ja ik hoorde hem ook sharon zeggen...ze mogen allemaal 2 noemen.. dus karim zal vast die ander zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Gerard die sharon kiest? Ik denk het ook
Ik hoop dat die lul de behanger die Flashbox aan een ban heeft geholpen ook kijkt.quote:
Wij ook hier in de huiskamer.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
batsman![]()
[ afbeelding ]
misschien kan stability er iets leuks van maken ?
What has been seen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
batsman![]()
[ afbeelding ]
misschien kan stability er iets leuks van maken ?
Nou hè! Wat een treurnis.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Als dit de geselecteerden zijn ben ik blij dat de afvallers ons bespaard zijn gebleven..
Flip houd wel van manipulatie-gezwets: daarom valt hij ook op Joquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja dan heeft de smeek-bede van Mo gister toch wellicht nog geholpen. Ze zou oprecht telueurgesteld zijn als Laura en Flip haar zouden nomineren.
Of samen met Moquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
mij maakt het niets uit wie er genomineerd staan, als Laura maar eindelijk vertrekt![]()
![]()
![]()
Nja, Njaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
hoe vaak is krikkende Monique al weer langs geweest vanavond
En zometeen nog een keertje voor de break.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
3 keer. Wat zal ze daar blij mee zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
En anders papa en mama welquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
3 keer. Wat zal ze daar blij mee zijn.
ja ja ons paps en mams zitten in limburg met rode oortjes voor hun tv schermquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Urb het volgende:
[..]
En zometeen nog een keertje voor de break.
Niemand durft nu meer dus ze halen er zelfs een zwangerschapstest voor uit de kastquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |