Toen was ze idd leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het enigste toen was ze leuk met karim geboeid voor de rest is ze beeldopvulling
Naja ze is natuurlijk niet dom.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef afca_oc het volgende:
het meest ongelofelijke is dat mo weer niet op de stoel zit
Hoho... ik lees allesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je rost een paar posten erin nu, maar neemt niet de moeite om te lezen wat users hier naar jou terug schrijven.....
Zijn er meerdere die nu jou een leuke feedback hebben gegeven.
Kom op man. Hier zitten kenners van RLS. Al vanaf de allereerste BB en het analyseren van mensen is onze tweede natuur geworden. Je moet maar eens wat vaker op fok lezen en niet alleen in die wannabee BN-ers topics. Wordt je hard van.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
Vind het echt jammer sommig reacties hier. Ik snap dat je kritisch bent en ik respecteer het volkomen als je Laura saai en lui of een onnozel persoon vind. Dat is jouw mening. Maar kom niet met slap anoniem geouwehoer over bepaalde zaken zonder goed onderbouwde mening. Of je komt gezellig een drankje doen in het cafe bij Endemol na de liveshow. Vind FOKkers leuk, heb ik al vaker gezegd. Behalve dan die anonieme klootzaqjes die net een onvoldoende hebben voor hun scheikunde proefwerk en hun 120 kilo wegende frustratie kwijt moeten op een internetforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |