Met liefde gegevenquote:
Is ff wennen joh.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:54 schreef Rensjebree het volgende:
EN IK MOET DIE MIC UIT ZETTEN!
SLA ME ZELF!
Dat dacht ik wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG ik wil een duoshow van ssb en rensje
Den Helderquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar kom je vandaan / woon je Rensje?
quote:
Negert die mijn hond laat blaffenquote:
Hoor je dat niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar kom je vandaan / woon je Rensje?
Ghehequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Negert die mijn hond laat blaffen![]()
En je spreekt ff met ssb af voor een duoshow?quote:
Ik liet mn hond blaffen met hulp van een tennisbal hoor, stiekem heeft ze geen hekel aan negersquote:
ook goed! duo fappen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je spreekt ff met ssb af voor een duoshow?
Oh ze is net Geert Wilders die vind moslims stiekem ook heel lief.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik liet mn hond blaffen met hulp van een tennisbal hoor, stiekem heeft ze geen hekel aan negers
Welk plan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben voorlopig even AFK, misschien snel terug misschien ook niet.
Val en symph ik sta nog achter het plan, maar vanavond kan ik maar zo niet online zijn.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ze is net Geert Wilders die vind moslims stiekem ook heel lief.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef ToT het volgende:
Goh een naamsong voor Knetterkrankjorum: Crazy!
Braafquote:
Waarom kom je geen bier brengen hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef Monopoly het volgende:
Bazenmuziek, gelukkig op tijd terug om nog even Rensjebree mee te pakken
We hebben de tijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben voorlopig even AFK, misschien snel terug misschien ook niet.
Val en symph ik sta nog achter het plan, maar vanavond kan ik maar zo niet online zijn.
Delk planquote:
Nog geen rijbewijs.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom kom je geen bier brengen hier?
Ik wil je wel bier komen brengenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom kom je geen bier brengen hier?
Mag je niet schelden?quote:
twijfel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is dit, van der Wiel naar Bayern ?!
Ja goed hequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Liever niet.quote:
Voor 10 miljoenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee ik begin met Nederlandse lesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dan wordt ik direct gebatst zeker
Oh dan is het goed met ziektes scheld ik sowieso niet op de radio.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet.
Natuurlijk zegt iedereen wel eens godver of kut ofzo maar smoor het graag in de kiem voor de ziektes je om de oren vliegen op de radio
Jaquote:
Komt goed schatquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja man, maar hier ga ik nooit overheen ben ik bang
Te softe muziek
Ik heb genoten!quote:
Ik vind het een heerlijk nummerquote:
Ja dat welquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinig nummer maar wel fout als in fout
Succesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga zo even mn laptop openmaken.
Er kunnen dan 2 dingen gebeuren.
1) Het gaat goed, ik kan alle stof eruit halen en krijg hem weer in elkaar en vooral dat ie het dan nog doet
2) Het gaat fout en voorlopig is er dan geen hups meer online.
Laten we hopen dat scenario 1) uitkomt. Zo niet dan tot ooit!
Ik hoor muziekquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Horen jullie muziek, of moet ik via virtual DJ draaien ipv iTUnes
Ik hoor slettenmuziekquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx!!quote:
Ik hoor muzakquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ken al deze liedjes niet, dus ik doe op de gok da thet leuk is.
ik ben er toch al wat moet je dr nog meer hosselnegerquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Chille muziek of niet ?
Ik ben chimeids aan het daggeren op mijn zolderkamer nu alles je kenthetofniet !
Regel goede jingles, zorg dat je skype werkend krijgt en haal veel bier. Dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
Ik wil eigenlijk donderdag van 19:00 tot 22:00 een soort van Ekstra Weekendachtige show neerzetten maar ik heb geen flauw idee wat ik dan moet gaan doen.
He ik ben hier de hosselneger.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ben er toch al wat moet je dr nog meer hosselneger
Meer spange tangas schurenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ben er toch al wat moet je dr nog meer hosselneger
Ik zat er aan te denken iets met Viro te doen en het dan SuriWeekend te noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Regel goede jingles, zorg dat je skype werkend krijgt en haal veel bier. Dan komt het wel goed
Noem het dan SlaveRavequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken iets met Viro te doen en het dan SuriWeekend te noemen.Die naam eigenlijk echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |