quote:
quote:
volgens mij is dat gezeur om een indianenforum begonnen om zo een carnavalsforum te krijgenquote:
Ik ga even kijkenquote:
quote:
quote:
Ja wel een beetje nep. Ze communiceren niet eens met rookwolken.quote:
Amoi en Ajow!quote:
Wel toeteren hčquote:Op woensdag 20 april 2011 00:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Selma
Ik cross nu elke ochtend voor je huis langs
Fiets met 80 versnellingen, motor, auto of met de benenwagen?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Selma
Ik cross nu elke ochtend voor je huis langs
Brommertjequote:Op woensdag 20 april 2011 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Fiets met 80 versnellingen, motor, auto of met de benenwagen?
Ik zag vanmiddag in de Plusmarkt Heracleskookboek liggen en moest meteen aan jou denken.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:36 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Dood aan treinkoppersWat ze te goed lukt op 't spoor
Ja prima. Weer eens een dagje werken. Zondag, maandag en dinsdag bezig geweest met het schilderen van de buitenkant van Casa Tukker...quote:
Joah, gaat z'n gangetje hequote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja prima. Weer eens een dagje werken. Zondag, maandag en dinsdag bezig geweest met het schilderen van de buitenkant van Casa Tukker...Morgen en overmorgen weer verder...
Und du?
Wut?! Why?!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
breaking news
Kans is groot dat de paasvuren worden verboden dit jaar..
was vanmorgen ook op de radio idd. Te droog weer en geen vooruitzicht op regen. Dus brandweer adviseert om geen paasvuur te houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Code rood van de brandweer. Te gevaarlijk.
100% dat hij hier wel de hens in gaat, dan maar per ongeluk een dag te vroeg ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
breaking news
Kans is groot dat de paasvuren worden verboden dit jaar..
Tsja, dat kan je op je klompen aanvoelen natuurlijk. "Probleem" is dat de landeigenaar een proces-verbaal opgelegd krijgt. En zo'n pv kan aardig oplopen qua eurootjes.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
100% dat hij hier wel de hens in gaat, dan maar per ongeluk een dag te vroeg ofzo.
Compleet open veld met alleen zand waar de 'boake' staat dus daar brand verder niets af.
Paar jaar terug in Borne gebeurd, hele boel 'gecontroleerd' uit laten branden door de brandweer, en niemand die er ooit voor gepakt is (Dit was al de 2e keer, eerste keer is volgens mij wel iemand gepakt!).quote:Op woensdag 20 april 2011 11:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tsja, dat kan je op je klompen aanvoelen natuurlijk. "Probleem" is dat de landeigenaar een proces-verbaal opgelegd krijgt. En zo'n pv kan aardig oplopen qua eurootjes.
veel plezierquote:Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeie tip, ik ga zo weer buiten zitten
Kwaliteit hoor! Hier heb je er nog één:quote:
.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh wat is het buiten toch lekker weer, als je binnen zit te werken
Idioot.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://nos.nl/artikel/234(...)verbod-paasvuur.html
Als je ziet hoe dicht sommige paasvuren aan bosranden staan, vind ik het totaal niet idiootquote:
quote:
Dat kan je op andere manieren oplossen. Zo'n verbod raakt ook mensen die er wél zorg en aandacht aan besteden en er veel plezier van hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je ziet hoe dicht sommige paasvuren aan bosranden staan, vind ik het totaal niet idioot
Klopt. Maar er mag géén risico zijn voor brandgevaar of gevaar voor mensen.. Dat is nu niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan je op andere manieren oplossen. Zo'n verbod raakt ook mensen die er wél zorg en aandacht aan besteden en er veel plezier van hebben.
Voortaan iets langer laten branden. Je joint is al bijna uitquote:Op woensdag 20 april 2011 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik steek wat anders aan met een monstertruck...
[ afbeelding ]
Met meer controle is dat prima uit te sluiten.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Maar er mag géén risico zijn voor brandgevaar of gevaar voor mensen.. Dat is nu niet uit te sluiten.
Kijk... Dát vind ik dan wel onverantwoord...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef ACT-F het volgende:
Het zou wel jammer zijn als het Paasvuur niet doorgaat. Dit jaar willen ze hier het vuur met de straalmotoren van een monstertruck ontsteken
Hoezo? Zolang de Boake maar niet in de buurt van bossen staat zie ik er geen problemen inquote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
Kijk... Dát vind ik dan wel onverantwoord...
Jij kan vlammen uit een uitlaat controleren?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoezo? Zolang de Boake maar niet in de buurt van bossen staat zie ik er geen problemen in
Gewoon op de Boake richten en zorgen dat er geen mensen achter staan. Ik zie het probleem echt nietquote:Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
Jij kan vlammen uit een uitlaat controleren?
Nah, ik vind het echt raarquote:Op woensdag 20 april 2011 14:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon op de Boake richten en zorgen dat er geen mensen achter staan. Ik zie het probleem echt niet
Nicequote:
Een beetje actie is nooit verkeerdquote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
Nah, ik vind het echt raarLijkt me gevaarlijk ook.
Dat nummer is zo fout dat het weer goed isquote:
In de categorie 'net zo fout al schnappi' komt hij een eindquote:Op woensdag 20 april 2011 14:35 schreef ACT-F het volgende:
Dat nummer is zo fout dat het weer goed is
Geweldig iets, zorgen dat het volk een keer opdondert en dan met de bus richting Benteloquote:Op woensdag 20 april 2011 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb geen mening wat betreft het wel of niet door laten gaan van de paasvuren. Ik ben er toch niet bij...
Juistquote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus fiets je maar naar 't cafe om te koelen.
Daarom doen we dat de laatste jaren maar gelijkquote:
Dan mis je toch iets.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Daarom doen we dat de laatste jaren maar gelijk![]()
Cultuurbarbaar! Je doet je naam niet eer aanquote:Op woensdag 20 april 2011 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb geen mening wat betreft het wel of niet door laten gaan van de paasvuren. Ik ben er toch niet bij...
Boake? Nee. Als ze daar nou bier verkopen was het wellicht nog leuk maar dat is hier geloof ik niet eens. Gewoon kijken en dan weer weg.quote:
Bier krijg je zo ook niet terecht ivm vergunningen enzo, moet je veel te veel werk voor doen qua afzetten en op leeftijd letten enz.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Boake? Nee. Als ze daar nou bier verkopen was het wellicht nog leuk maar dat is hier geloof ik niet eens. Gewoon kijken en dan weer weg.
Hebben ze in Nijverdal geen bierkraampjes?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Boake? Nee. Als ze daar nou bier verkopen was het wellicht nog leuk maar dat is hier geloof ik niet eens. Gewoon kijken en dan weer weg.
Dit.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bier krijg je zo ook niet terecht ivm vergunningen enzo, moet je veel te veel werk voor doen qua afzetten en op leeftijd letten enz.
Wat hebben ze wél in Nijverdalquote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hebben ze in Nijverdal geen bierkraampjes?
Scootertuig toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat hebben ze wél in Nijverdal
Pauperdorp
In Goor krijg je geen feest voor elkaar als er niet getapt wordt, dus ook bij het Paasvuur vloeit het gerstenat rijkelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pauperdorp
Dat valt wel mee. Geen Almelo hier.quote:
Sinds wanneer ben jij anti-Nijverdal?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pauperdorp
Hij is iig nog nooit pro-nijverdal geweest.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij anti-Nijverdal?
Geen idee, had toen van die klasgenoten uit Nijverdal, waren ze maar wat trots op van die scootersprint filmpjes op YouTube die ze hadden opgenomen 's avonds in de hoofdstraat.quote:
Met of zonder medewerking van de gemeente, dat gaat hier dus nooit lukken.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:46 schreef ACT-F het volgende:
In Goor krijg je geen feest voor elkaar als er niet getapt wordt, dus ook bij het Paasvuur vloeit het gerstenat rijkelijk
Dat zal wel een jaar of 6 terug zijn denk ik?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, had toen van die klasgenoten uit Nijverdal, waren ze maar wat trots op van die scootersprint filmpjes op YouTube die ze hadden opgenomen 's avonds in de hoofdstraat.
[..]
Met of zonder medewerking van de gemeente, dat gaat hier dus nooit lukken.
Gemeente Tubbergen.
Kiekquote:Op woensdag 20 april 2011 14:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Goor krijg je geen feest voor elkaar als er niet getapt wordt, dus ook bij het Paasvuur vloeit het gerstenat rijkelijk
Uiteraard is er een vergunning. Wat denkt die gemeente wel niet, dat ze onze kleuterjuf zijn? Bij een evenement hoort een biertjequote:Op woensdag 20 april 2011 14:49 schreef Mdrop het volgende:
Met of zonder medewerking van de gemeente, dat gaat hier dus nooit lukken.
Gemeente Tubbergen.
Dit.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij is iig nog nooit pro-nijverdal geweest.
't wordt tijd voor Eindhovuh voor david
Er is een tijd geweest dat Nijverdal helemaal tha bomb was.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij is iig nog nooit pro-nijverdal geweest.
't wordt tijd voor Eindhovuh voor david
Jaar of 4 terug idd.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat zal wel een jaar of 6 terug zijn denk ik?
Weet wel dat er toen wel eens van die scooter-meetings waren bij de Gamma enzo.
De gemeente Tubbergen denkt dat helaas welquote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef ACT-F het volgende:
Uiteraard is er een vergunning. Wat denkt die gemeente wel niet, dat ze onze kleuterjuf zijn?
Op de barricades!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef Mdrop het volgende:
De gemeente Tubbergen denkt dat helaas wel.
Oh ben ik alweer zo oud.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jaar of 4 terug idd.
[..]
Ach, het is een saai dorp, maar echt verschrikkelijk is het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat Nijverdal helemaal tha bomb was.
Nou ja, in feite zijn ze dat ook hequote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jaar of 4 terug idd.
[..]
Idd wel saai.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, het is een saai dorp, maar echt verschrikkelijk is het niet
Dat noem ik geen volksvertegenwoordiging. Ik betaal ze belasting om mijn belangen te behartigenquote:
Dan wordt het ranja drinkenquote:
Dat zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep. Qua natuur wél een heel mooie gemeente
Sorryquote:Op woensdag 20 april 2011 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan iemand de verwarming uit doen?
Naīefquote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat noem ik geen volksvertegenwoordiging. Ik betaal ze belasting om mijn belangen te behartigen
[..]
Dan wordt het ranja drinken
-27 in de vriescel. Je mag wel ff langskomen afkoelenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan iemand de verwarming uit doen?
Ben ik vaak genoeg geweest, in die vriescellenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
-27 in de vriescel. Je mag wel ff langskomen afkoelen
Lekker frisquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben ik vaak genoeg geweest, in die vriescellen
Alsof het niks isquote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lekker fris
Net weer even 15.800kilo B&J de deur uitgedaan.
Ansich nietquote:
I know, heb niet erg veel op met die typische Twentsche dingen...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar! Je doet je naam niet eer aan
Ga je naar Oldenzaal?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef ACT-F het volgende:
Vanavond maar eens lekker op pad met de camera. Het is immers prachtig weer
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Assiej's verjaardag-afterparty is nog steeds gaande...
Ik zit om half negen op m'n paardquote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef ACT-F het volgende:
Vanavond maar eens lekker op pad met de camera. Het is immers prachtig weer
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef 100% Tukker het volgende:
I know, heb niet erg veel op met die typische Twentsche dingen...
Hoeveel ranja heeft ze wel niet ingeslagenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Assiej's verjaardag-afterparty is nog steeds gaande...
Zelfde locatie? Ach, wie weetquote:
Nee, ik ben dan thuis.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel ranja heeft ze wel niet ingeslagen
[..]
Zelfde locatie? Ach, wie weet
Hmmm, ik heb een volle agenda dit weekend. Heeeeel misschien ben ik vrijdagavond in Enschede. Half negen is nét te laat voor een mooi rood avondzonnetje. Dat lukt pas later in de zomer. Hopelijk rolt er weer een mooie poster uitquote:
Hij hangt op m'n kamerquote:Op woensdag 20 april 2011 16:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb een volle agenda dit weekend. Heeeeel misschien ben ik vrijdagavond in Enschede. Half negen is nét te laat voor een mooi rood avondzonnetje. Dat lukt pas later in de zomer. Hopelijk rolt er weer een mooie poster uit
Ranja om de Goldstrike aan te lengen, hč...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef ACT-F het volgende:
Hoeveel ranja heeft ze wel niet ingeslagen
Je vullingen knappen eruit door al dat zoetquote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Ranja om de Goldstrike aan te lengen, hč...
Halloooquote:
Selmaquote:
Zo, nu snap ik het.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj
ik denk dak maar ga eens een eindje ga knapp'n
heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj
ik denk dak maar eens een eindje ga knapp'n
Als je wandelt is er weinig schaduw hoor?quote:
Whehequote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, de laatste keer slapen als 22-jarige
boh en dan word je morgen wakker en voel je je echt een stuk ouderquote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, de laatste keer slapen als 22-jarige
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef norich het volgende:
[..]
boh en dan word je morgen wakker en voel je je echt een stuk ouder
Barįa - Realquote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, bijna 23u, verveel me kapot maar heb geen zin om al naar bed te gaan
Door een lekke fietsband moest ik vandaag een pokke eind wandelen, wat al kut is, en viel onderweg bijna flauw door de brandende zon.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als je wandelt is er weinig schaduw hoor?
En ik ben gaan wandelen na het avond eten dus is de zon al veel minder warm enzo
nergens last van gehadquote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo, nu snap ik het.Pas je wel op met die knappende dakpannen?
had je niet genoeg gedronken dan? want dan kun je ook sneller flauwvallenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Door een lekke fietsband moest ik vandaag een pokke eind wandelen, wat al kut is, en viel onderweg bijna flauw door de brandende zon. [ afbeelding ]
Thee, twee pakken jus d'orange (mijn nieuwe verslavingquote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef norich het volgende:
[..]
had je niet genoeg gedronken dan? want dan kun je ook sneller flauwvallen
oké nee dan ligt het niet daaraanquote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Thee, twee pakken jus d'orange (mijn nieuwe verslaving) en water.
Thanks sirquote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
David, gefeliciteerd met je verjaardag, kerel! \m/
Zon en lichamelijke activiteiten gaan niet zo goed samen bij mij. Fietsen kan nog net, mits ik niet hard hoef te trappen en veel moet sturen. Ben gewoon een slappe luie donder.quote:
Hij is geslotenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij deze wil ik even feliciteren
14.gif
Koop het boek "Communiceren met muggen voor beginners"quote:Op donderdag 21 april 2011 10:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Wil iemand de muggen hier even komen vertellen dat ze dat citroensmeerspul smerig horen te vinden?DIe bitches hebben me bijna de hele nacht wakker gehouden.
"Het paasvuur in Hezingen moet om die reden verplaatst worden, zo heeft de gemeente bepaald." 2 keer heen en weer met een trekker en je hebt al dat hout ergens anders gok ik, zo'n klein gehuchtquote:Op donderdag 21 april 2011 08:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)od-in-Hardenberg.ece
Toch ligt er een beste bultquote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
"Het paasvuur in Hezingen moet om die reden verplaatst worden, zo heeft de gemeente bepaald." 2 keer heen en weer met een trekker en je hebt al dat hout ergens anders gok ik, zo'n klein gehucht.
Denk het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 11:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk aan, altijd goed.
Nog naar paasparty Bentelo dan?
Nee, ook dat nietquote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Had al zo'n idee. Fokken tijdens pasen kan ook leuk zijn
.
Vanavond verjaardag, morgenavond verjaardag, zaterdag verjaardag, zondag verjaardag en maandag... Gok eens...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
DEETquote:Op donderdag 21 april 2011 10:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Wil iemand de muggen hier even komen vertellen dat ze dat citroensmeerspul smerig horen te vinden?DIe bitches hebben me bijna de hele nacht wakker gehouden.
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanavond verjaardag, morgenavond verjaardag, zaterdag verjaardag, zondag verjaardag en maandag... Gok eens...iig geen honger lijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond verjaardag, morgenavond verjaardag, zaterdag verjaardag, zondag verjaardag en maandag... Gok eens...WTF... nu al medelijden met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond hij de laatste tijd nog op doel dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jaar cel geëist tegen ADO-doelman Coutinho
That's not the point, is it?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stond hij de laatste tijd nog op doel dan?
Weet ik niet, ik heb namelijk geen idee, zou het wel grappig vinden dat hij ineens midden in het seizoen pleite isquote:
Ik heb DeetGel 30%quote:
Swinkels keept toch vooral?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb namelijk geen idee, zou het wel grappig vinden dat hij ineens midden in het seizoen pleite is.
quote:
Swinkels is van Willem II, jij bedoelt Zwinkelsquote:
Verrek jaquote:Op donderdag 21 april 2011 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Swinkels is van Willem II, jij bedoelt Zwinkels
Live vanuit de bieb
Sta je screamend en heerschend op de band?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, een regionale omroep is net komen filmen in de bieb
Inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Thanks As
Airco staat aanWat een genot
half Nederland heeft morgen vrijquote:Op donderdag 21 april 2011 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, lang weekend
Fijn is dat, om 07:00 beginnen
Met slagroom enzoquote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whaaaaaaaaa! Ik kan niet tegen taart ofzo
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Van de 4 (!) fietsen die ik heb (en allemaal met lekke band) heb ik er eentje ingeruild en ging vanmiddag een stukje fietsen op mijn 'nieuwe' fiets. Een oma fiets nog wel.
Voor ik het wist was ik al in Tubbergen.![]()
Naja, ben ik daar ook een keer geweest. Morgen ff trappen naar Ootmarsum ofzo.
Vergeet niet die berg net voor Ootmarsumquote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Naja, ben ik daar ook een keer geweest. Morgen ff trappen naar Ootmarsum ofzo.
Nicolequote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef omearos het volgende:
[..]fietsen is fijn
anders kom je morgen even langs op mijn werk
koffie en paasstolquote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nicole
Deze fiets is super! Staat de koffie morgen klaar dan?
Bohquote:
Ik ook, langs de kroeg en weer terugquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga ook maar weer eens een rondje op m'n fiets
Whehequote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Spring morgen maar achterop.Achterop de fiets he.
quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
beetje rond gelselaar gereden
lekkere lucht buitenaf
lekker vers gemaaid gras. koeien
heerlijk rijden
Vandaag geen "moin" ?quote:
Selquote:
nu al?quote:
quote:
Slaap lekker schat, en tot morgenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef omearos het volgende:
ja! bedtijd
fris gedouched en alles klaar voor morgen
slaap lekker allemaal!
Koffie, goed idee!quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:44 schreef Under_Score het volgende:
wat een kutmoment om zonder koffie te zitten.![]()
stuur ook even een kopje hierheen, de winkels zijn nog niet openquote:
Oh, oke. Ik heb van hier ook nog niks gehoord.quote:
Het is de bedoeling dat je een voorraad van dat spul in huis hebtquote:Op vrijdag 22 april 2011 06:55 schreef Under_Score het volgende:
stuur ook even een kopje hierheen, de winkels zijn nog niet open
dat dacht ik dus nog te hebben. groot was de schrik dat dit niet het geval bleek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je een voorraad van dat spul in huis hebt
Informeer even bij de gemeentequote:Op vrijdag 22 april 2011 06:56 schreef Samzz het volgende:
Oh, oke. Ik heb van hier ook nog niks gehoord.
Ik zou als ik jou was in Hvjjn gaan posten, de horror, de horrorquote:Op vrijdag 22 april 2011 06:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat dacht ik dus nog te hebben. groot was de schrik dat dit niet het geval bleek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |