quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proost! Op de SC.En team Bol natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx! Hi mark en MissJ !quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Genoeg voor iedereen
[ afbeelding ]
* MaryMouse zet gauw alle ramen en deuren open, zodat de SC niet blauw staat en kokje zich een weg door de rook moet snijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Genoeg voor iedereen
[ afbeelding ]
Lol, oeh da's ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
En ik gooi graag deze erin.... ik ben gek op mouserende wijn
Een halfnaakte lekkere vent die de drankjes bezorgt.........of vraag ik nu teveel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx! Hi mark en MissJ !![]()
![]()
Moet er nog iets anders zijn?
die had mzpoes gisteren voor ons, maar die is afgekeurd omdat ie alleen maar een lautje deedquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Een halfnaakte lekkere vent die de drankjes bezorgt.........of vraag ik nu teveel?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Een halfnaakte lekkere vent die de drankjes bezorgt.........of vraag ik nu teveel?
daar word ik nou niet echt blij van ofzoquote:
Oeh... Dat wordt pwetty scawy...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lol, ik had dezelfde te pakken, maar gyazo wilde niet![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
....komt zachtjes binnen.......
Hallo Fok.
KUS BOL>
zoiets voor jou dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daar word ik nou niet echt blij van ofzo
Tja, dan moet je zelf ff zoeken, weet niet wat je sexy vindt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Geen homo's Kaharin, ik wil een echte vent.
nog euntje danquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn gereedschap geen afdakje... da roestquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
http://www.valeriewriter.(...)/brad_pitt_chest.jpg
dacht meer aan zoiets......
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij staat ertussen, was je niet vergeten!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
zijn gereedschap geen afdakje... da roest
Pssst, die is bezet....quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
http://www.valeriewriter.(...)/brad_pitt_chest.jpg
dacht meer aan zoiets......
Jamaar jamaar jamaar die is heul niet half naakt....quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
......zucht.......ja........zoiets........*leunt achterover en geniet.
Gelukkig niet, heb het er nu al moeilijk mee.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar die is heul niet half naakt....
Lol, ach ja...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik kan Angeline Jolie wel laten vergeten hoor. Die koude kikker is geen vrouw voor Brad......
Haha.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, heb het er nu al moeilijk mee.....
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
zo ik ben er weer vandoor, de luikjes vallen bijna dicht en morgenvroeg om 6 uur staat de taxi weer te toeteren voor de oprit, en dan zullen we eens kijken wat de botfotograven en snijmeneren gaan zeggen!
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
zo ik ben er weer vandoor, de luikjes vallen bijna dicht en morgenvroeg om 6 uur staat de taxi weer te toeteren voor de oprit, en dan zullen we eens kijken wat de botfotograven en snijmeneren gaan zeggen!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte bij de slager dan moppie!!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh! Spannend! Slaap lekker en veel sterkte morgen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
vind ik ook minderquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
waarom hebben we geen fakking audio in die auto
Klopt, leek net even zo, hij doet nu zijn best om in positie te komen op zijn probes af te schieten denk ik, hij doet zijn best om eerst bij de inflow zone te komen zodat hij dat kan doen en als het kan dan zal hij er wel inrijden.quote:
Probeer de url van de pop-up eens dan? http://weather.wdtinc.com(...)0220&C=20211&O=10011quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ik krijg reed timmer niet in een popup.....
Lol! Dat kunnen we bijna invullen toch? Iedereen die wel eens storm chasers kijkt weet dat zijn plaat regelmatig vastloopt toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
waarom hebben we geen fakking audio in die auto
doet ut ook niequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Probeer de url van de pop-up eens dan? http://weather.wdtinc.com(...)0220&C=20211&O=10011
Hmmm, refreshen? De andere pop-ups uitzetten? Geen idee, het is daar nu wel aardedonker aan het worden...quote:
niki is ons vergetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
En we zijn compleet
Schoonheid
Bol
Mary
mark
Vultarian
Ceetje
Kahaarin
![]()
Oh nee ik misjesje en niki nog
goeienavond Kokkiequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
En we zijn compleet
Schoonheid
Bol
Mary
mark
Vultarian
Ceetje
Kahaarin
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
En we zijn compleet
Schoonheid
Bol
Mary
mark
Vultarian
Ceetje
Kahaarin
![]()
Bol is al slaapjes doen, MissJ hangt bij Brat Pitt om de nek en Niki durft niet meer te komen denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
En we zijn compleet
Schoonheid
Bol
Mary
mark
Vultarian
Ceetje
Kahaarin
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goeienavond Kokkie![]()
belofte maakt schuld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een goed idee! Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb ff in de FB van DE gepost of we een topicchain stormchasers mogen openen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef bazb het volgende:
Geeft niet hoor... er komt vast nog wel een tijd dat ik wel erkend wordt
hahaha... komt voor de bakkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
meer appelkruimeltaarten voor ons bakken
bazb jij hoort er natuurlijk ook bij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef bazb het volgende:
vaak iets bakken, is kokje wel gevoelig voor hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef bazb het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef mspoez het volgende:
Joepie!
Schoonheid
Bol
Mary
mark
Vultarian
Ceetje
Kahaarin
Bazb
en Kokje
Hey bazb, maar ik had al hi gezegd toch...?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef bazb het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |