quote:
quote:
volgens mij is dat gezeur om een indianenforum begonnen om zo een carnavalsforum te krijgenquote:
Ik ga even kijkenquote:
quote:
quote:
Ja wel een beetje nep. Ze communiceren niet eens met rookwolken.quote:
Amoi en Ajow!quote:
Wel toeteren hčquote:Op woensdag 20 april 2011 00:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Selma
Ik cross nu elke ochtend voor je huis langs
Fiets met 80 versnellingen, motor, auto of met de benenwagen?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Selma
Ik cross nu elke ochtend voor je huis langs
Brommertjequote:Op woensdag 20 april 2011 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Fiets met 80 versnellingen, motor, auto of met de benenwagen?
Ik zag vanmiddag in de Plusmarkt Heracleskookboek liggen en moest meteen aan jou denken.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:36 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Dood aan treinkoppersWat ze te goed lukt op 't spoor
Ja prima. Weer eens een dagje werken. Zondag, maandag en dinsdag bezig geweest met het schilderen van de buitenkant van Casa Tukker...quote:
Joah, gaat z'n gangetje hequote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja prima. Weer eens een dagje werken. Zondag, maandag en dinsdag bezig geweest met het schilderen van de buitenkant van Casa Tukker...Morgen en overmorgen weer verder...
Und du?
Wut?! Why?!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
breaking news
Kans is groot dat de paasvuren worden verboden dit jaar..
was vanmorgen ook op de radio idd. Te droog weer en geen vooruitzicht op regen. Dus brandweer adviseert om geen paasvuur te houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Code rood van de brandweer. Te gevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |