SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Truste!quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef maen het volgende:
ben wel blij dat ik als een van de eerste paar genoemd word
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef maen het volgende:
ben wel blij dat ik als een van de eerste paar genoemd word
Je kent het spreekwoord "naast je schoenen lopen" toch wel? Wat gebeurt er dan als je naast je schoenen loopt?..quote:
O. Haiquote:
"Naast zijn schoenen lopen" betekent,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Aaaaaah, that's nice!..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef maen het volgende:
*kwartje valt*
maar ik ben gewoon blij met kleine dingen
Wie het kleine niet eert...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef maen het volgende:
*kwartje valt*
maar ik ben gewoon blij met kleine dingen
WTF? Is dat t vriending van Zanger Rinusquote:Op woensdag 20 april 2011 00:18 schreef Tism het volgende:
Whaaaahhaaa!!!..![]()
Zangeres Marlous Is een lekker ding jonguh!!!..![]()
Dus ik haar geile pr0n vid kijken, zegt ze dat ik zeur!..
Zanger Rinus heeft dat liedje voor/over haar gemaakt, idd..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF? Is dat t vriending van Zanger Rinus?
nou, alsof je van zo'n liedje blij wordt als het voor je geschreven wordt...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Zanger Rinus heeft dat liedje voor/over haar gemaakt, idd..
Weet ik niet, heeft ze niet gezegd..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:24 schreef maen het volgende:
[..]
nou, alsof je van zo'n liedje blij wordt als het voor je geschreven wordt...
Nee, ze vond dat hij niet zoveel moest zeurenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Weet ik niet, heeft ze niet gezegd..Volgens mij werdt ze er wel blij van..
ik zou er iig niet blij van wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Weet ik niet, heeft ze niet gezegd..Volgens mij werdt ze er wel blij van..
..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ze vond dat hij niet zoveel moest zeuren.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef nattermann het volgende:
Rinus z'n berichten op hyves
Nu slapen. Tot morgen
Oh hey! Laterz..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef nattermann het volgende:
Nu slapen. Tot morgen
weltrusten!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef nattermann het volgende:
Nu slapen. Tot morgen
Laat je dan ook niet zo afleidenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:46 schreef maen het volgende:
[..]
weltrusten!
ik wil ook slapen... stomme deadline :s
klinkt gezelligquote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef Tism het volgende:
Potverdollekes!..Wat een lekker weer weer, en de vogeltjes fluiten, zei het mannetje dat op het terras zit. Hij zag 10 vliegen vliegen terwijl het er eigenlijk maar 1 was. En er was ook een bij bij, aldus de ober met een vol dienblad..
*hikps!..
Sufbultquote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Tism het volgende:
Ooooooooh! Ik snap al waarom afspraakje zolang op zich laat wachten, Ik zit op het verkeerde terrasje..
daar moest ik toch even 2x voor kijken voor ik die snapte..quote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef nattermann het volgende:
Godmiljaar, zjweite hie auwmuk! Veulste werm op t wirk
Zwa meuilik isset noe toch onneet hèquote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef maen het volgende:
[..]
daar moest ik toch even 2x voor kijken voor ik die snapte..
nea mer de sjriefs ut toch allemoal net get angers as ik gewend binquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zwa meuilik isset noe toch onneet hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef Tism het volgende:
*zucht.. * Tism pakt het Limburgs woordenboek er maar weer eens bij..
fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef maen het volgende:
[..]
daar moest ik toch even 2x voor kijken voor ik die snapte..
En ik ookquote:
Die was volgens mij vanmiddag al aardig kachelquote:Op donderdag 21 april 2011 01:06 schreef nattermann het volgende:
En Tism die ligt natuurlijk straalbezopen in bed, aangezien die vanmiddag op het terras zat
geef m s ongelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 01:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die was volgens mij vanmiddag al aardig kachel![]()
Oei, dat is kutquote:Op donderdag 21 april 2011 01:07 schreef maen het volgende:
[..]
deadline proberen te halen (die op gisteren lag...)
Doe ik dat dan ergens?quote:
Vandeweek een mooie meme over gezien. Moment, even zoeken.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:11 schreef maen het volgende:
[..]
ach, het is maar sociale druk... ze kunnen nog wel een weekje wachten op dat boekje!
quote:
Ik ga met je meequote:Op donderdag 21 april 2011 01:30 schreef maen het volgende:
[..]
supernice! die ga ik onthouden!
en nu ga ik slapen
Succes...quote:
ja ik had ook eerder willen beginnen maar die wekker is duidelijk niet betrouwbaarquote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes...
Hier zitten er alweer bijna 2 uur college op...
Faalde dat ding weerquote:Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik had ook eerder willen beginnen maar die wekker is duidelijk niet betrouwbaar
Lijkt me wel verstandig... Voor je echt ergens te laat komtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef maen het volgende:
[..]
jamaar op zoek naar iets anders dus!
Dat zal best jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef Mss het volgende:
En anders wil MPG je vast wel elke morgen wakker bellen
Wat denk jij wel niet van mijquote:Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef Mss het volgende:
En anders wil MPG je vast wel elke morgen wakker bellen
..quote:Op donderdag 21 april 2011 01:06 schreef nattermann het volgende:
En Tism die ligt natuurlijk straalbezopen in bed, aangezien die vanmiddag op het terras zat
Is dat nog niet duidelijk dan? Anyway, ik geloof niet dat je blij gaat worden als ik dat zo openlijk neer zet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |