Ik zou een site kunnen opzetten waaraan je mee kan helpen en natuurlijk PR.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind het een heel goed idee. Elke keer dat ik weer dingen lees over tappen et cetera krijg ik de koude rillingen over mijn rug. Verder doneer ik af en toe aan Bits of Freedom, goede voorvechters van privacy.
Zeg maar wat ik kan doen.
Hoe dit vorm moet krijgen is de vraag inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef Dance99Vv het volgende:
pfff weer een clubje (handjevol demonstranten) mag je blij zijn als je de krant haalt.
Niet echt grappig, ook niet als grapjequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Jij hebt zeker iets te verbergen?
Dat was ook mijn gedachte idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Geweldig idee!
Wellicht een idee om Bits For Freedom te informeren? Wellicht dat deze nog iets kunnen betekenen.
Vingerafdrukken, taps van internet et cetera?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef Dance99Vv het volgende:
waarom niet gelijk meer dingen pakken die veel mensen goed dwars zitten
Eigenlijk moet je aandacht vragen voor het probleem door bijv. een fake nieuwsbericht betreft privacy de media in te proberen te slingeren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe dit vorm moet krijgen is de vraag inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |