Ze hadden er ook 4 op de bank kunnen zetten, dan had Mo erbij gezeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel eens goed kan uitpakken volgende week, dat Karim en Geer volgende week als er weer gewoon genomineerd wordt Jo en Mo doen in de plaats van Jo en Flip (ook omdat Mo hun heeft genomineerd) Wat ook goed nieuws voor ons betekent! Mo genomineerd!! Was ook deze week waarschijnlijk al gebeurt als ze niet anti-nominaties hadden gedaan...
Hier nog een voor jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je hebt de bordjes gevonden Opzouten
Ja, die was garpigquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, helaas hebben ze de knop nu sneller gevonden.
We hebben al eens heel gesprek gehoord van flip en stem
Ahhhhquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een voor jou
[ afbeelding ]
Je hadden er geen 4 op de bank kunnen zetten ze dan hadden ze er 6 op moeten zetten (alleen Sharon had meer dan 2 stemmen)quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze hadden er ook 4 op de bank kunnen zetten, dan had Mo erbij gezeten.
Was ook qua stem-inkomsten beter geweest. Niet dat ik ga stemmen, maar stel dat, dan zou ik sowieso nooit op Jo óf Laura stemmen. Hadden Mo en Sharon er ook bijgezeten, dan zou ik theoretisch op Sharon hebben kunnen stemmen. En zo zullen meer mensen denken.
Maar ik denk dat die percentages berekenen met niet 3 maar 4 personen echt te lastig is voor deze faal-redactie :p
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een voor jou
[ afbeelding ]
Volgens mij zouden het er dan 6 zijn, en niet 4 though?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze hadden er ook 4 op de bank kunnen zetten, dan had Mo erbij gezeten.
Was ook qua stem-inkomsten beter geweest. Niet dat ik ga stemmen, maar stel dat, dan zou ik sowieso nooit op Jo óf Laura stemmen. Hadden Mo en Sharon er ook bijgezeten, dan zou ik theoretisch op Sharon hebben kunnen stemmen. En zo zullen meer mensen denken.
Maar ik denk dat die percentages berekenen met niet 3 maar 4 personen echt te lastig is voor deze faal-redactie :p
Ja enquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
Nog even en dan wordt SST van de buis gehaald
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
laura met dr zusje
nee, ik ken um ook niet eigenlijk...die naam heb ik van horen zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ken ik die? Waar zou ik die van moeten kennen? Ken ik nie.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een voor jou
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |