abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95753097
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hahaha, wie bedoel je?
Voor jou een vraag, voor mij een weet.

Anyway, less SC, more OT!
pi_95755613
leg jullie nog even een vraagje voor.
ik zit in organisatie parkmanifestatie arnhem dit jaar.
Nu is het thema contact.
2 dagen lang dus allerlei activiteiten voor jong en oud.
Nu opperde ik het idee om een speed dating achtig iets erbij te doen
Om s avonds zo ook mensen te trekken .
er zullen dus 2 kleine tenten komen 1 met speeddating en ander speed buddy.
Zouden jullie zoiets durven?
  woensdag 20 april 2011 @ 12:03:21 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95755678
Wat is speed buddy?
The love you take is equal to the love you make.
pi_95755761
omdat er ook mensen zijn die geen partner maar een buddy zoeken om iets leuks mee te ondernemen.
Dus speed buddy is: iemand om dingen mee te ondernemen zonder dat daar een relatie element inzit.
pi_95755767
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef missyB het volgende:
leg jullie nog even een vraagje voor.
ik zit in organisatie parkmanifestatie arnhem dit jaar.
Nu is het thema contact.
2 dagen lang dus allerlei activiteiten voor jong en oud.
Nu opperde ik het idee om een speed dating achtig iets erbij te doen
Om s avonds zo ook mensen te trekken .
er zullen dus 2 kleine tenten komen 1 met speeddating en ander speed buddy.
Zouden jullie zoiets durven?
Ik zou zoiets wel doen. Ik zou wel nog even ergens anders je oor te luister leggen, want mannen zijn over het algemeen minder geneigd naar dat soort dingen te gaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Wat is speed buddy?
Inderdaad, wat is speed buddy?
pi_95755820
ik neem aan dat jullie allemaal komen natuurlijk he!
t word een leuk feest, goed eten,gave muziek, leuke activiteiten in een mooi park en leuk leerproject voor enkelen hier?
pi_95756494
quote:
9s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik krijg te horen van een meisje dat ik niet te vertrouwen ben, gemeen ben, nep ben.

Iemand tips wat ik hieraan kan doen? :?
Waarom druk je je altijd zo bescheiden uit Aardbei? O+

Zo ben je ook Iwannabehigh maar het ligt niet aan jou hoor , echt niet! Jij bent gewoon jezelf en je persoonlijkheid wil je toch niet echt veranderen toch? Gewoon zo blijven doorgaan!
pi_95756551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:35 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Is dat het blonde meisje met die grote mond (uitstekende tanden)? Wel fijn voor je dat die 8 (in je eigen ogen) toch met je wil neuken ondanks dat ze je zo lelijk vindt. Grijp je kans zou ik zeggen.
Let jij altijd alleen maar op de negatieve kenmerken in een gezicht? Ze ziet er prima uit met lichte onvolmaaktheden maar ze ziet er gewoon erg aantrekkelijk uit. Op die manier ga je inderdaad altijd alleen blijven want aan bijna iedereen ontbreekt wel wat.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:55 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Op Fok. Maar ik wil een keer meeten, maar als het zo doorgaat duurt et nog eeuwen. Dus hoe kan ik haar gedachten veranderen ja :)
Strawberry durft niet meer te komen op de meet, dat heb je lekker voor elkaar. Ze is een beetje bang voor je.

quote:
Ik wil altijd nog zo'n meisje.. :P Ze staan wel leuk bij elkaar, toch?
Ik heb wel een tip voor je: Misschien kun je een keer naar een wassenbeeldenmuseum gaan, dan kan je de hele dag daar naast de mooie dames staan. Ik ben serieus hoor.

quote:
We spreken gewoon af dat we elkaar vanaf nu negeren. Lijkt me wel zo handig.
Ik merk het, ik zie dat ik de eerste DM alweer binnen heb van je.

[ Bericht 18% gewijzigd door richard_prf op 20-04-2011 12:53:04 ]
pi_95756925
hou eens op met dat stomme gekissebis onderling, het gaat hier over daten niet over onderling ruzies uitvechten en anders doe je dat maar in pm en dm }:|
pi_95756975
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef richard_prf het volgende:

Ik merk het, ik zie dat ik de eerste DM alweer binnen heb van je.

Nadat je volmondig op een post van hem reageert. Dan lok je het ook wel uit.
Ron Paul 2012
pi_95757055
joehoe ik had een vraag gesteld??? nog mensen die willen antwoorden?
pi_95757063
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nadat je volmondig op een post van hem reageert. Dan lok je het ook wel uit.
Nee ik zie net dat die van gisternacht was :P Ik ben net thuis.
pi_95757296
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef missyB het volgende:
Wat wil je weten lieverd.
Ron Paul 2012
pi_95757345
Ik ben niet zo van het speeddaten
pi_95757380
Doet me teveel denken aan chatroulette. Als het je niet aanstaat, druk je hem of haar weg. Lijkt me demotiverend.
Ron Paul 2012
pi_95757968
Supersoep, hij reageert nu al 2 dagen op posts van mij (die niet eens voor hem bedoeld zijn) dus hij lokt sowieso wel uit. Ik stuurde hem ook nog eens een DM met een bloedserieuze en oprechte vraag.

Ik wil dr geen speciaal topic over maken want ik krijg toch alleen maar kut reacties maar ik heb vrijdag een superbelangrijk gesprek op school (telt mee voor afstuderen enzovoort) maar ik ben nu al heel zenuwachtig.. En ik weet, als ik zenuwachtig ben komt het sowieso niet goed.. dan ga ik me helemaal vast lullen/klap ik dicht omdat ik er zo tegen op zie. Wat kan ik er tegen doen? Ontspanningsoefeningen heb ik al eens gedaan maar kan me er niet bij concentreren :') DM me het antwoord maar als iemand iets heeft.
pi_95758423
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Supersoep, hij reageert nu al 2 dagen op posts van mij (die niet eens voor hem bedoeld zijn) dus hij lokt sowieso wel uit. Ik stuurde hem ook nog eens een DM met een bloedserieuze en oprechte vraag.

Ik wil dr geen speciaal topic over maken want ik krijg toch alleen maar kut reacties maar ik heb vrijdag een superbelangrijk gesprek op school (telt mee voor afstuderen enzovoort) maar ik ben nu al heel zenuwachtig.. En ik weet, als ik zenuwachtig ben komt het sowieso niet goed.. dan ga ik me helemaal vast lullen/klap ik dicht omdat ik er zo tegen op zie. Wat kan ik er tegen doen? Ontspanningsoefeningen heb ik al eens gedaan maar kan me er niet bij concentreren :') DM me het antwoord maar als iemand iets heeft.
Mondeling examen voor een vak? Valt altijd heel erg mee, ze lijken vaak rekening te houden met het feit dat je niet alles kan weten, dus het aantal vragen is vaak beperkt.

Ik moest er een afleggen bij een bekende Vlaming, dan kunnen de zenuwen er ook inschieten, ware het niet dat ik alles uit m'n hoofd wist. :D

Als het gewoon een ''gesprek'' is, zie ik niet in waarom dat reden tot extra paniek is, tenzij je verwacht dat ze hard tegen je gaan zijn. Maar dan nog, relativeer het maar.
Ron Paul 2012
pi_95758529
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef iwannabehigh het volgende:

Dat moet je dan niet doen als je hem negeert negeer hem dan ook helemaal en stuur geen dm's verder is er toch in dm een ignore optie , je kan een persoon blocken via dm ook .

En qua zenuwen valeriaan , dat is een homeopatisch pilletje die rustgevend werkt . Ik was ook een zenuwpees en daardoor werd ik gewoon rustiger
pi_95758564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]
En qua zenuwen valeriaan , dat is een homeopatisch pilletje die rustgevend werkt . Ik was ook een zenuwpees en daardoor werd ik gewoon rustiger
Homeopatisch, met andere woorden, het helpt geen moer en het is enkel een placebo effect.
Ron Paul 2012
  woensdag 20 april 2011 @ 13:26:02 #220
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95758599
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef missyB het volgende:
Joehoe mevrouw ongeduld :')

Ik zou het meteen doen, maar Arnhem meh, en park al helemaal meh want hooikoorts. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 20 april 2011 @ 13:27:14 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95758641
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Homeopatisch, met andere woorden, het helpt geen moer en het is enkel een placebo effect.
Valeriaan is niet homeopatisch.
pi_95758756
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Valeriaan is niet homeopatisch.
Ze zei van wel, dus ik ging er maar van uit. Ik vond het al raar dat ze dus ook werkelijk rustiger ervan werd. :P
Ron Paul 2012
  woensdag 20 april 2011 @ 13:32:27 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95758837
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ze zei van wel, dus ik ging er maar van uit. Ik vond het al raar dat ze dus ook werkelijk rustiger ervan werd. :P
Er zit gewoon echt valeriaan in, niet een of andere verdunning tot de zoveelste macht. Mensen halen homeopatisch en natuurlijk nogal eens door elkaar.
pi_95759245
ahhh ok :) dan weet ik dat ook weer. Voor mij hielp het dus heel goed.
pi_95760813
jammer jammer had zo leuk kunnen zijn int park hahaha.
nou lui, ik ga onderweg naar scheveningen,
lipjes getuit, borstjes vooruit en gaan!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')