abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95746725
http://www.houblon.net/spip.php?article271

En verder

Kut volk
Lelijke vrouwen met uitgezakte lichamen met Roma look
Kut taaltje
verpouwerde stad
Iedereen wil je oplichten
Corrupte politie

Oftewel een vette no-go
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95746955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

En verder

Kut volk
Kut taaltje
verpouwerde stad
Corrupte politie

Oftewel een vette no-go
die link :')

Wie gaat er nou ook op in als vanuit het niets ineens 2 vrouwen op je afkomen die je mee naar een restaurant loodsen, dan moet er in zo'n land toch ook wel ergens een belletje gaan rinkelen. |:(
pi_95747018
Oh dan mogen ze je met fysiek geweld dreigen en afzetten natuurlijk?

Is ook goed voor de image van je volk en je land al kan het toch niet veel slechter :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95747092
Nee dat mag niet, dat betekent echter niet dat je geen eigen verantwoordelijkheid hebt om je er tegen te beschermen.
  woensdag 20 april 2011 @ 01:16:48 #5
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_95747163
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

En verder

Kut volk
Kut taaltje
verpouwerde stad
Corrupte politie

Oftewel een vette no-go
Ik kom er al 29 jaar :')
Al 29 jaar met plezier. Nog nooit geen problemen gehad ook niet.

:') internet roddels geloven en verspreiden :')
pi_95747173
Als Nederlander ben je wel de pineut kan me namelijk niet voorstellen dat die net zo snel en direct reageren als de american ambassade.
pi_95747184
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Je moet het verder niet al te persoonlijk nemen maar jou kan ik niet serieus nemen
pi_95747212
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Het gebeurt dagelijks. Zou je toch moeten weten als je in die 29 jaar dat je er al komt de actualiteit daar een beetje hebt gevolgd.
pi_95747281
Een kleine impressie

pi_95747309
Lange dag vandaag op m'n vrije dag. Wel gezellig met 'n Hongaarse wat wezen drinken, maar verder was het weer voortdurend opletten om niet constant geript te worden door restaurants en taxichauffeurs. Ook het onbeschofte gedrag van met name mensen die je de weg vraagt, taxichauffeurs en kassieres bij de metrostations was weer irritant vandaag. Taxichauffeurs zonder meter die geirriteerd raken als je vraagt naar de prijs (pffff, aarghhh it's a fixed price pfff ahhh.. Ok, how much is it then. Pfffff, arrrghhh, grrrr.... 6.000 Ft (voor een ritje van amper 1,5 km)).

De waitress waarschuwde me nota bene nog om de rekening maar goed na te kijken voor ik 'm ging betalen, omdat ze er een handje van hebben om de boel op te hogen. Zo wilden ze bv. 7 euro in rekening brengen voor een goulashsoep (de portie was te vergelijken met die van 'n kopje espresso). Fooien geven hoeft met zo'n rekeningen niet, maar als je het dan toch doet dan verdwijnt het in de zakken van degene die de rekening vakkundig heeft opgehoogd. De bediening ziet er in elk geval niets van terug.

Begrijpelijk dat Japan zich heeft teruggetrokken, maar het zijn zo wel hele lange dagen. Morgen gelukkig twee wedstrijden, dan weer een rustdag. Best kans dat ik het na de wedstrijden van morgen voor bekeken houd. Nederland - Korea wil ik graag zien, wordt ongetwijfeld ook een spannende wedstrijd, maar de rustdag er tussen gaat ongetwijfeld niet spannend zijn. Behalve dat Nederland wint, hoop ik dan ook nog dat Nederland voorlopig geen WK meer hoeft te spelen in Budapest.
pi_95747341
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 09:10:22 #12
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_95750186
Verpouwerde stad?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_95753655
Die foto's. :D

Veel zigeuners ook inderdaad. :{
pi_95753787
Niks mis met Budapest! je moet gewoon zelf opletten en niet zo de naive kuttoerist uithangen.
pi_95753893
Afgezet in restaurants en door taxi chauffeurs? Ik vraag me af waar je dan komt :p

Café & Restaurant Karma _O_
  woensdag 20 april 2011 @ 11:25:43 #16
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_95754352
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Halcon het volgende:
Die foto's. :D

Veel zigeuners ook inderdaad. :{
Zigeuners heb je er idd zat, maar ook daar hoef je niet veel last van te hebben.
pi_95755454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zigeuners heb je er idd zat, maar ook daar hoef je niet veel last van te hebben.
Van zigeuners heb je altijd last en verder lijkt iedereen in Budapest een lochte kop te hebben en spreken ze nauwelijks Engels, Duits en zijn ze gewoon ongezellig
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2011 @ 12:35:23 #18
230491 Zith
pls tip
pi_95756676
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

die link :')

Wie gaat er nou ook op in als vanuit het niets ineens 2 vrouwen op je afkomen die je mee naar een restaurant loodsen, dan moet er in zo'n land toch ook wel ergens een belletje gaan rinkelen. |:(
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:12 schreef Tocadisco het volgende:
Nee dat mag niet, dat betekent echter niet dat je geen eigen verantwoordelijkheid hebt om je er tegen te beschermen.
Dat dus, net als verkrachtingen van sexy gekleedde dames.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 20 april 2011 @ 15:13:49 #19
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_95762448
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gebeurt dagelijks. Zou je toch moeten weten als je in die 29 jaar dat je er al komt de actualiteit daar een beetje hebt gevolgd.
99 van de 100x dat een toerist in de problemen komt is het de directe schuld van die toerist zelf :{w
pi_95762800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

99 van de 100x dat een toerist in de problemen komt is het de directe schuld van die toerist zelf :{w
Alleen gebeurt dat in de driehoek Praag - Wenen - Budapest 999 van de 1000 keer in Budapest :')
pi_95762965
Budapest is okay.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:39:44 #22
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_95765822
Heb me er prima vermaakt een weekend. Beetje wandelen, karten, restaurantjes, prima clubs. Niks te klagen!
pi_95772312
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef PLAE@ het volgende:
Heb me er prima vermaakt een weekend. Beetje wandelen, karten, restaurantjes, prima clubs. Niks te klagen!
Dit dus. Heb dezelfde ervaring, was nog gewoon mooie stad ook! Mensen waren er ook absoluut niet onvriendelijk.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:18:25 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_95772454
Ga naar Praag.
Mooiere stad.
Mooiere meiden
En beter bier
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_95779426
quote:
3s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Hyperdude het volgende:
Ga naar Praag.
Mooiere stad.
Mooiere meiden
En beter bier
Eens, maar helaas was het WK niet daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')