Steer, dit is de naam Muffin echt niet waardigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
4-4-2 met ruit op het middenveld
En geen keeper
Jonguh, het is voor m'n collega'squote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Steer, dit is de naam Muffin echt niet waardig
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef golfer het volgende:
Mooie opstelling Steer.![]()
Er zijn wel een paar geblesseerde spelers bij, zo te zien?
Ja. Daarom! Al die vrouwen denken nu dat jij geen muffins kunt bakken! Essentieel onderdeel van je opvoeding, man!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonguh, het is voor m'n collega's
Die vrouwen hier maakt het niet uit hoe iets eruit ziet als er chocola in zit hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Daarom! Al die vrouwen denken nu dat jij geen muffins kunt bakken! Essentieel onderdeel van je opvoeding, man!
Ik bedoel: zelfs mijn sollicitatie kreeg een boost toen ik vertelde expert te zijn in het bakken van calorierijk voedsel
Hmmmm....en dat is dan van een academisch niveauquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die vrouwen hier maakt het niet uit hoe iets eruit ziet als er chocola in zit hoor
Onze gezondheidszorg is doomedquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....en dat is dan van een academisch niveau![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Zo knap van Google-ads, he?
Hoe weten die dat nou van mijn schaamlippen?
[ afbeelding ]
gaat dit over de man de geen last heeft van kou?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Op de 1 of andere manier moest ik bij een item vandaag bij 1Vandaag aan Z80 denken. Ging over The Iceman en ik vond hem niet alleen uiterlijk op Z80 lijken.
Klopt. Die man, ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef z80 het volgende:
gaat dit over de man de geen last heeft van kou?
zo ja, hij kan nog een stuk meer kou verdragen dan ik kan.
nee kan niet. ik dans mn hele leven en kan veel aan tot ineens niet meer. en stress hoor ik te veel.. volgens mij hebben anderen veel meer stress dan ik. ik ga morgen bellen want voel dat er iets niet klopt en dat gaat niet weg als ik denk; 'oh zal wel stress zijn'quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat dacht je van overbelasting - i.c.m. dansen en stress en lange dagen maken ondanks vrijdags werkvrij.
Ben benieuwd wat je huisarts er van vindt en anders inderdaad even aandringen op een bloedonderzoekje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
nee kan niet. ik dans mn hele leven en kan veel aan tot ineens niet meer. en stress hoor ik te veel.. volgens mij hebben anderen veel meer stress dan ik
maakt toch ook niet uit hoe de vorm eruit ziet? it's all about the tastequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die vrouwen hier maakt het niet uit hoe iets eruit ziet als er chocola in zit hoor
Ik leef ook hartstochtelijk met jou en jouw muffins mee, hoor.quote:
Ze is met dr kindje spelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun, waarom ben je niet op MSN?
na 3x stress zeggen mag ze nu wel iets anders zeggen en ik ga idd daar vriendelijk op aandringen.. als ze dan niks kunnen vinden dan heb ik dat iig geprobeerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je huisarts er van vindt en anders inderdaad even aandringen op een bloedonderzoekje.
ok.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee kan niet. ik dans mn hele leven en kan veel aan tot ineens niet meer. en stress hoor ik te veel.. volgens mij hebben anderen veel meer stress dan ik. ik ga morgen bellen want voel dat er iets niet klopt en dat gaat niet weg als ik denk; 'oh zal wel stress zijn'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |