Ja, ik eigenlijk ook, maar daar was commentaar opquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom geen 2 POLL's?, vond ik veel leuker.
Die optie is er altijd, dus het vermelden niet waardquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef MightyDude het volgende:
Waar is de optie: Als er teminste maar 1 na huis gaat
Leuk !quote:
Joanna gaat er niet uit, want dat mag niet van mamajo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef willem67 het volgende:
Laura eruit, als het kan vanavond nog.
Volgende week Monique en dan mag Joanna eruit.
Joanna zorgt tenminste nog een beetje voor actie daar gewoon recht voor zijn raap en niet zo achterbaks als Luira, straks kijken we alleen nog naar slapende niets zeggende missie verklotende luiaards.
Maar ik moet toegeven, dat ik het zinnetje 'ik zweer het' ook al weken aan het haten ben !quote:
Ik ook, maar ook het hinnekende hoge toon neplachje, het constante gefrunnik aan andere dames, het gepulk aan de tenenkaas, het feit dat ze alleen maar ligt - de hele dag, dat ze zanikt over jo en flip als ze zoenen terwijl ze zelf niet anders deed, dat ze iedereen continu schatje, scheetje en drolletje noemt, dat ze een fakking bekstekkende bitch is etc. etc.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Maar ik moet toegeven, dat ik het zinnetje 'ik zweer het' ook al weken aan het haten ben !
Hell yeah, eruit met die lange hark.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook het hinnekende hoge toon neplachje, het constante gefrunnik aan andere dames, het gepulk aan de tenenkaas, het feit dat ze alleen maar ligt - de hele dag, dat ze zanikt over jo en flip als ze zoenen terwijl ze zelf niet anders deed, dat ze iedereen continu schatje, scheetje en drolletje noemt, dat ze een fakking bekstekkende bitch is etc. etc.
Krijg je nog meer streamlocksquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn twee schatjes... ik kan niet kiezen..
is niks van jou bij hoor, allebei een kopje thee van jou misschien.......quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn twee schatjes... ik kan niet kiezen..
Als zij lieve en zorgzame dames zijn ben jij een enorme trollquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
Beiden zijn lieve zorgzame dames.
Precies!! Twee toppertjes!!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
Beiden zijn lieve zorgzame dames.
Poll zegt heullemaal niets, en dat is maar goed ook. Laura gaat helemaal nergens heen...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Chuckster het volgende:
Laura naar huis ole ole!! Jo voegt wat meer toe aan de groep dan Lantaarnpaal, dus eerst Lau er uit, dan Mo en dan Jo
Btw. de poll op de SST site staat nu al sinds kort na de nominatie bekendmaking zo:
[ afbeelding ]
Dan weet jij blijkbaar niet dat Jo het lievelingetje is van de redactie en haar moeder met Alphons scharreltquote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Poll zegt heullemaal niets, en dat is maar goed ook. Laura gaat helemaal nergens heen...
Als dat zo was dan had 'Jo' niet genomineerd geweest. Nee hoor, ik blijf er bij. Laura gaat nergens heen, en wie weet Jo ook wel niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:35 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dan weet jij blijkbaar niet dat Jo het lievelingetje is van de redactie en haar moeder met Alphons scharrelt
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef Chuckster het volgende:
Jo krijgt een brief van Dennix waardoor Nederland weer medelijden gaat krijgen en zij meer stemmen krijgt dan Laura, ze kreeg al eerder zielige berichten toen ze gevaar liep, t is lijkt bijna opzettelijk te gebeuren
Nee, Joanna mag niet weg van mamajo, dus wordt 't 57% voor Djoon en 56% voor Lauraquote:Op woensdag 20 april 2011 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het een nek-aan-nek race wordt: 54% voor Joanna, 55% voor Laura.
Jo is genomineerd omdat dat niet eenvoudig valt te beïnvloeden. Maar nu ze is genomineerd is 't een kwestie van cijfertjes verzinnen en voila, ze blijft. Helaas. Van mij mogen ze beiden weg, en dan Huub erinquote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had 'Jo' niet genomineerd geweest. Nee hoor, ik blijf er bij. Laura gaat nergens heen, en wie weet Jo ook wel niet?
Natuurlijk is dat aan alle kanten te manipuleren.... karim heeft een verhaallijn met een date, dus die ging zeker niet.... heel toevallig konden de heren ook niet genomineerd worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Jo is genomineerd omdat dat niet eenvoudig valt te beïnvloeden. Maar nu ze is genomineerd is 't een kwestie van cijfertjes verzinnen en voila, ze blijft. Helaas. Van mij mogen ze beiden weg, en dan Huub erin
precies.......en Jo dan eerst, het zekere voor het onzekere.........quote:Op donderdag 21 april 2011 07:05 schreef Patch het volgende:
WIN-WIN SITUATIE !![]()
1 deze week weg, de ander volgende week
en sharon ook. en flip.quote:Op donderdag 21 april 2011 06:13 schreef Blackadder2 het volgende:
Joanna moet ophoepelen, en wel meteen. Laura kan me niet zoveel schelen: als Karim en Gerard maar tot het einde blijven. Mams en 'de 3,5 jaar' en natuurlijk ikikikikikikik van de Barbiepop hangen me vanaf het begin al zwaar de keel uit. Mo mag ook oprotten trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |