o echt hequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef muzas het volgende:
Jo "en ik weer niet"
Echt tiefstraal op kutwijf
Wat een teringwijf, is ze al vergeten dat ze met haar moeder mocht praten ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef muzas het volgende:
Jo "en ik weer niet"
Mo is op een andere manier vervelend. En Flip is totaal niet lui, die is altijd wel bezig. Behalve als Jo in t vizier is.quote:
Ze is lui en niet interesant op de streams. Sharon is ook normaal maar heel leuk op de streamsquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef waterkant het volgende:
toch ff serieus nu...
dat ze deze missie gehaald heeft??????
blablablabla
You? Duurde lang voor een nieuw topic. niet alle mods zijn daar zo handig in lijkt hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef Urb het volgende:
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic. Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
Net5, 19:30
Met vandaag:
* Monique zwanger van Maik. ( Yeah right...)
* Bekendmaking nominaties.
* Live missie voor Karim.
* De Jo-Show.
- Metamorfose Jo/Flip door Servio
- RuzieJo/Flip + goedmaken, en de gemene andere bewoners die hun bekstekkeren
- Jo mist haar bulletje
- De nodige kroel-momenten tussen Jo/Flip
- Brief Dennis?
erg hé, die reaktiequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef muzas het volgende:
Jo "en ik weer niet"
En autos mocht bestellen, en mocht praten over dr vriend, dr teringhond, en weet ik het allemaal.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Wat een teringwijf, is ze al vergeten dat ze met haar moeder mocht praten ?
jawel maar het heeft totaal geen zin bij joquote:
en zonder dennixquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef MightyDude het volgende:
Ga maar op jezelf zitten
Wel thuis dan he
hahaha yupz anders hebben we hier nog wel een plekkie op de razende bolquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef Blue Thunder het volgende:
ga jij maar ff lekker een tijdje op jezelf zitten hoer!!! en blijf daar ook maar ff een week of 155
Ik niet ik kijk uit ergenisquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef afca_oc het volgende:
typische jo show weer![]()
ik hoop dat ze vertrekt als ze genomineerd staat.
Eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef muzas het volgende:
[..]
En autos mocht bestellen, en mocht praten over dr vriend, dr teringhond, en weet ik het allemaal.
Dat mens is gewoon zo kortzichtig én egocentrisch en dat gecombineerd met dat ze bijna te dom is om zelfstandig te ademen.
Walgelijk walgelijk walgelijk persoon![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Philip is echt lief, komt telkens weer met Jo praten, op haar inpraten...
Had al nieuw topic openen gedaan maar er stond, bestaat al maar moest TT blijkbaar nog aanpassen dus duurde ff.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
You? Duurde lang voor een nieuw topic. niet alle mods zijn daar zo handig in lijkt het
Bril met Lauraquote:
Op twitter stonden eerder vandaag wat berichten dat hij net 5 zou aanklagen voor smaad als Joanna over hem zou blijven praten en nu word Joanna telkens achter SL verstopt als ze over hem begint dus het zou goed waar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Dennix is toch fake? Die kerel heeft toch nooit bestaan ?
Jaaaa!! Zo echt verbaasd, als Laura zoiets de horen zou krijgen zou ze net doen alsof het haar verbaasde maar ondertussen een arrogante kop trekken.quote:
Naja ik geloof het niet ze na 5 dagen er al overheen is. Ze hadden al voor meerdere jaren een relatie, zoiets verwerk je niet even met allemaal mensen die je net een paar weekjes kent terwijl Heel ,een gedeelte ,een paar mensen uit nederland meekijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Op twitter stonden eerder vandaag wat berichten dat hij net 5 zou aanklagen voor smaad als Joanna over hem zou blijven praten en nu word Joanna telkens achter SL verstopt als ze over hem begint dus het zou goed waar kunnen zijn.
Hoe durf je het he? Teringquote:
Achja het kan nogsteeds allemaal nep zijn natuurlijk, is nog het meest logische.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Naja ik geloof het niet ze na 5 dagen er al overheen is. Ze hadden al voor meerdere jaren een relatie, zoiets verwerk je niet even met allemaal mensen die je net een paar weekjes kent terwijl Heel ,een gedeelte ,een paar mensen uit nederland meekijken
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
Heette we eentje Monique? Want dan vond ik die het leukst. En anders verstond ik de naam verkeerd.
Monique jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
Heette we eentje Monique? Want dan vond ik die het leukst. En anders verstond ik de naam verkeerd.
Uit Brabant ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
En nu nog maar 2.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef markna het volgende:
zijn er nu 4 die ss heel erg spannend vinden
Ik hou van hobby'squote:
Oh ja, ik vergeet dat regelmatig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef MightyDude het volgende:
Ow zeker wel, anders moet hij als sanctie op een date met mama jo
Is 'live' hčquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef markna het volgende:
lol voordat hij bianca zei stond het ook al op twitter
en van lekker eten en leuke dingen doenquote:
Gerard die sharon kiest? Ik denk het ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef afca_oc het volgende:
sharon: karim
flip: mo
laura: sharon
gerard: sharon
Tsja dan heeft de smeek-bede van Mo gister toch wellicht nog geholpen. Ze zou oprecht telueurgesteld zijn als Laura en Flip haar zouden nomineren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
Zei Philip nou Monique? Zeg dat ik doof word!
Of laat die anderehonderden tientallen effe zien.quote:
ja ik hoorde hem ook sharon zeggen...ze mogen allemaal 2 noemen.. dus karim zal vast die ander zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Gerard die sharon kiest? Ik denk het ook
Ik hoop dat die lul de behanger die Flashbox aan een ban heeft geholpen ook kijkt.quote:
Wij ook hier in de huiskamer.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
batsman![]()
[ afbeelding ]
misschien kan stability er iets leuks van maken ?
What has been seen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
batsman![]()
[ afbeelding ]
misschien kan stability er iets leuks van maken ?
Nou hč! Wat een treurnis.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Als dit de geselecteerden zijn ben ik blij dat de afvallers ons bespaard zijn gebleven..
Flip houd wel van manipulatie-gezwets: daarom valt hij ook op Joquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja dan heeft de smeek-bede van Mo gister toch wellicht nog geholpen. Ze zou oprecht telueurgesteld zijn als Laura en Flip haar zouden nomineren.
Of samen met Moquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
mij maakt het niets uit wie er genomineerd staan, als Laura maar eindelijk vertrekt![]()
![]()
![]()
Nja, Njaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
hoe vaak is krikkende Monique al weer langs geweest vanavond
En zometeen nog een keertje voor de break.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
3 keer. Wat zal ze daar blij mee zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
En anders papa en mama welquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
3 keer. Wat zal ze daar blij mee zijn.
ja ja ons paps en mams zitten in limburg met rode oortjes voor hun tv schermquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Urb het volgende:
[..]
En zometeen nog een keertje voor de break.
Niemand durft nu meer dus ze halen er zelfs een zwangerschapstest voor uit de kastquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
ook goedquote:
ons paps is al aan het shoppen bij prenetalquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niemand durft nu meer dus ze halen er zelfs een zwangerschapstest voor uit de kast
De camera stond aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
Mama, ( of moeten we nu zeggen Oma Mo ) met d'r shot-gun zit gezellig samen met Maik te kijken met koffie en koekjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ja ons paps en mams zitten in limburg met rode oortjes voor hun tv scherm
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Mama, ( of moeten we nu zeggen Oma Mo ) met d'r shot-gun zit gezellig samen met Maik te kijken met koffie en koekjes.
Ze zijn het inmiddels wel gewend bij de SBS-zenders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef Candyfreak het volgende:
Mijn man kan allesDie show gaat zo falen.
OMG, die kan niemand verwijderen.quote:
quote:
Je zou maar familie zijn van mr. Mo.quote:
quote:
Volgens onze klok, ja...quote:
Weer geen briefquote:
Zo grappig was het nietquote:
quote:
Dan is het dus livequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
We zagen een streamlock tussen de beelden
Dat ze zelfs niet de moeite nemen om nl te soepen in plaats van de in die url.quote:
Ach, ik heb een RLS schild opgebouwd.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef Je_Psychiater het volgende:
Elke vrouw snap dat, wanneer de biologische klok tikt ...
Ik zat ook al te wachten op een test of iets.quote:
Dat weten we nog niet.quote:
Laat Mo"s thuisfront het maar niet horenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Gert het volgende:
Lekker gepeperde uitspraak van Maik weer.
Wat een item.![]()
![]()
Moeders kindje is het.. Knufquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |