijd wel mensen die mee willen bbqen en iedereen is altijd welkom
Ja oke, maar wij hebben dus ook beperkte ruimte, want wij kunnen alleen op ons balkon bbq'en, dus dat zijn maximaal mannetje of 10.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat soort avonden zitten er soms wel tussen, maar wij bbqen meestal met een gemenge groep van 10-15 mensen of zoietsEr zijn altijd wel mensen die mee willen bbqen en iedereen is altijd welkom
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja oke, maar wij hebben dus ook beperkte ruimte, want wij kunnen alleen op ons balkon bbq'en, dus dat zijn maximaal mannetje of 10.
En de bbq staat dan naast de keukendeur dus om de 5 minuten kan je de rookmelders gaan uitzetten.
Waar woon jij eigenlijk ergens in Tilburg?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Wij bbqen gewoon op straat, pleintje bij ons in de straat met parkeerplaatsenBanken naar buiten, tafels naar buiten en zitten maar
Zuidoosten van het centrum, hoezo?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk ergens in Tilburg?
Dat kan bij ons helaas niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Wij bbqen gewoon op straat, pleintje bij ons in de straat met parkeerplaatsenBanken naar buiten, tafels naar buiten en zitten maar
Breda-oost oostquote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zuidoosten van het centrum, hoezo?
Heb veel vrienden in Tilburg wonen maar jij woont daar niet in de buurtquote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zuidoosten van het centrum, hoezo?
Zag het helaas te laat.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was als eerste
Maar heb het ook vrij snel hier neer gezet
Waar wonen die dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb veel vrienden in Tilburg wonen maar jij woont daar niet in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |