die linkquote:Op woensdag 20 april 2011 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.houblon.net/spip.php?article271
En verder
Kut volk
Lelijke vrouwen met uitgezakte lichamen met Roma look
Kut taaltje
verpouwerde stad
Iedereen wil je oplichten
Corrupte politie
Oftewel een vette no-go
Ik kom er al 29 jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.houblon.net/spip.php?article271
En verder
Kut volk
Kut taaltje
verpouwerde stad
Iedereen wil je oplichten
Corrupte politie
Oftewel een vette no-go
Je moet het verder niet al te persoonlijk nemen maar jou kan ik niet serieus nemenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik kom er al 29 jaar
Al 29 jaar met plezier. Nog nooit geen problemen gehad ook niet.internet roddels geloven en verspreiden
Het gebeurt dagelijks. Zou je toch moeten weten als je in die 29 jaar dat je er al komt de actualiteit daar een beetje hebt gevolgd.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik kom er al 29 jaar
Al 29 jaar met plezier. Nog nooit geen problemen gehad ook niet.internet roddels geloven en verspreiden
Zigeuners heb je er idd zat, maar ook daar hoef je niet veel last van te hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Halcon het volgende:
Die foto's.
Veel zigeuners ook inderdaad.
Van zigeuners heb je altijd last en verder lijkt iedereen in Budapest een lochte kop te hebben en spreken ze nauwelijks Engels, Duits en zijn ze gewoon ongezelligquote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zigeuners heb je er idd zat, maar ook daar hoef je niet veel last van te hebben.
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
die link
Wie gaat er nou ook op in als vanuit het niets ineens 2 vrouwen op je afkomen die je mee naar een restaurant loodsen, dan moet er in zo'n land toch ook wel ergens een belletje gaan rinkelen.
Dat dus, net als verkrachtingen van sexy gekleedde dames.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:12 schreef Tocadisco het volgende:
Nee dat mag niet, dat betekent echter niet dat je geen eigen verantwoordelijkheid hebt om je er tegen te beschermen.
99 van de 100x dat een toerist in de problemen komt is het de directe schuld van die toerist zelfquote:Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gebeurt dagelijks. Zou je toch moeten weten als je in die 29 jaar dat je er al komt de actualiteit daar een beetje hebt gevolgd.
Alleen gebeurt dat in de driehoek Praag - Wenen - Budapest 999 van de 1000 keer in Budapestquote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
99 van de 100x dat een toerist in de problemen komt is het de directe schuld van die toerist zelf
Dit dus. Heb dezelfde ervaring, was nog gewoon mooie stad ook! Mensen waren er ook absoluut niet onvriendelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef PLAE@ het volgende:
Heb me er prima vermaakt een weekend. Beetje wandelen, karten, restaurantjes, prima clubs. Niks te klagen!
Eens, maar helaas was het WK niet daarquote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Hyperdude het volgende:
Ga naar Praag.
Mooiere stad.
Mooiere meiden
En beter bier
Vandaag maar eens de proef op de som genomen. Ik ben denk ik 'n keer of 15 aangesproken door vrouwelijke tweetallen met domme vragen. Telkens hetzelfde standaardgesprekje met als uiteindelijke doel je mee te krijgen naar een van de clubs in Vaci Utca waar je 150 euro mag afrekenen voor een biertje. Zo gauw als ze de indruk krijgen dat je er bekend bent, haken ze af. Toen een koppeltje vroeg waar ik vandaan kwam en ik Albanie zei waren ze overigens ook meteen weg.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen gebeurt dat in de driehoek Praag - Wenen - Budapest 999 van de 1000 keer in Budapest
Dat is 'm inderdaad. Werd me aanbevolen door iemand. In Budapest leer je al vrij snel dat je niet teveel moet luisteren naar adviezen van mensen daar.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:09 schreef Ener-G het volgende:
Geenidee wat/waar Rio is. Als het dezelfde Rio is als van www.rio.hu dan ligt het aan de verkeerde kant van de Donau![]()
Vaci Ut en Rio liggen in Pest, de naam zegt het alHet 'rijke' toeristische gedeelte, met alle ellende van dien. Maar als ik in Budapest zou zijn zou ik ook niet snel naar iets als Rio gaan.
Persoonlijk vind ik Buda veel mooier.
Gellert: http://www.gellertbath.com/
Wat gebeurde er? Twee chicks die wat wilden gaan drinken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:20 schreef BramKVO het volgende:
In Riga ook eens (bijna) zoiets meegemaakt, maar omdat we op voorhand ook al één en ander gelezen hadden, toch nog op tijd wakker geworden
Anders waren we ook zo'n ¤ 2000 lichter of waren we enkele lichaamsdelen kwijt ..
Gebeurt ergens ook wel, maar dat zijn dan uitzonderingen. In Budapest gebeurt het op veel grotere schaal. Ben 15 keer aangesproken in 1,5 uur tijd. Dat overkomt je nergens. In Budapest doen taxichauffeurs en hotelpersoneel er aan mee en gedoogt de politie het. Dat gebeurt ook vrijwel nergens anders. Personeel van het Hilton is meestal wel betrouwbaar, maar in Budapest sturen ze je gewoon naar dit soort clubs. Feit dat de politie (en dat is overheid) het gewoon gedoogt c.q. toestaat zegt alles over Hongarije.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat gebeurt nergens anders, is gewoon een kut land, jammer dat ze bij de EU zitten, al weten die Hongaren zelf ook wel dat ze het uitschot zijn van de EU en daarom blijven ze in hun eigen land gelukkig
Twee chicks die we 'toevallig' tegen het lijf liepen en die ons mee namen naar een resto. Normaal zijn wij echt niet naiëf, maar ze speelden het wel goed, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Twee chicks die wat wilden gaan drinken?
Gebeurt overal wel, maar niet in de mate waarin het in Boedapest gebeurt. Op een avond ben ik 15 keer aangesproken door dames. Politie doet er niets aan, ondanks dat duidelijk is te zien welke dames zich hier mee bezighouden en welke clubs er bij betrokken zijn.
onzin dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat gebeurt nergens anders,
Scenario zoals in Budapest dus. Gelukkig kreeg je in elk geval de menukaart nog te zien. Dat is in Budapest kennelijk niet het geval.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Twee chicks die we 'toevallig' tegen het lijf liepen en die ons mee namen naar een resto. Normaal zijn wij echt niet naiëf, maar ze speelden het wel goed, moet ik zeggen.
In de resto leek het ons al meteen verdacht, zeker toen we op een prijskaart prijzen van rond de ¤ 1000 zagen voor wijn ... We hebben hen toen beleefd, maar kordaat afgewimpeld.
Dat restaurant/club stond ook op een zwarte lijst, maar was de week voordien blijkbaar (hoe zou dat komen) van naam veranderd ...
Verder ook genoeg verhalen op internet gelezen over Riga, dus was zeker geen alleenstaand geval. Nu, behalve dat (bijna)voorval, wel een leuke citytrip gehad daar.
En bij voorkeur geschreven in het Hongaars zonder numerieke tekens.quote:Op zondag 24 april 2011 05:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of er staat in kleine lettertjes dat het eerste drankje xxxxx forint kost
we kregen die kaart niet direct hoor, maar omdat we er zelf expliciet om vroegen ...quote:Op zondag 24 april 2011 05:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scenario zoals in Budapest dus. Gelukkig kreeg je in elk geval de menukaart nog te zien. Dat is in Budapest kennelijk niet het geval.
dit dus en daar hebben we ons wel aan laten vangen. Maar oké, ipv de normale ¤ 2 voor een biertje hebben we nu ¤ 8 betaald, maar we waren al blij dat we er zo van af kwamen. Beter ¤ 6 bestolen dan duizenden euro's lijkt mequote:Op zondag 24 april 2011 05:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of er staat in kleine lettertjes dat het eerste drankje xxxxx forint kost
Paul, laten we nou niet doen alsof jij moeders mooiste bent.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oftewel een vette no-go
Dat zegt wel genoeg inderdaad. Het was zeker ook verplicht om eenmaal binnen iets te bestellen?quote:Op zondag 24 april 2011 11:20 schreef BramKVO het volgende:
[..]
we kregen die kaart niet direct hoor, maar omdat we er zelf expliciet om vroegen ...
We hadden zoiets van, laat ons hier gewoon elk een pint bestellen, rustig opdrinken zonder nerveus te lijken en dan asap wegquote:Op zondag 24 april 2011 11:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt wel genoeg inderdaad. Het was zeker ook verplicht om eenmaal binnen iets te bestellen?
Dat verhaal ook over die Britse toerist. Die willen ze gaan veroordelen, maar de desbetreffende bar blijft gewoon open. Triest.quote:Op zondag 24 april 2011 11:24 schreef BramKVO het volgende:
This is a warning to anyone thinking of going to Riga in Latvia. There is a certain section of bars and clubs which focus on ripping off tourists with large bar bills, followed by coercion and threatening violence to those who don't want to pay. This happened to friends of mine in a bar formerly known as Groks (THE BAR IN THE PHOTO HERE), which was changed to Lord and is presently called Royal. This may now have changed it's name again due to the bad publicity it has received from operating this scam, so check it out first. This isn't the only bar operating the sting and the American Embassy has issued a list of bars to avoid, most of them are in and around the Old Town. Lots of reluctant bill payers have been beaten up when they have refused to pay.
http://www.travbuddy.com/(...)a-bar-bill-rip-off-1
Desbetreffende bar zijn wij dus beland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |