abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95774890
Het blad Linda wordt al uitgegeven door Sanoma. Dan lijkt het me wel duidelijk dat Linda de Mol Net5 een boost gaat geven in samenwerking met haar blad. Misschien ook iets van een talkshow. Of nieuwe drama series. Lijkt me gewoon heel logisch.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:07:09 #52
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_95778592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

Op den duur stapt ze wel over.

Ik lach me overigens weer suf om de reacties van RTL fanbois op mediacourant. Er is paniek onder hen en men is verzuurd. Het zijn de lui die echt alles afzeiken van SBS en RTL ophemelen. Holland's has got talent gemaakt door hetzelfde productiehuis is nu in helemaal geweldig omdat het door RTL wordt uitgezonden. Patricia Paay idem dito omdat ze nu bij RTL werkt.

Het zal me niets verbazen als Linda de Mol en Ik hou van Holland met de grond gelijk worden gemaakt omdat het later door SBS wordt uitgezonden.
Haha ik heb een paar reacties gelezen, het is echt in en in triest, duidelijk verschijnsel van mensen die de kudde achterna lopen.

En inderdaad, The Voice en IHVH komen uit Talpa's zak, dus het gaat uiteindelijk helemaal nergens over.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_95780894
Gouden deal voor de Mol. Zijn afzetmarkt is 2x to groot geworden. Als het ene bedrijf het concept niet wilt, gaat hij toch gewoon naar de andere. Aanslaan en verkopen aan het buitenland en het is kassa!

En laten we eerlijk zijn de laatste jaren, ondanks Sport7 en Talpa tv, toch enorm goed geboerd.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:51:44 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95781300
John de Mol zit straks aan tafel bij P&W.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
  woensdag 20 april 2011 @ 22:30:41 #55
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95783685
_O- Filemon voert John de Mol nu dronken voor de ingang van de P&W studio.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:41:50 #56
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_95784233
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Mylene het volgende:
Het blad Linda wordt al uitgegeven door Sanoma. Dan lijkt het me wel duidelijk dat Linda de Mol Net5 een boost gaat geven in samenwerking met haar blad. Misschien ook iets van een talkshow. Of nieuwe drama series. Lijkt me gewoon heel logisch.
En dit terwijl RTL4 juist geen eigen identiteit heeft. Ze scoren voornamelijk met buitenlandse formats...
pi_95784610
quote:
3s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef golfer het volgende:
John de Mol zit straks aan tafel bij P&W.
thanks! ^O^
pi_95785112
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef JackHerrer het volgende:
Straks krijgen we nog woenstijnvis programma's op sbs te zien, wordt het misschien nog een kwaliteit zender.
Laat maar bij de publieke omroepen, minder commerciele drijfveer en geen reclames :). SBS6 moet veel aan haar imago gaan doen vanaf het nieuwe tv-seizoen. Twee opties of van campingzender af (frisse start) of campingzender aanmoedigen en veel vermaaktelevisie (grote shows, simpele quizen, etc).
pi_95785383
begonnen!

livestream Nederland 1:
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
pi_95785384
John de Mol pas in de tweede helft van de uitzending, nog even wachten dus.
  woensdag 20 april 2011 @ 23:15:49 #61
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95786256
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Brembo het volgende:

[..]

Laat maar bij de publieke omroepen, minder commerciele drijfveer en geen reclames :). SBS6 moet veel aan haar imago gaan doen vanaf het nieuwe tv-seizoen. Twee opties of van campingzender af (frisse start) of campingzender aanmoedigen en veel vermaaktelevisie (grote shows, simpele quizen, etc).
Een programma mag per uur 12 minuten reclame bevatten, en wanneer een programma slechts 30 minuten duurt, mag het geen reclame bevatten.

Trouwens, een citaat:

quote:
Programmas die bestaan uit de weergave van godsdienstige of geestelijke samenkomsten worden niet onderbroken door reclameboodschappen
Als ze nou elk programma beginnen met een foto van een volle kerk. :P
pi_95786618
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Een programma mag per uur 12 minuten reclame bevatten, en wanneer een programma slechts 30 minuten duurt, mag het geen reclame bevatten.
Series van 30 minuten worden ook gewoon halverwege onderbroken door een reclameblok.
  woensdag 20 april 2011 @ 23:23:02 #63
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_95786661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef BBQSausage het volgende:

Trouwens, een citaat:

[..]

Als ze nou elk programma beginnen met een foto van een volle kerk. :P
Wat een kwats. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_95786904
daar gaan we!

John schuift aan tafel

live: http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
pi_95787779
Het maakt John niet zoveel uit of hij wel of niet aandeelhouder van RTL blijft dus.
pi_95800315
quote:
Linda de Mol sluit overstap naar SBS 6 niet uit

Foto: RTLLinda de Mol sluit een overstap naar SBS 6 niet uit, nu haar broer John de Mol voor eenderde eigenaar wordt van SBS Nederland. De presentatrice heeft een kortlopend contract met RTL en zou dus op korte termijn weg kunnen. Ik weet helemaal nog niet precies welke kant hij ermee op wil. Dat zijn allemaal dingen die de toekomst uit moet wijzen. Of ik daarbij pas en of ik daar überhaupt bij wil, is nog de vraag. Maar goed, alle mogelijkheden liggen open, aldus de presentatrice.

Voorlopig blijft De Mol nog even bij RTL 4, waar ze te zien is in verschillende door Talpa geproduceerde tv-shows. Voorlopig blijf ik gewoon bij RTL met Ik Hou Van Holland, Gek Op Jack en Miljoenenjacht. Ik denk dat er een hoop paniek om niets is.

De Mol is trots op haar broer. Hij gaat het gewoon weer doen. Weer staat heel medialand in Nederland op zijn kop. Weer zon enorme uitdaging en enorme berg werk. Tegelijkertijd snap ik het ook wel. Het zit bij ons op een of andere manier in het bloed, en bij hem misschien nog wel meer dan bij mij.

Volgens de tv-ster kan SBS wel een nieuwe impuls gebruiken. Het gaat de laatste tijd echt heel slecht met SBS, terwijl het met RTL extreem goed gaat. Maar dat zijn altijd golfbewegingen. Ik denk dat het erg gezond is dat er flinke concurrentie is.

De presentatrice heeft al wat tips voor haar broer. Wat er in mijn optiek heel erg nodig is bij SBS, is dat er nieuwe dingen ontwikkeld worden en dat ze niet steeds komen met iets wat er eigenlijk al is en wat niet wereldschokkend is. Er moet zo nu en dan natuurlijk iets ontwikkeld worden wat echt nieuw is, en daar ontbreekt het erg aan.

Ik denk dat het heel erg goed is dat creatieve mensen zich er tegenaan gaan bemoeien. Zij moeten het imago van de zender opfrissen en het weekend terug veroveren. Dat is toch hartstikke leuk?
bron

Het moge duidelijk zijn, Linda de Mol stapt over naar SBS6.
pi_95809798
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:11 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Het moge duidelijk zijn, Linda de Mol stapt over naar SBS6.
Nou zo overduidelijk is dat niet hoor, kan goed zijn dat Linda gewoon bij RTL blijft, aangezien programma's al Ik hou van Holland en Miljoenenjacht ook zeker bij RTL blijven, anders zouden ze daar een andere presentator voor moeten zoeken, lijkt me niet dat Linda dat wil....
pi_95810569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef Wesleybrabant het volgende:

[..]

Nou zo overduidelijk is dat niet hoor, kan goed zijn dat Linda gewoon bij RTL blijft, aangezien programma's al Ik hou van Holland en Miljoenenjacht ook zeker bij RTL blijven, anders zouden ze daar een andere presentator voor moeten zoeken, lijkt me niet dat Linda dat wil....
Idd, ten tweede kan nieuwe talenten ook ontdekt worden. Daarnaast wil John de Mol graag nieuwe formules uitproberen, ik weet niet hoe Linda dat ziet zitten :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')