Ik lees altijd te snel.. ik dacht dat er stond gouden cassierre...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:19 schreef Symphonic het volgende:
Die droplul heeft echt een gouden carriere weggegooid
Ja echt een heerlijk nummer ditquote:
nee die heeft hij vermoordquote:Op woensdag 20 april 2011 00:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik lees altijd te snel.. ik dacht dat er stond gouden cassierre...
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt een heerlijk nummer dit
Ik ben op dit nummer een keer van Parijs naar Bordeaux gereden, met dit nummer op repeat
gehehequote:Op woensdag 20 april 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Hierna nog een verzoekje van Knetter
En denken dat ik hem niet heb
En ja verdomd ik had hem niet, maar nu wel
Ik had Zombie al gedraaid vanavondquote:Op woensdag 20 april 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
those who are dead, are not dead, there just living in my head
Jouw heerlijke muzieksmaak is een zegen voor mijn muziekcollectiequote:Op woensdag 20 april 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben verliefd op dit nr geloof ik.. na 1 keer gehoord te hebben
haha thx schatquote:Op woensdag 20 april 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jouw heerlijke muzieksmaak is een zegen voor mijn muziekcollectie
jij mag flauw zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Just a Fok!ker on a bus.. (sorry flauw)
Krijg nou wat, je vraagt iets dat ik hebquote:Op woensdag 20 april 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh heb je meredith brooks ook? met uhm.. bitchgeloof ik
die is ook zo lekker meezingbaar
niet muhahahhahaquote:
haha.. heel soms hequote:Op woensdag 20 april 2011 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Krijg nou wat, je vraagt iets dat ik heb
Avondquote:
Waar was je nou gisterenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet muhahahhaha
weeknie schat
slapenquote:
Kun je vandaag wel langer blijven?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slapenmoest vanmorgen vroeg uit.
vond je van mijn verzoekje voor jou
Eerlijk?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slapenmoest vanmorgen vroeg uit.
vond je van mijn verzoekje voor jou
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zingt uit volle borst mee !!!! whahaha mams is toch nog aan het werk en haar vriend ligt met slaappillen plat
Hahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zingt uit volle borst mee !!!! whahaha mams is toch nog aan het werk en haar vriend ligt met slaappillen plat
whats wrong?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerlijk?
K zie je misschien zo nog wel ff wil hier nu niet zijn (u know)
jaquote:Op woensdag 20 april 2011 00:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kun je vandaag wel langer blijven?
ja eerlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerlijk?
K zie je misschien zo nog wel ff wil hier nu niet zijn (u know)
hihi ja .. en lief doen hequote:
jawel.. gisteren gingen ze helemaal ruzie maken enzo.. redskillz en ik moesten huilenquote:
ik heb nu een berg toereikingen gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi ja .. en lief doen he![]()
zet elkaar maar op negeer ofzo
Rotterdam Charloisquote:Op woensdag 20 april 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
Deze is naise. Stukje lyrics heeft ook heel lang in mijn MSN gestaan. Of het staat er nogsteeds, geen idee eigenlijk.
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helden.![]()
Kom maar een keer meeten met nog wat Rotterdammers.
Ik ook nietquote:
Moet eigenlijk gedeeltelijk 1e zijn danquote:Op woensdag 20 april 2011 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ook nietKrijg ik eens een keertje een 10 ben ik nog 2e
Avondquote:
en toch ben ik een vriend van je hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ook nietKrijg ik eens een keertje een 10 ben ik nog 2e
Ja dat zou je wel zeggen hequote:Op woensdag 20 april 2011 00:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
Moet eigenlijk gedeeltelijk 1e zijn dan
Dit dusquote:
ik heb heel lang gedacht dat het van Simply Red wasquote:Op woensdag 20 april 2011 00:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit nummer al zo vaak gehoord, maar ik wist de titel niet. Dank
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en toch ben ik een vriend van je hoorof nou ja.. een dinnie
je hoeft niet te winnen.. voor mij ben je een toppertje
Nou je het zegt. Simple Red heeft dit ook gedaan inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb heel lang gedacht dat het van Simply Red was
Wutt, ik ken andere epische liedjes die de meesten niet kennenquote:
Maar ik weet dat jij een goede muzieksmaak hebtquote:Op woensdag 20 april 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wutt, ik ken andere epische liedjes die de meesten niet kennen
vraag symp maar
had nog een keigoed verzoekje vnaaf.. heb je zeker gemist
coldplay-42quote:Op woensdag 20 april 2011 00:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar ik weet dat jij een goede muzieksmaak hebt
Welks was dat dan?
Uhuquote:
niet te vaak maar zo nu en dan vind ik het een lekker nummerquote:Op woensdag 20 april 2011 00:52 schreef mr-green het volgende:
Dit is nou zo'n lied dat ik wel goed vindt maar te vaak heb gehoord
fobokwootquote:Op woensdag 20 april 2011 00:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar ik weet dat jij een goede muzieksmaak hebt
hoorde hem vandaag voor het eerst.. ben nu al verliefd eropquote:
Bazenseriequote:
Ahh nog iemand die de serie waardeertquote:Op woensdag 20 april 2011 00:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bazenserie
Dat stukje is echt inderdaad
Dat filmpje is echt baas. De eerste keer dat ik het zag, kwam ik niet meer bijquote:Op woensdag 20 april 2011 00:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ahh nog iemand die de serie waardeert
Nee ik ook niet. Letterlijk op de grond gelegenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat filmpje is echt baas. De eerste keer dat ik het zag, kwam ik niet meer bij
Ik dacht dat je allang luisterde.. symp heeft nog een liedje mede voor jou gedraaid aangevraagd door mijquote:
Ik was er niet, vanavond druk geweest.. maar bedankt natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dacht dat je allang luisterde.. symp heeft nog een liedje mede voor jou gedraaid aangevraagd door mij
Hallootjensquote:
graag gedaan.. het was i like youquote:Op woensdag 20 april 2011 01:02 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik was er niet, vanavond druk geweest.. maar bedankt natuurlijk
Aha, ja dat was een fijn nummertje gister.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
graag gedaan.. het was i like you
moest mijn andere verzoekje (voor stok) wel een beetje goedmaken tochquote:Op woensdag 20 april 2011 01:04 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Aha, ja dat was een fijn nummertje gister.
Haha, zolang het geen keiharde hardcore is kan ik het door de vingers zien.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moest mijn andere verzoekje (voor stok) wel een beetje goedmaken toch
rotterdam terrorcorps.. ik zag je reactie erop.. toen ik vandaag teruglas.. je orenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:06 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Haha, zolang het geen keiharde hardcore is kan ik het door de vingers zien.
er ging hier iets misquote:Op woensdag 20 april 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kwam draakje ertussendoor? wat gebeurde er?
Omdat je geen roze powerranger bentquote:Op woensdag 20 april 2011 01:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom moet ik nu aan een bril denken?
omdat ze een mooie heeftquote:Op woensdag 20 april 2011 01:07 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:08 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Omdat je geen roze powerranger bent
Dat zal het wel zijnquote:
misschien hierom:quote:Op woensdag 20 april 2011 01:07 schreef Spouwerranger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
misschien hierom:Vooral een leuke brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Dank je wel meisquote:Op woensdag 20 april 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
carooltje schatslaap lekker meid
veel plezier in dromenland
Trustenquote:
Trustenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
Trusten allen
Symp tnx! voor weer een heerlijke avond.. jammer dat ik je nou zo lang moet gaan missen![]()
Mooie titel hequote:Op woensdag 20 april 2011 01:12 schreef Spouwerranger het volgende:
God must have spent a little more time on youlolwhut
Awwwquote:Op woensdag 20 april 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik gaap.. nee.. ik wil nog niet slapen
quote:
Tiesto heeft best een paar nummers die best goed zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en dan gaat draakje aan en dan hebben we dj tiesto, en Aphex twin.... geestelijke voorbereiding gewenst voor deze grote wissel
Oke, idd is wel heel ergquote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en dan gaat draakje aan en dan hebben we dj tiesto, en Aphex twin.... geestelijke voorbereiding gewenst voor deze grote wissel
* Stiffler1988 Zet verstand op nul...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klopt.. maar is wel een wissel zoquote:Op woensdag 20 april 2011 01:17 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Tiesto heeft best een paar nummers die best goed zijn.
Omdat ...quote:
Dan gaat symp een knettershow doenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan gaat symp een knettershow doen
Waarom draai je zelf niet dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zoveel mogelijk nummers uitzoeken die je waarschijnlijk moet downloaden symp
Durft ze heul nietquote:
omdat 1, ik faal met computers.. 2 mijn laptop maar 512 mb geheugen heeftquote:
hou nog even vol.. deze en dan nog 1quote:Op woensdag 20 april 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
Het is fucking half 2 ik wil Draakje. geen kut Rob de Nijs
geduldquote:Op woensdag 20 april 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
Het is fucking half 2 ik wil Draakje. geen kut Rob de Nijs
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hou nog even vol.. deze en dan nog 1
veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 20 april 2011 01:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik denk dat ik maar eens mn nest induik. Morgen weer naar school![]()
Trusten allen
Gaat lukken. Eerst nog ff een pafke en dan maffen.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Studeer ze morguhquote:Op woensdag 20 april 2011 01:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik denk dat ik maar eens mn nest induik. Morgen weer naar school![]()
Trusten allen
Eerst fappenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaat lukken. Eerst nog ff een pafke en dan maffen.
nog een plaatje, een pafke en dan maffenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaat lukken. Eerst nog ff een pafke en dan maffen.
Kannie he ben aant werk, hangen allemaal camera's hier gekkiequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog een plaatje, een pafke en dan maffen
Hoelaat moet je op school zijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wil eigelijk ook wel wakker blijven, maar dan kom ik morgen zo moeilijk mn bed uit
![]()
jaaaaaa. die staat niet in draakje.. maar is zoo mooiquote:
het is zelfs zijn spiegelbeeldquote:Op woensdag 20 april 2011 01:35 schreef humorduck28 het volgende:
Dat lijkt wel een broer van de vorige zanger...![]()
zullen we dan ook maar weer vriendjes zijn?quote:
lijkt me een strak planquote:Op woensdag 20 april 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Symp.. stok.. wordt weer vriendjes ja... of iig.. geen vijanden
Half 11 pas. Dus eigenlijk ...quote:
Echt niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Symp.. stok.. wordt weer vriendjes ja... of iig.. geen vijanden
Doe maar ( weet niet wat er precies aan de hand is, maar doe maar geen vijanden meer zijn )quote:
Ik wil nooit ruzie met jouquote:Op woensdag 20 april 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt niet.
Je weet wat ik je gezegd heb over niet kutten met andermans gevoelens
Misschien heb ik die ook wel, en was jij daar ook mee aan het kuttenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt niet.
Je weet wat ik je gezegd heb over niet kutten met andermans gevoelens
Jij kunt ver gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil nooit ruzie met jou
Bij jou ook al?quote:
Komt omdat jij Knetter bentquote:Op woensdag 20 april 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bij jou ook al?
wat is dat toch.. ik kan bij bijna iedereen schijnbaar verder gaan dan de gemiddelde fokker kan
Goeien redenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goeien reden
Als buitenstaander zeg ik alleen maar: It's just in your name.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Oh ik ben toch al gek.. en daarom ontoerekeningsvatbaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als buitenstaander zeg ik alleen maar: It's just in your name.
Dat zeg jij, ik deel die mening niet...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh ik ben toch al gek.. en daarom ontoerekeningsvatbaar?
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goeien reden
Draai het eens omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je nou kwaad worden of blijven op die gekke Knetter
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Okequote:Op woensdag 20 april 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh symp... je draaide heerlijk
en 12 mei gaat goed komen
Jij denkt niet dat ik gek ben?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:46 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat zeg jij, ik deel die mening niet...
ja dat is natuurlijk ook wel zoquote:Op woensdag 20 april 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Draai het eens om
Hoe kun je nou kwaad worden of blijven op die gekke lieve Knetter
Joris, aangenaamquote:Op woensdag 20 april 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
Oef ik ga Draakje wat lekkers te eten geven
Nee, hooguit prettig gestoordquote:Op woensdag 20 april 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat ik gek ben?
[..]
jaaaquote:Op woensdag 20 april 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke
Tofdat wordt 2 uur heerlijke muziek
Ben benieuwdquote:Op woensdag 20 april 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaeen knettershow met heerlijke knettermuziekjens naar knettersmaak
ah dan is het goedquote:[ afbeelding ] Op woensdag 20 april 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat ik gek ben?
[..]
Nee, hooguit prettig gestoord
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaeen knettershow met heerlijke knettermuziekjens naar knettersmaak
ja ik faalde ookquote:Op woensdag 20 april 2011 01:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oh jah, quote volgende keer mijn goede quote goed...
ik ga maar eens slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou waar blijft het leven in de brouwerij nou dan?
is iedereen aan het inkakken?
Goed idee, genoeg woordjes getikt voor vandaagquote:Op woensdag 20 april 2011 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga maar eens slapen
De wekker gaat weer om half zeven
Slaap lekker. je ziet mijn pm voor 12 mei wel.. wil je dan wel ff reagerenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga maar eens slapen
Slaap zequote:Op woensdag 20 april 2011 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga maar eens slapen
Komt goedquote:Op woensdag 20 april 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Slaap lekker. je ziet mijn pm voor 12 mei wel.. wil je dan wel ff reageren
Fijne nacht.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga maar eens slapen
Mwaah. Probleem is wel dat ik de tekst kan meeblehrenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit is wel een lekker nummer trouwens
Doe ik toch ook?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mwaah. Probleem is wel dat ik de tekst kan meeblehren
Erge is dus dat ik de muziek van Maroon 5 niet echt wat vind. Maar dat heb ik met allesquote:
jij vindt niks echt wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Erge is dus dat ik de muziek van Maroon 5 niet echt wat vind. Maar dat heb ik met alles
Ik heb Songs about Jane in mijn auto..quote:Op woensdag 20 april 2011 01:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Erge is dus dat ik de muziek van Maroon 5 niet echt wat vind. Maar dat heb ik met alles
Ik vind de "nieuwe" top-40 muziek echt geen bal aan.quote:
Ik respecteer wel de smaak van iedereen hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 01:58 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik heb Songs about Jane in mijn auto..
Ik typte wat van woensdag in, doe verzoek, en kwam dit naar voren... weet ik veel dat dit een beetje herrie is.. sorryquote:Op woensdag 20 april 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eendje wat een geweldig verzoekje
Dan mag ik jouw zusje welquote:Op woensdag 20 april 2011 02:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik respecteer wel de smaak van iedereen hoor. Mn zusje is bijv. ook zo`n hardcore / hardstyle type. En ik meer een metal iemand.
Het zij je al vergeven heur. Iig door mijquote:Op woensdag 20 april 2011 02:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik typte wat van woensdag in, doe verzoek, en kwam dit naar voren... weet ik veel dat dit een beetje herrie is.. sorry![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 02:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan mag ik jouw zusje wel
Hardcore en Hardstyle zijn gewoon top
Monopoliepquote:Op woensdag 20 april 2011 02:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan mag ik jouw zusje wel
Hardcore en Hardstyle zijn gewoon top
Gelukkig, ga ik met een gerust hart slapen....quote:Op woensdag 20 april 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaah liefde voor mijn oren![]()
geeft niet hoor eendje.. heb ik ook wel eens
Slaap zequote:Op woensdag 20 april 2011 02:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Gelukkig, ga ik met een gerust hart slapen....![]()
![]()
Doei all slaap lekker...voor de dames en
voor de heren
veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 20 april 2011 02:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
![]()
voor de heren
Fijne dromen enzquote:Op woensdag 20 april 2011 02:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
![]()
voor de heren
quote:Op woensdag 20 april 2011 02:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
![]()
voor de heren
Slaap lekkerquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
In ieder geval 2 manquote:
Saarlooisquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Ja hiero
Serenaquote:Op woensdag 20 april 2011 02:12 schreef Viro het volgende:
Serena hier, wil de groeten doen aan iedereen.![]()
Ik ga morgen weer terug en moet Viro achterlaten![]()
Meisquote:Op woensdag 20 april 2011 02:12 schreef Viro het volgende:
Ken ik nietquote:Op woensdag 20 april 2011 02:12 schreef Viro het volgende:
komt goed meid, we gaan de hele nacht doorhalenquote:Op woensdag 20 april 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Meisgeniet nog ff van elkaar
voeg mij toe op je msn ofzo
Logischquote:Op woensdag 20 april 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
[..]
komt goed meid, we gaan de hele nacht doorhalenSlapen doe ik in het vliegtuig
Dus Viro gaat naar de US met vliegtuig morgen?quote:
Nee ikquote:Op woensdag 20 april 2011 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus Viro gaat naar de US met vliegtuig morgen?
Kerolquote:
serena is nu nog bij viro maar gaat morgen terug naar de usquote:
En wie was er nou in de US?quote:Op woensdag 20 april 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
serena is nu nog bij viro maar gaat morgen terug naar de us
trollquote:
quote:
Klopt, morgen weer terug naar de USAquote:Op woensdag 20 april 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
serena is nu nog bij viro maar gaat morgen terug naar de us
Sowieso, verzoekje moet zo komen. + en O moet je maar ff switchen danquote:
Ik hou van kusjekroelquote:Op woensdag 20 april 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso, verzoekje moet zo komen. + en O moet je maar ff switchen danepic fail
Ik hou van Knettermuziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |