SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Truste!quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef maen het volgende:
ben wel blij dat ik als een van de eerste paar genoemd word
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef maen het volgende:
ben wel blij dat ik als een van de eerste paar genoemd word
Je kent het spreekwoord "naast je schoenen lopen" toch wel? Wat gebeurt er dan als je naast je schoenen loopt?..quote:
O. Haiquote:
"Naast zijn schoenen lopen" betekent,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Aaaaaah, that's nice!..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef maen het volgende:
*kwartje valt*
maar ik ben gewoon blij met kleine dingen
Wie het kleine niet eert...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef maen het volgende:
*kwartje valt*
maar ik ben gewoon blij met kleine dingen
WTF? Is dat t vriending van Zanger Rinusquote:Op woensdag 20 april 2011 00:18 schreef Tism het volgende:
Whaaaahhaaa!!!..![]()
Zangeres Marlous Is een lekker ding jonguh!!!..![]()
Dus ik haar geile pr0n vid kijken, zegt ze dat ik zeur!..
Zanger Rinus heeft dat liedje voor/over haar gemaakt, idd..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF? Is dat t vriending van Zanger Rinus?
nou, alsof je van zo'n liedje blij wordt als het voor je geschreven wordt...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Zanger Rinus heeft dat liedje voor/over haar gemaakt, idd..
Weet ik niet, heeft ze niet gezegd..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:24 schreef maen het volgende:
[..]
nou, alsof je van zo'n liedje blij wordt als het voor je geschreven wordt...
Nee, ze vond dat hij niet zoveel moest zeurenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Weet ik niet, heeft ze niet gezegd..Volgens mij werdt ze er wel blij van..
ik zou er iig niet blij van wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Weet ik niet, heeft ze niet gezegd..Volgens mij werdt ze er wel blij van..
..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ze vond dat hij niet zoveel moest zeuren.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef nattermann het volgende:
Rinus z'n berichten op hyves
Nu slapen. Tot morgen
Oh hey! Laterz..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef nattermann het volgende:
Nu slapen. Tot morgen
weltrusten!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef nattermann het volgende:
Nu slapen. Tot morgen
Laat je dan ook niet zo afleidenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:46 schreef maen het volgende:
[..]
weltrusten!
ik wil ook slapen... stomme deadline :s
klinkt gezelligquote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef Tism het volgende:
Potverdollekes!..Wat een lekker weer weer, en de vogeltjes fluiten, zei het mannetje dat op het terras zit. Hij zag 10 vliegen vliegen terwijl het er eigenlijk maar 1 was. En er was ook een bij bij, aldus de ober met een vol dienblad..
*hikps!..
Sufbultquote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Tism het volgende:
Ooooooooh! Ik snap al waarom afspraakje zolang op zich laat wachten, Ik zit op het verkeerde terrasje..
daar moest ik toch even 2x voor kijken voor ik die snapte..quote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef nattermann het volgende:
Godmiljaar, zjweite hie auwmuk! Veulste werm op t wirk
Zwa meuilik isset noe toch onneet hèquote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef maen het volgende:
[..]
daar moest ik toch even 2x voor kijken voor ik die snapte..
nea mer de sjriefs ut toch allemoal net get angers as ik gewend binquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zwa meuilik isset noe toch onneet hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef Tism het volgende:
*zucht.. * Tism pakt het Limburgs woordenboek er maar weer eens bij..
fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef maen het volgende:
[..]
daar moest ik toch even 2x voor kijken voor ik die snapte..
En ik ookquote:
Die was volgens mij vanmiddag al aardig kachelquote:Op donderdag 21 april 2011 01:06 schreef nattermann het volgende:
En Tism die ligt natuurlijk straalbezopen in bed, aangezien die vanmiddag op het terras zat
geef m s ongelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 01:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die was volgens mij vanmiddag al aardig kachel![]()
Oei, dat is kutquote:Op donderdag 21 april 2011 01:07 schreef maen het volgende:
[..]
deadline proberen te halen (die op gisteren lag...)
Doe ik dat dan ergens?quote:
Vandeweek een mooie meme over gezien. Moment, even zoeken.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:11 schreef maen het volgende:
[..]
ach, het is maar sociale druk... ze kunnen nog wel een weekje wachten op dat boekje!
quote:
Ik ga met je meequote:Op donderdag 21 april 2011 01:30 schreef maen het volgende:
[..]
supernice! die ga ik onthouden!
en nu ga ik slapen
Succes...quote:
ja ik had ook eerder willen beginnen maar die wekker is duidelijk niet betrouwbaarquote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes...
Hier zitten er alweer bijna 2 uur college op...
Faalde dat ding weerquote:Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik had ook eerder willen beginnen maar die wekker is duidelijk niet betrouwbaar
Lijkt me wel verstandig... Voor je echt ergens te laat komtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef maen het volgende:
[..]
jamaar op zoek naar iets anders dus!
Dat zal best jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef Mss het volgende:
En anders wil MPG je vast wel elke morgen wakker bellen
Wat denk jij wel niet van mijquote:Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef Mss het volgende:
En anders wil MPG je vast wel elke morgen wakker bellen
..quote:Op donderdag 21 april 2011 01:06 schreef nattermann het volgende:
En Tism die ligt natuurlijk straalbezopen in bed, aangezien die vanmiddag op het terras zat
Is dat nog niet duidelijk dan? Anyway, ik geloof niet dat je blij gaat worden als ik dat zo openlijk neer zet.quote:
Ik heb zo'n vermoedenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Is dat nog niet duidelijk dan? Anyway, ik geloof niet dat je blij gaat worden als ik dat zo openlijk neer zet.
Ja hoor, maar als jij toch al weet wat ik wil zeggen is dat niet nodig toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden. Enne, je weet me buiten het publieke om prima te vinden, toch?
Vermoeden is niet weten hequote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja hoor, maar als jij toch al weet wat ik wil zeggen is dat niet nodig toch?
Waar hangen de handboeien!?..quote:Op donderdag 21 april 2011 18:26 schreef sproetjes het volgende:
shoppen op kosten van iemand anders is altijd leukde overheersende kleur in mijn garadarobe op dit moment: blauw
Het Keldertjequote:
Daar heb ik mij in al die jaren dat ik op FOK! zit nog nooit voor aangemeld..quote:
Oeh..nice!..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb zelfs (door een fout denk ik) 2 paar hier in huis op t moment
Die 1000 liter zijn er zo doorheenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef maen het volgende:
Zo eens kijken wat er in Eindhoven te doen is...gratis bier!
Nou, ik vind het maar flauw hoor, het was mijn favo FoBo, maar nu niet meer..quote:
..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef maen het volgende:
Zo eens kijken wat er in Eindhoven te doen is...gratis bier!
nu niet overdrijvenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Nou, ik vind het maar flauw hoor, het was mijn favo FoBo, maar nu niet meer..
Haiquote:
Scholieren en studenten hebben allemaal vrij, ambtenaren ook... en verder zullen er velen vrij genomen hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Flew het volgende:
Ik ben net terug van een wandeling met vriendlief door het centrum van Heerlen.
En jeetje, de terrasjes zaten werkelijk bomvol!
Vroeg me af of die mensen morgen niet hoeven te werken..
Vandaag geen terrasje voor mij, morgen wel weer..quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Flew het volgende:
Vroeg me af of die mensen morgen niet hoeven te werken..
Hmm, de TU/e is morgen compleet gesloten...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Flew het volgende:
Ik ben een student, en ik heb toch écht geen vrij..
Hoef gelukkig wel maar voor anderhalf uurtje naar school, dat scheelt.
Dus je gaat morgenmiddag mee naar terras? 2u C&Aquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm, de TU/e is morgen compleet gesloten...
Ik mag morgen gaan puinruimen op het werk. Wat dingen slecht geregeld en nu moet er iemand actie gaan ondernemen. Kan me wel leukere dingen verzinnen met dit weer.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm, de TU/e is morgen compleet gesloten...
Ja er is bier, dat is wel positief.quote:
Ai, da's minder. Geen terrasje gepikt vandaagquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:38 schreef Tism het volgende:
Mwha, een lame Grolschje hiero, moet het ff rustig aan doen, stijgt naar mijn hoofd..
Nee, andere verplichtingenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dus je gaat morgenmiddag mee naar terras? 2u C&A
Nee, ging niet, moest autorijden bijna de hele dag, dan drink ik niet..quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ai, da's minder. Geen terrasje gepikt vandaag?
Da's een geldige reden jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, ging niet, moest autorijden bijna de hele dag, dan drink ik niet..
Vreselijk lijkt me dat op vrijdag/zaterdag als iedereen aan het terrassen/feesten is..quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Da's een geldige reden ja
Ik morgen niet. Morgen nachtdienst
Preciesquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:12 schreef Tism het volgende:
Mja, kutzooi..De arbeidsmarkt is echt aan het verkankeren, werknemers kunnen zo bijna geen kant meer op of ergens lekker settelen, met al die contracten over de rug van henk en jan modaal..
nee joh! Ik heb alleen maar gratis bier (en cola) gehadquote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Die 1000 liter zijn er zo doorheen...
Bijzonder lastig inderdaad. Vrienden van mij ervaren dezelfde problemen. Genoeg bedrijven die idiote eisen hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:12 schreef Tism het volgende:
Mja, kutzooi..De arbeidsmarkt is echt aan het verkankeren, werknemers kunnen zo bijna geen kant meer op of ergens lekker settelen, met al die contracten over de rug van henk en jan modaal..
quote:Helaas moeten we U mededelen dat de geplande races op tweede paasdag NIET zullen doorgaan.
Leider müssen wir euch mitteilen das Ostermontag KEIN Rennen statt findet auf dem Raceway Venray.
Unfortunately we have to inform you that the planned meeting on Easter Monday at Raceway Venray has been CANCELLED.
http://www.racewayvenray.com/racewayvenray/index_2009.htm
quote:
..quote:Venray - De geplande paasraces op tweede paasdag 25 april op Raceway Venray gaan niet door. Organisator Harry Maessen heeft de aanvraag voor de evenementenvergunning ingetrokken nadat de gemeente hem liet weten dat het calamiteitenplan niet voldeed. Maessen bevestigt dat hij de aanvraag heeft ingetrokken. Over de reden waarom wil hij geen uitspraak doen.
Dit zaakje stinkt...quote:
Zo laat nog terug?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef maen het volgende:
Altijd leuk bij Hans Liberg! Nu op naar Limburg
Ah. Relaxtquote:
Die zijn ook leuk. Waar speelden ze?quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:39 schreef Tism het volgende:
En weer thuis!..Wat een gaaf avondje, Hausmagger was leuk..
Hier bij de kerkquote:
Ik neem aan dat je geen bedoelde?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:25 schreef solaire het volgende:
oke voor gezicht dan een fijn lang weekend!
Jullie twee hadden moeten zien hoe jullie erbij lagen in die stoelquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Jullie twee hadden moeten zien hoe jullie erbij lagen in die stoel
je mag wel wat studeren voor mij?quote:Op zondag 24 april 2011 13:13 schreef Tism het volgende:
Ik weet niet wat ik zou kunnen gaan doen vandaag..vooralsnog is het vooruitzicht saai..
Tofquote:
ja, van mijn moeder moest ik ook goed aan de ontspanning denkenquote:
Verstandige moeder heb jijquote:Op zondag 24 april 2011 20:30 schreef maen het volgende:
[..]
ja, van mijn moeder moest ik ook goed aan de ontspanning denken![]()
maar ga geen bier drinken, dat wordt het morgen met studeren niets... dat tentamen van dinsdag komt wel erg dicht bij!
Ja, ikquote:Op maandag 25 april 2011 01:02 schreef nattermann het volgende:
Hey enne sjrapnelkes, nog iemand wakker?
WEEKEND tot en met woensdag jong gek!
Mooizoquote:Op maandag 25 april 2011 02:12 schreef maen het volgende:
[..]
ik ook! Nog eventjes...![]()
leuke avond gehad, blij dat ik gegaan ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
ik zou t niet doen! Daar gaat het echt bizar druk worden met dit weer en alle campinggasten hierquote:Op maandag 25 april 2011 09:30 schreef Joysa het volgende:
Joepie, naar een of andere markt in panningen zo.
als je nu gaat valt het misschien nog mee... al is het wel al flink druk straatquote:Op maandag 25 april 2011 09:45 schreef Joysa het volgende:
Dat heb ik mam net ook verteld.. Maar ze wil toch even kijken![]()
Daar zal het wel aardig druk worden.quote:Op maandag 25 april 2011 09:30 schreef Joysa het volgende:
Sterktequote:Op maandag 25 april 2011 09:30 schreef Joysa het volgende:
Hoe lang is uh... heel langquote:
merci!quote:Op maandag 25 april 2011 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe lang is uh... heel lang?
Goede reis, en veel succes alvast!
Vooral die weekendjes weg zijn vast héél vervelendquote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef maen het volgende:
[..]
merci!Ik geloof dat ik pas over 1.5maand weer tijd heb om "ff" op en neer te gaan... alle weekenden werken of weekendjes weg (heel naar;) ) maarja je weet nooit hoe het loopt!
ontzettend vervelendquote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Vooral die weekendjes weg zijn vast héél vervelend...
Huuuuu... Maar mooie afsluiter welquote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef maen het volgende:
Brrr tentamens!Gelukkig wel afsluiten met Koninginnenacht/dag
als je dat geld dan spaart kun je volgend jaar extra genietenquote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuu... Maar mooie afsluiter wel...
Ik ben dit jaar weer eens de zak. Werken met koninginnedag... dus voor mij geen koninginnenach, en ook koninginnedag zal wel niet veel worden... Maar wel royaal centen verdienen![]()
...
True, true... Maar dat zal wel niet gebeuren... Iets met een verlanglijstje en een slijtersbonquote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef maen het volgende:
[..]
als je dat geld dan spaart kun je volgend jaar extra genieten![]()
Hmmm... Veel whiskyquote:Koninginnedag zelf krijg ik ook niet mee, dan gaam we voetballen... rare verenigingstraditiemaar wel veel whisky drinken dan, maakt veel goed!
quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Tism het volgende:
Ik ga met koninggingneineninegnennendag naar Eindhoven..
Ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Tism het volgende:
Koninginnedag ga ik mijn koffers inpakken. De avond ervoor wel in Eindhoven te vinden.quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Tism het volgende:
dat denk ik niet.. zal wel overal en nergens zijn, vorig jaar ook heen en weer gelopen tussen stationsplein en psv stadion. Hopelijk mag ik volgend jaar koninginnedag van een andere kant meemakenquote:
Niks daarvan, ik heb nog weekend t/m morgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef maen het volgende:
ik heb nog wel een essay liggen dat jullie mogen schrijven.. interesse?
Ik verveel me en ben lui..quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef maen het volgende:
ik heb nog wel een essay liggen dat jullie mogen schrijven.. interesse?
Deadlinequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef maen het volgende:
het was te proberen... nouja, dan maar ff n half nachtje doorwerken
vrijdag. Maar donderdag en vrijdag nog tentamen, ik heb echt geen idee hoe ik het moet gaan reddenquote:
Boh, dan moet je beter plannen, sukk0l!..quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef maen het volgende:
[..]
vrijdag. Maar donderdag en vrijdag nog tentamen, ik heb echt geen idee hoe ik het moet gaan redden![]()
(en kom niet aan met dat ik beter moet plannen, dat weet ik ook wel![]()
)
dankje voor de reminderquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Boh, dan moet je beter plannen, sukk0l!..
Hmmmm... die tentamens zitten een beetje in de weg jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef maen het volgende:
[..]
vrijdag. Maar donderdag en vrijdag nog tentamen, ik heb echt geen idee hoe ik het moet gaan redden![]()
(en kom niet aan met dat ik beter moet plannen, dat weet ik ook wel![]()
)
ik werk wat essay etc schrijven veel beter als de druk hoog is, vandaar dat ik nu pas echt op dreef ben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmm... die tentamens zitten een beetje in de weg ja...
EN nee, ik durf het woord plannen niet eens in de mond te nemen, want ik ben zelf ook nogal van de 'last-minute is vroeg genoeg' - mentaliteit...
Neeeeeeeee, dat moet je noooooooooit doen!..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef maen het volgende:
MIsschien moet ik wel ff internet uitzetten...
niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, dat moet je noooooooooit doen!..
Nee, nooit uitzetten!..quote:
Jup... uurtje voor de deadline, pot koffie erbij, glaasje 'inspiratie' erbij, en de vingers vliegen over het toetsenbordquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef maen het volgende:
[..]
ik werk wat essay etc schrijven veel beter als de druk hoog is, vandaar dat ik nu pas echt op dreef ben.
MIsschien moet ik wel ff internet uitzetten...
Ik ben toch al druk aan het hacken, dus ik fix het wel weer hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:06 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, nooit uitzetten!..Ik verveel me nu al mega-heavy, en als je het internet uit zet dupeer je echt heel veel mensen, je weet niet wat je veroorzaakt als je dat doet!..
nah koffie doe ik niet aan, wel dat glaasje inspiratie inderdaad. That reminds me...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Jup... uurtje voor de deadline, pot koffie erbij, glaasje 'inspiratie' erbij, en de vingers vliegen over het toetsenbord...
Wat ben je aan het hacken?..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben toch al druk aan het hacken, dus ik fix het wel weer hoor
jeetje,. ik wist niet dat het zo erg is als ik mijn internetkabel eruit haal...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:06 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, nooit uitzetten!..Ik verveel me nu al mega-heavy, en als je het internet uit zet dupeer je echt heel veel mensen, je weet niet wat je veroorzaakt als je dat doet!..
Ooooooooow, ja! Nu je het zegtquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef maen het volgende:
[..]
nah koffie doe ik niet aan, wel dat glaasje inspiratie inderdaad. That reminds me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |