Dat klopt, ik ben namelijk heeeeelll leuk!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:03 schreef Wicked-Game het volgende:
Er zouden er meer van jou moeten zijn
Eensquote:Op woensdag 20 april 2011 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik meer dames van, die dat hebben. Dat kan ik helaas niet zo goed begrijpen.
Vriendin van mij kan na één dag al bepalen (en uitspreken) dat het niets wordt, terwijl ik dan denk, geef die vent een kans! Laat het langzaam groeien, ipv na één dag dat te beslissen. Dan ken je iemand nog niet eens.
*met voeten op aarde landt*quote:
Nerveus op wat voor manier?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
Nee zo erg ben ik niet hoor, maar als het te lang duurt word ik een beetje nerveus...
de aardbeien mag je houden, maar de restquote:Op woensdag 20 april 2011 09:04 schreef L-E het volgende:
Ontbijten met yoghurt met verse aardbeien en muesli met stukje chocolade.
En Kindernet op tv.
Het gaat wdb iets beter, maar vannacht nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nachtmerrie? Of is die periode alweer aan het voorbij gaan?
Dat ontbijt lekker!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:04 schreef L-E het volgende:
Ontbijten met yoghurt met verse aardbeien en muesli met stukje chocolade.
En Kindernet op tv.
Ik ben nogal een piekeraar, dus dan ga ik me zorgen maken..quote:
Jeugdsentiment man! Net Alfred J. Kwak (quote:Op woensdag 20 april 2011 09:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat ontbijt lekker!
Kindernet.... nahMaar ja je hebt geen keus natuurlijk
Hmm, dat is kut... stress/zorgen zijn dus wel triggers.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat wdb iets beter, maar vannacht nietzorgen
Weet je hoevaak ik dat allemaal wel niet gezien hebquote:Op woensdag 20 april 2011 09:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Jeugdsentiment man! Net Alfred J. Kwak () en Maja de Bij!
wat een infantiel kutideequote:
Hulde aan de jaren 80.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Weet je hoevaak ik dat allemaal wel niet gezien hebDat ga ik echt niet nog een keer kijken. Al vind ik wel dat die series kwalitatief beter vind dan de huidige meuk.
Ja stress doet het 'm bij mij idd. Tijd dat dat eens wat minder wordtquote:Op woensdag 20 april 2011 09:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm, dat is kut... stress/zorgen zijn dus wel triggers.
Je bedoelt dat je onzeker wordt omdat je denkt dat de ander niets voor je voelt? Dat zegt dan iig genoeg over je eigen gevoel en genoeg reden omdat dan uit te sprekenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben nogal een piekeraar, dus dan ga ik me zorgen maken..
quote:
Hangt ook een beetje af of je het vermogen hebt tot relativeren. Soms is stress en zorgen voor iets achteraf niet eens nodig. Het onnodig jezelf opnaaien.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja stress doet het 'm bij mij idd. Tijd dat dat eens wat minder wordt
ik ben opgestaan (fout 1), in de auto gestapt (fout 2) en naar kantoor gereden (fout 3)quote:Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb al gestofzuigd, de was opgeruimd en gestreken.
Ik heb mijn kind gevoed en met coole haren richting school geschopt en verder nog helemaal niksquote:Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb al gestofzuigd, de was opgeruimd en gestreken.
Huuh, je hebt me doorquote:Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je onzeker wordt omdat je denkt dat de ander niets voor je voelt? Dat zegt dan iig genoeg over je eigen gevoel en genoeg reden omdat dan uit te spreken
Is niet altijd onnodig hequote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]zeker weten
[..]
Hangt ook een beetje af of je het vermogen hebt tot relativeren. Soms is stress en zorgen voor iets achteraf niet eens nodig. Het onnodig jezelf opnaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |