Ten koste van mijn geniale TTquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb 2 topics af moeten staan aan Ll, ik wilde er weer eens een
Ik had eerlijk gezegd geen zin in een tt over oma's met piercings, of één die tegen iemand gericht was ofzo, dit leek me veiligerquote:
5 jaar geleden betaald voor de scooter die je een maand geleden gekocht hebt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Stukje nog over de kosten van de scooter
Aanschafprijs is 5 jaar terug al betaald![]()
onderhoud is ong 200 euro in het jaar
benzine is grotendeels reiskosten vergoeding waar ook weer wat geld inzit voor onderhoud
jezus fuck, je gaat dr toch niet om smekenquote:
maak er dan gefleste potten van ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd geen zin in een tt over oma's met piercings, of één die tegen iemand gericht was ofzo, dit leek me veiliger
Hij hoeft niet te rijmen hequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde:
Voor ieder genotje vinden we wel een potje!
Heb 5 jaar terug een brommertje gekocht voor weinig en steeds door een ongeluk of winst bij verkoop weer iets beters gekocht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
5 jaar geleden betaald voor de scooter die je een maand geleden gekocht hebt?
Doe mij ook zo'n bol!
En zo een wilde ik dus liever nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde:
Voor ieder genotje vinden we wel een potje!
Ik moest poepen man!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jezus fuck, je gaat dr toch niet om smeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |