die linkquote:Op woensdag 20 april 2011 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.houblon.net/spip.php?article271
En verder
Kut volk
Lelijke vrouwen met uitgezakte lichamen met Roma look
Kut taaltje
verpouwerde stad
Iedereen wil je oplichten
Corrupte politie
Oftewel een vette no-go
Ik kom er al 29 jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.houblon.net/spip.php?article271
En verder
Kut volk
Lelijke vrouwen met uitgezakte lichamen met Roma look
Kut taaltje
verpouwerde stad
Iedereen wil je oplichten
Corrupte politie
Oftewel een vette no-go
Je moet het verder niet al te persoonlijk nemen maar jou kan ik niet serieus nemenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik kom er al 29 jaar
Al 29 jaar met plezier. Nog nooit geen problemen gehad ook niet.internet roddels geloven en verspreiden
Het gebeurt dagelijks. Zou je toch moeten weten als je in die 29 jaar dat je er al komt de actualiteit daar een beetje hebt gevolgd.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik kom er al 29 jaar
Al 29 jaar met plezier. Nog nooit geen problemen gehad ook niet.internet roddels geloven en verspreiden
Zigeuners heb je er idd zat, maar ook daar hoef je niet veel last van te hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Halcon het volgende:
Die foto's.
Veel zigeuners ook inderdaad.
Van zigeuners heb je altijd last en verder lijkt iedereen in Budapest een lochte kop te hebben en spreken ze nauwelijks Engels, Duits en zijn ze gewoon ongezelligquote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zigeuners heb je er idd zat, maar ook daar hoef je niet veel last van te hebben.
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
die link
Wie gaat er nou ook op in als vanuit het niets ineens 2 vrouwen op je afkomen die je mee naar een restaurant loodsen, dan moet er in zo'n land toch ook wel ergens een belletje gaan rinkelen.
Dat dus, net als verkrachtingen van sexy gekleedde dames.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:12 schreef Tocadisco het volgende:
Nee dat mag niet, dat betekent echter niet dat je geen eigen verantwoordelijkheid hebt om je er tegen te beschermen.
99 van de 100x dat een toerist in de problemen komt is het de directe schuld van die toerist zelfquote:Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gebeurt dagelijks. Zou je toch moeten weten als je in die 29 jaar dat je er al komt de actualiteit daar een beetje hebt gevolgd.
Alleen gebeurt dat in de driehoek Praag - Wenen - Budapest 999 van de 1000 keer in Budapestquote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
99 van de 100x dat een toerist in de problemen komt is het de directe schuld van die toerist zelf
Dit dus. Heb dezelfde ervaring, was nog gewoon mooie stad ook! Mensen waren er ook absoluut niet onvriendelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef PLAE@ het volgende:
Heb me er prima vermaakt een weekend. Beetje wandelen, karten, restaurantjes, prima clubs. Niks te klagen!
Eens, maar helaas was het WK niet daarquote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Hyperdude het volgende:
Ga naar Praag.
Mooiere stad.
Mooiere meiden
En beter bier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |