Met liefde gegevenquote:
Is ff wennen joh.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:54 schreef Rensjebree het volgende:
EN IK MOET DIE MIC UIT ZETTEN!
SLA ME ZELF!
Dat dacht ik wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG ik wil een duoshow van ssb en rensje
Den Helderquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar kom je vandaan / woon je Rensje?
quote:
Negert die mijn hond laat blaffenquote:
Hoor je dat niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar kom je vandaan / woon je Rensje?
Ghehequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Negert die mijn hond laat blaffen![]()
En je spreekt ff met ssb af voor een duoshow?quote:
Ik liet mn hond blaffen met hulp van een tennisbal hoor, stiekem heeft ze geen hekel aan negersquote:
ook goed! duo fappen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je spreekt ff met ssb af voor een duoshow?
Oh ze is net Geert Wilders die vind moslims stiekem ook heel lief.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik liet mn hond blaffen met hulp van een tennisbal hoor, stiekem heeft ze geen hekel aan negers
Welk plan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben voorlopig even AFK, misschien snel terug misschien ook niet.
Val en symph ik sta nog achter het plan, maar vanavond kan ik maar zo niet online zijn.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ze is net Geert Wilders die vind moslims stiekem ook heel lief.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef ToT het volgende:
Goh een naamsong voor Knetterkrankjorum: Crazy!
Braafquote:
Waarom kom je geen bier brengen hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef Monopoly het volgende:
Bazenmuziek, gelukkig op tijd terug om nog even Rensjebree mee te pakken
We hebben de tijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben voorlopig even AFK, misschien snel terug misschien ook niet.
Val en symph ik sta nog achter het plan, maar vanavond kan ik maar zo niet online zijn.
Delk planquote:
Nog geen rijbewijs.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom kom je geen bier brengen hier?
Ik wil je wel bier komen brengenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom kom je geen bier brengen hier?
Mag je niet schelden?quote:
twijfel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is dit, van der Wiel naar Bayern ?!
Ja goed hequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Liever niet.quote:
Voor 10 miljoenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee ik begin met Nederlandse lesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dan wordt ik direct gebatst zeker
Oh dan is het goed met ziektes scheld ik sowieso niet op de radio.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet.
Natuurlijk zegt iedereen wel eens godver of kut ofzo maar smoor het graag in de kiem voor de ziektes je om de oren vliegen op de radio
Jaquote:
Komt goed schatquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja man, maar hier ga ik nooit overheen ben ik bang
Te softe muziek
Ik heb genoten!quote:
Ik vind het een heerlijk nummerquote:
Ja dat welquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinig nummer maar wel fout als in fout
Succesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga zo even mn laptop openmaken.
Er kunnen dan 2 dingen gebeuren.
1) Het gaat goed, ik kan alle stof eruit halen en krijg hem weer in elkaar en vooral dat ie het dan nog doet
2) Het gaat fout en voorlopig is er dan geen hups meer online.
Laten we hopen dat scenario 1) uitkomt. Zo niet dan tot ooit!
Ik hoor muziekquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Horen jullie muziek, of moet ik via virtual DJ draaien ipv iTUnes
Ik hoor slettenmuziekquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx!!quote:
Ik hoor muzakquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ken al deze liedjes niet, dus ik doe op de gok da thet leuk is.
ik ben er toch al wat moet je dr nog meer hosselnegerquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Chille muziek of niet ?
Ik ben chimeids aan het daggeren op mijn zolderkamer nu alles je kenthetofniet !
Regel goede jingles, zorg dat je skype werkend krijgt en haal veel bier. Dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
Ik wil eigenlijk donderdag van 19:00 tot 22:00 een soort van Ekstra Weekendachtige show neerzetten maar ik heb geen flauw idee wat ik dan moet gaan doen.
He ik ben hier de hosselneger.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ben er toch al wat moet je dr nog meer hosselneger
Meer spange tangas schurenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ben er toch al wat moet je dr nog meer hosselneger
Ik zat er aan te denken iets met Viro te doen en het dan SuriWeekend te noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Regel goede jingles, zorg dat je skype werkend krijgt en haal veel bier. Dan komt het wel goed
Noem het dan SlaveRavequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken iets met Viro te doen en het dan SuriWeekend te noemen.Die naam eigenlijk echt niet.
Nogalquote:
Lol. Die Dre shit liep niet echt lekker dan na het skippen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol nee ik skip de hele tijd omdat het kutmuziek was
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
Fuck, dit is vermoeiend
Ik ga maar eigen muziek luisteren denk ik
Heb ik ook gedaan ik begon 3 minuten door te ratelen over Gerrie en toen halveerde het aantal luisteraars van 26 naar 13.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha ik heb serieus iedereen weggejaagd
Maak me gekquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dierenkeyboard, breakcore, mic, check
ben er klaar voor
Ik ben benieuwd hoe langquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay rooster is vol tot morgenmiddag. Dus ik taai af![]()
Als het goed is duikt draak er om half 1 in en zo niet dan pech.
Mensen die op het rooster willen stuur ff een pm!
Hier ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
potver.. nou wil ik wel luisteren maar doet de radio het niet bij mij
Nee hoor er zit een ghost in.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we zitten er gewoon inwat is er loos?
Er kunnen 5 mensen kicken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef -Datdus- het volgende:
Dat heb je als maar één iemand kan kicken. :"{
Sowieso koelkast, pizzalucht en ik. De rest gaat je niets aanquote:
Ja dat is dus je ghost.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we zijn er uit en komen er niet meer in
godver al de 2e keer in een paar dagen dat dit me overkomt
Kut zeg dit zou nog wel eens een groot probleem kunnen worden in de toekomst.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is dus je ghost.
Op dit moment is het enige dat je kan doen afwachten tot die eruit gaat![]()
Sorry! Morgen fix ik het kicksysteem!
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Kut zeg dit zou nog wel eens een groot probleem kunnen worden in de toekomst.
Uhm op chat zie je dat ook wel eens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe kan dit dan, we zijn gewoon 1x ingelogd
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm op chat zie je dat ook wel eens.
Ik kan het niet echt uitleggen sorry
Oh okee ik dacht dat het nog wel vaker zou kunnen voorkomen dat er een ghost in zit en dat het niet snel opgelost kan worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Dit gebeurd zo vaak, normaal is het in een paar tellen opgelost. Nu is er een streamchange geweest en zijn ze vergeten die site aan te passen.
Dat gaat echt niet nog een keer gebeuren hoor
Ik ben erachter dat ik pizzalucht moet hebben om dat kicken te fixen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heeft het nog nut te blijven hangen of?
heb het sharr gemeld die heeft het doorgegevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben erachter dat ik pizzalucht moet hebben om dat kicken te fixen.
Op zich kan het altijd snel opgelost worden. Nu hebben we pizzalucht gewoon even nodig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee ik dacht dat het nog wel vaker zou kunnen voorkomen dat er een ghost in zit en dat het niet snel opgelost kan worden.
Top!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb het sharr gemeld die heeft het doorgegeven
Zo de vriendelijkheid straalt er weer vanaf.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo de vriendelijkheid straalt er weer vanaf.
lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
En die hoerenchat doet het ook al niet.
Ik begin lichtelijk gek te worden van die hele pleurisradio, falende laptop en alle shit er omheen
Uhmquote:
Kan nog steeds niet kicken en sint zn ghost zit er nog in dusquote:
klopt we komen er niet inquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan nog steeds niet kicken en sint zn ghost zit er nog in dus
Sorry, mevrouw.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Niet zo he, er wordt hard aan gewerkt!
De rest gaat je niet aan..quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso koelkast, pizzalucht en ik. De rest gaat je niets aan
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef sharr het volgende:
Ok ok ik had het niet goed doorgegeven solly solly
Ik ga het je even uitleggen in een dmquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De rest gaat je niet aan..tss goh, graseter en ik waren geloof ik de eerste die mono hielpen.
haaaai sharr ben je al 18?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef sharr het volgende:
nutteloze feiten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
COMING UP
slechten moppen!
gekke gasten
mislukte filosofie
meer?
Kan gebeuren gr grquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef sharr het volgende:
Nee je buffert te ergquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hebben jullie interessante feitjes moppen en mexicaan gehoort?
Lekker amateuristischquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtf we hadden niet door dat we er weer in zaten
wat een kutzooitje
Ja hoe ga je je show daar nou op aanpassen hequote:
tis gewoon kut om 2 spreekmomenten te hebben die grappig zijn en dat tijdens allebij blijkt dat de server er uit valtquote:
Onze show is onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoe ga je je show daar nou op aanpassen he![]()
Als ik jou was gewoon beginnen met een ballad
Past the point of no returnquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoe ga je je show daar nou op aanpassen he![]()
Als ik jou was gewoon beginnen met een ballad
Dan hebben we het probleem gevonden!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tis gewoon kut om 2 spreekmomenten te hebben die grappig zijn en dat tijdens allebij blijkt dat de server er uit valt
lol okquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik nu weer een ghost moet kicken gaat dragems er maar in hoor
Kleine waarschuwing was voldoendequote:
Nog 6 minuten volhouden!!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog 6 minuten volhouden!!
Dan gaat dragems
ik meen hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
volgende keer doe ik wel weer een normale set hoor, nu heb ik even een bui als dit omdat server
dus niet volgende keer expres niet luisteren
Ik moet wel luisteren naar je de volgende keer. Ik moet je ghost kicken als het weer mis gaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
volgende keer doe ik wel weer een normale set hoor, nu heb ik even een bui als dit omdat server
dus niet volgende keer expres niet luisteren
doe je dat echtquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet wel luisteren naar je de volgende keer. Ik moet je ghost kicken als het weer mis gaat
Ik zorg iig dat ik aanwezig ben in het topic dan.quote:
Ik dacht het net jaquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorg iig dat ik aanwezig ben in het topic dan.
Je zegt zelf dat het nu al 2x mis is gegaan dus even in de gaten houden. Dragems heeft dat ook een keer gehad dat een aantal shows van hem met crappy verbinding gingen
Is Dragems er nu al in?quote:
nee hoor nog nietquote:
shot the sherif?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
Wie weet er een tof Reggae nummer?
Als in:![]()
![]()
nummer
ooooh dus iets van ziggyquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard al. Ik heb het liefst een tof nummer dat niet is gezongen door ene B. Marley
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Top dragems, dan symph dan den draak
Ik spreek jullie morgen wel weer
Rat in me kitchen van ub40 of valt dat niet onder reggae?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard al. Ik heb het liefst een tof nummer dat niet is gezongen door ene B. Marley
Ik luister nog wel half mee. Vertrouw de stream vandaag ff nietquote:
Ghehequote:
Reggae-lightquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rat in me kitchen van ub40 of valt dat niet onder reggae?
ik zie hetquote:
quote:
zal haar laptop wel weer uitgevallen zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook boereninternet? Want Knetter is ook weggevallen..
okequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Dragems mocht jij ook het ghost probleem hebben whatsapp me dan ff
Kan ook, of gezeur met ouderlijk paar en router..quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef dragems het volgende:
[..]
zal haar laptop wel weer uitgevallen zijn
of broertje moet naar larplesquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ook, of gezeur met ouderlijk paar en router..
ja hoor als enigequote:
aber nateurlighquote:
Bij mij deed ie het ook al nietquote:
Nou..quote:
Dat zegt mij toch iets anders..quote:[22:19:19] Flash policy probleem. Indien je de server eigenaar bent, gelieve http://redmine.lightirc.c(...)y_setup_instructions te lezen. Je moet een flash policy daemon installeren op irc.lightirc.com (port 843) om te kunnen gebruikmaken van lightirc.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou..
[..]
Dat zegt mij toch iets anders..
Die melding heb ik ook al een paar keer gehadquote:
Mijn plan was: mooi rooster vol lekker tv kijken en vroeg naar bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |