De missie dat ze hem moest versieren en alex jaloes moest maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:59 schreef suzi1 het volgende:
ik kwam hier even duidelijkheid opzoeken, maar zie dat meer mensen niet begrijpen hoe of wat laura nu bedoelde wb karim
ja maar het leek erop of ze het over NOG iets extra anders hadquote:Op woensdag 20 april 2011 01:00 schreef Day het volgende:
[..]
De missie dat ze hem moest versieren en alex jaloes moest maken.
Nee ze had het echt over die missie maar Karim weet daar niks vanaf dus die snapte het natuurlijk nietquote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar het leek erop of ze het over NOG iets extra anders had
Maar ook iets in de trant van dat het beter was dat alex naar huis ging. En karim zou er later ( na sst) wel achter komen wat ze daar mee bedoelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:00 schreef Day het volgende:
[..]
De missie dat ze hem moest versieren en alex jaloes moest maken.
denk het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar het leek erop of ze het over NOG iets extra anders had
maar zal wel niet, want zoals ze zelf zegt is ze niet boeiend
k tnxquote:Op woensdag 20 april 2011 01:02 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee ze had het echt over die missie maar Karim weet daar niks vanaf dus die snapte het natuurlijk niet
Ik vond het er wel dik bovenop liggen, dat ze Karim leuker vindt dan Alex, maar dat Alex speltechnisch haar beter matchte.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:59 schreef suzi1 het volgende:
ik kwam hier even duidelijkheid opzoeken, maar zie dat meer mensen niet begrijpen hoe of wat laura nu bedoelde wb karim
Ze toont ook meer (gemaakte) emotie dan ze ooit heeft gedaan....quote:Op woensdag 20 april 2011 01:03 schreef willllll het volgende:
laura spreekt nu meer dan ze ooit heeft gedaan
dat zei ik ook al, helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 april 2011 01:05 schreef spikey08 het volgende:
laura heeft nog nooit zoveel gepraat!!
Morgen weer de hele dag op haar bed, het is allemaal net te veel geweest vandaag...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:06 schreef willllll het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, helemaal mee eens
hihi, sorry, ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:06 schreef willllll het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, helemaal mee eens
quote:
zou de giller van het jaar zijn. ik hoop met je mee!!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:09 schreef afca_oc het volgende:
Ik hoop gewoon dat op een of andere manier Mo de deur uitloop donderdag, maar dat zal wel een utopie zijn
Denk het niet hellaasquote:Op woensdag 20 april 2011 01:07 schreef suzi1 het volgende:
is er overigens nog een kans dat smegmo deze week vertekt
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:10 schreef Day het volgende:
Mo wil graag een keer genomineerd worden.
Stem, regel dat effe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |