quote:Op woensdag 20 april 2011 01:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee vandaag al, want zelfs in Engeland is het al woensdag!
2 of 3,, lekker boeiend, toch kut dat je het weer net niet haalt,, helemaal als je ziet hoe afgrijselijk ManU speelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef sylvietjoo het volgende:
Desalniettemin zou een overwinning op WHL toch een flinke boost zijn. Zal knap lastig worden maar wie weet. Zolang we de tweede plek maar kunnen vasthouden. Als Chelsea ons nog inhaalt zou ik pas echt balen!
Mooiquote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wordt wel gewoon uitgezonden hoor, op sport1 (eerste kanaal).
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooien bedankt voor het melden
Edit: Na het lezen van de post onder mij... Eikel!
He! houd je een beetje in, je hebt het hier wel tegen iemand die vandaag kampioen is geworden in Onlinesoccermanager hoor een beetje respect is wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De wedstrijd begint op kanaal 1, dan schakelen ze om 21:20 over naar Barca - Real en gaat Arsenal verder op sport1 extra.
Arsenal faalt altijd, Tottenham is gewoon de beterequote:Op woensdag 20 april 2011 20:55 schreef alors het volgende:
Nou leuk voor Raf dat hij gescoord heeft, nu vol erover graag, niet weer zo hard falen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Arsenal faalt altijd, Tottenham is gewoon de betere
Let op hij maakt straks een wereld redding, om vervolgens weer een blunder te maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat slecht gekeept van gomes trouwens...
Hij is niet meer zo goedquote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat slecht gekeept van gomes trouwens...
Hoop dat Tottenham na de zomer Steek koopt voor veel geldquote:
Hopelijk naar United.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoop dat Tottenham na de zomer Steek koopt voor veel geld
Nee ik gun hem serieus een transfer maar dan wel Arsenal/United ofzo. Tottemham is tijdelijk dat kan niet anders.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoop dat Tottenham na de zomer Steek koopt voor veel geld
Ik vind Arsenal zo'n kutclubquote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik gun hem serieus een transfer maar dan wel Arsenal/United ofzo. Tottemham is tijdelijk dat kan niet anders.
Lekker tegen Lech Poznan spelen volgend jaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal zo'n kutclub. Tottenham hoeft echt niet tijdelijk te zijn, zoveel geld als ze te spenderen hebben. En van der vaart zit er toch ook al
.
Natuurlijk niet. Dit is al ingezet onder Jol, toen kwamen de grote investeringen ook allemaal en ze hebben nu veel goede spelers rondlopen, er komen er alleen nog maar meer bij. Die spelen voortaan gewoon om CL-plekken.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik gun hem serieus een transfer maar dan wel Arsenal/United ofzo. Tottemham is tijdelijk dat kan niet anders.
Ze halen gewoon man city nog in hoor. Die kunnen toch niet voetballen met die coach van zequote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lekker tegen Lech Poznan spelen volgend jaar.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk van der vaart knalt m er even in van 20 meter
We hebben allebei dikke streedcred toch, dan mag dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij moet het overigens niet te vaak eens zijn hoor. We hebben allebij al een kansloze Foknaam dat gaat niet werken.
Kan Modric zn knie kosten vet fouquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een vieze overtreding van Diaby. De tering hé.
Ik zag hem al a la Reis geblesseerd wordenquote:
Na www.urbandictionary.com gechecked te hebben ben ik het helemaal met je eens. Maar ja nu weer focussen op de wedstrijd zolang het kan. Dankzij mijn gratis Sport1 schakel ik helaas over naar Real - Barca straksquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We hebben allebei dikke streedcred toch, dan mag dat.
Helaas is dat in Nederland niet mogelijk dankzij een aantal tokkies die zichzelf willen bewijzen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zag hem al a la Reis geblesseerd worden
Mooi ook trouwens altijd, dat die supporters m nog even een schouderklopje kunnen geven
Ik ga gewoon zappen, Heb een abonnement.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na www.urbandictionary.com gechecked te hebben ben ik het helemaal met je eens. Maar ja nu weer focussen op de wedstrijd zolang het kan. Dankzij mijn gratis Sport1 schakel ik helaas over naar Real - Barca straks
Tja, dat krijg je met die Feyenoorders.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na www.urbandictionary.com gechecked te hebben ben ik het helemaal met je eens. Maar ja nu weer focussen op de wedstrijd zolang het kan. Dankzij mijn gratis Sport1 schakel ik helaas over naar Real - Barca straks
[..]
Helaas is dat in Nederland niet mogelijk dankzij een aantal tokkies die zichzelf willen bewijzen.
Niet Gomes zijn fout dit hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godverdomme, die Gomes kan ook niet keepen ook. Blij als ze een nieuwe keeper hebben. Onverdiend dit.
Ook, maar Gomes stompte dat eerst schot wel heel zwak weg.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef Ohjaajoh het volgende:
[..]
Niet Gomes zijn fout dit hoor![]()
Wat dacht je van Gallas?
Mwah, vond ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ook, maar Gomes stompte dat eerst schot wel heel zwak weg.
Zit zelf op DSC5 dat nog Tottenham uitzendt, weet niet of ze daarmee doorgaan straks?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef beantherio het volgende:
Is hier ook een stream van?
Damn, ik baal ervan dat ik Barcelona - Real moet kijken.![]()
...die leuk was om te kijken!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef Dos37 het volgende:
Dat was een prima dramatische eerste helft...
Zou niet meer terecht zijn, na al die vieze overtredingenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef alors het volgende:
Heren, voorzichtig. Ik zie die rode kaart al getrokken worden
Dat heeft ie altijdquote:Op woensdag 20 april 2011 22:12 schreef Mykonos het volgende:
Wenger is er niet gerust op zeg, die zit continu met een gezicht alsof hij 4-0 achter staat..
Spurs was sowieso beter 2e helft. Jammer dat Bale altijd geblesseerd isquote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
Weer een gelijkspel. Frustrerende is dat we gewoon goed spelen en toch niet goed genoeg zijn.
Vandaag alleen niet goed genoeg..quote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
Weer een gelijkspel. Frustrerende is dat we gewoon goed spelen en toch niet goed genoeg zijn.
Nee vandaag nietquote:
Zulke fouten maken alle keepers een keer. Hij moest daar wel inkomen anders was het een goal geweest. Hij was nu net te laat, dat gebeurt. Dan had ie nog geluk dat hij geen rood kreeg (want doorgebroken spelers) maar so be it. Dit soort dingen heeft vd sar ook wel eens gehad. Buiten dat heeft hij gewoon een aantal reddingen gehad waar hij echt punten mee heeft gered. Of nou ja, een punt dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Vandaag alleen niet goed genoeg..
Was ik zo blij met een overtuigende ogende keeper in doel, doet die dat opeens.. Zonder dat was die wel MOTM geweest, maar goed, zulke fouten maken kan niet..
Lol dat zijn echte Wenger klassiekers hequote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ach je weet van te voren dat zo'n jonge keeper nog wat fouten gemaakt heeft - hij heeft het tot nu toe gewoon buitengewoon goed gedaan. Ben benieuwd wat Wenger gaat zeggen in z'n interview. Waarschijnlijk 'we were a bit unlucky tonight' en 'Tottenham defended well'.
Ze kunnnen wel meteen in de lade van zwakke excuses, wat een eikel, ook deze wedstrijd houden ze een voorsprong nooit lang vast, hij laat Bendter voor de zoveelste keer op de rechtervleugel invallen, die jongen kan helemaal niet voetballen en zou alleen in de spits wat kunnen bereikenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:55 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wenger zegt dat ze nog steeds een kans maken. "we will fight like mad in the next game" en "it was a too big a handicap to play 2 massive games after eachother". Tot dusver nog geen klassieke excuzen
Nee man.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:00 schreef TheGeneral het volgende:
Manchester United - Everton na 57 minuten nog 0-0. Wellicht weer puntenverlies voor ManU?
Die winnen wel met 1-0 of met 1 goal verschil.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:00 schreef TheGeneral het volgende:
Manchester United - Everton na 57 minuten nog 0-0. Wellicht weer puntenverlies voor ManU?
Dat kwam omdat Manchester op zoek ging naar de goal... dan ga je vanzelf verdedigen he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:27 schreef Confetti het volgende:
Godverdomme. Wat een laf elftal is Everton toch.
Ze spelen prima en opeens gaan ze met zijn 10en rond hun eigen zestien hangen
In de voetballerij kan alles. zal ook wel een logische bod zijn. Man Utd mist een speler zoals Sneijder.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:58 schreef Nober het volgende:
Hoe serieus is het 'Sneijder naar Manchester United' gerucht voor 30 miljoen (Euro, of Pond?)
Nou, Real dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Die geruchten waren er ook toen hij bij Real weg mocht. Maar wie wil er nou geen speler als Sneijder in zijn team?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een waardeloos team dat Birmingham, hoop dat ze eruit vliegen
En daarvan heeft Arsenal de League Cup finale verloren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een waardeloos team dat Birmingham, hoop dat ze eruit vliegen
Krijg nou wat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
http://hastorresscoredforchelsea.com/
Wat een onzin;quote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef San_Andreas het volgende:
Verdedigers in de PL zijn fysiek te sterk voor Torres. Dat is de reden dat hij weinig scoort. In de Spaanse competitie had hij daar minder last van.
Ach het is Pasen, hij wilde een beetje jesus spelenquote:Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
Was weer een top wedstrijd van de Wengerboys. Wenger zei weer " I feel the players [have] had an outstanding attitude [during] the whole season and they are not to blame. If there is someone to blame, it is me. I pick the team and I choose the players. For me, the players [have] had an outstanding attitude all season.
Wat een verschrikkelijke man is het aan het worden.
'omhaal' kan je het niet noemen, maar was wel goed gedaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mooie "omhaal" van VDV ook.
Daarom ook tussen van die " dingenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'omhaal' kan je het niet noemen, maar was wel goed gedaan
Ja, maar zelfs dat was het nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daarom ook tussen van die " dingen.
Maar tegen die tijd speelt 'ie in het buitenland.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat vind ik die Modric goed![]()
Type Eriksen, alleen wordt Eriksen beter
In het systeem van de Spurs is Modric alles behalve een type Eriksen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat vind ik die Modric goed![]()
Type Eriksen, alleen wordt Eriksen beter
Die willen Sneijder al.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
In het systeem van de Spurs is Modric alles behalve een type Eriksen.
Modric is in mijn ogen de natuurlijke opvolger van Scholes, dus als Man United slim is
Die past daar ook wel tussen, zolang hij maar niet gaat denken dat hij een goede nummer 10 is.quote:
Tja, alleen zat hij niet. Wat een debiel die grensquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Gomes weer met zijn zoveelste blunder
Hij staat echt 6 of 8 meter van die lijn ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, alleen zat hij niet. Wat een debiel die grens
Tja, jammer van al die conservatieve mongolenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef The_Avatar het volgende:
Arbitrage is weer waardeloos. Hier moet echt iets aan gedaan worden. 2011 is geen steentijd meer.
Maar dan staken ze en dan wint Chelsea.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef The_Avatar het volgende:
Ze moeten gewoon als protest het velt niet meer opkomen. Dan komt het wel een keer goed in het nieuws.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dan staken ze en dan wint Chelsea.
Op welke velt spelen ze?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef The_Avatar het volgende:
Ze moeten gewoon als protest het velt niet meer opkomen. Dan komt het wel een keer goed in het nieuws.
neemt niet weg dat dit wel een dikke blunder is van gomes
Zij van WC-eend...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, jammer van al die conservatieve mongolen
Absolute schande dat hij beweerde dat het een doelpunt was. Vanaf zijn positie kon hij dat nooit zien.quote:
Geen Sanja? Opvallend.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Szczesny, Clichy, Djourou, Koscielny, Sagna, Fabregas, Song, Wilshere, Nasri, Walcott,van Persie
Dat geleuve gij, dacht t niet. ManU laat t nu echt niet meer leggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:06 schreef alors het volgende:
waarom is deze wedstrijd niet ff een uur later? echt irritant nu alles tegelijk.
Ohja Arsenal gaat gewoon winnen hoor, want nu hoeft het niet meer
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:06 schreef alors het volgende:
Ohja Arsenal gaat gewoon winnen hoor, want nu hoeft het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |