Ik zou zoiets wel doen. Ik zou wel nog even ergens anders je oor te luister leggen, want mannen zijn over het algemeen minder geneigd naar dat soort dingen te gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef missyB het volgende:
leg jullie nog even een vraagje voor.
ik zit in organisatie parkmanifestatie arnhem dit jaar.
Nu is het thema contact.
2 dagen lang dus allerlei activiteiten voor jong en oud.
Nu opperde ik het idee om een speed dating achtig iets erbij te doen
Om s avonds zo ook mensen te trekken .
er zullen dus 2 kleine tenten komen 1 met speeddating en ander speed buddy.
Zouden jullie zoiets durven?
Inderdaad, wat is speed buddy?quote:
Waarom druk je je altijd zo bescheiden uit Aardbei?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik krijg te horen van een meisje dat ik niet te vertrouwen ben, gemeen ben, nep ben.
Iemand tips wat ik hieraan kan doen?
Let jij altijd alleen maar op de negatieve kenmerken in een gezicht? Ze ziet er prima uit met lichte onvolmaaktheden maar ze ziet er gewoon erg aantrekkelijk uit. Op die manier ga je inderdaad altijd alleen blijven want aan bijna iedereen ontbreekt wel wat.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is dat het blonde meisje met die grote mond (uitstekende tanden)? Wel fijn voor je dat die 8 (in je eigen ogen) toch met je wil neuken ondanks dat ze je zo lelijk vindt. Grijp je kans zou ik zeggen.
Strawberry durft niet meer te komen op de meet, dat heb je lekker voor elkaar. Ze is een beetje bang voor je.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Op Fok. Maar ik wil een keer meeten, maar als het zo doorgaat duurt et nog eeuwen. Dus hoe kan ik haar gedachten veranderen ja
Ik heb wel een tip voor je: Misschien kun je een keer naar een wassenbeeldenmuseum gaan, dan kan je de hele dag daar naast de mooie dames staan. Ik ben serieus hoor.quote:Ik wil altijd nog zo'n meisje..Ze staan wel leuk bij elkaar, toch?
Ik merk het, ik zie dat ik de eerste DM alweer binnen heb van je.quote:We spreken gewoon af dat we elkaar vanaf nu negeren. Lijkt me wel zo handig.
Nadat je volmondig op een post van hem reageert. Dan lok je het ook wel uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef richard_prf het volgende:
Ik merk het, ik zie dat ik de eerste DM alweer binnen heb van je.
Nee ik zie net dat die van gisternacht wasquote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nadat je volmondig op een post van hem reageert. Dan lok je het ook wel uit.
Wat wil je weten lieverd.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef missyB het volgende:
joehoe ik had een vraag gesteld??? nog mensen die willen antwoorden?
Mondeling examen voor een vak? Valt altijd heel erg mee, ze lijken vaak rekening te houden met het feit dat je niet alles kan weten, dus het aantal vragen is vaak beperkt.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Supersoep, hij reageert nu al 2 dagen op posts van mij (die niet eens voor hem bedoeld zijn) dus hij lokt sowieso wel uit. Ik stuurde hem ook nog eens een DM met een bloedserieuze en oprechte vraag.
Ik wil dr geen speciaal topic over maken want ik krijg toch alleen maar kut reacties maar ik heb vrijdag een superbelangrijk gesprek op school (telt mee voor afstuderen enzovoort) maar ik ben nu al heel zenuwachtig.. En ik weet, als ik zenuwachtig ben komt het sowieso niet goed.. dan ga ik me helemaal vast lullen/klap ik dicht omdat ik er zo tegen op zie. Wat kan ik er tegen doen? Ontspanningsoefeningen heb ik al eens gedaan maar kan me er niet bij concentrerenDM me het antwoord maar als iemand iets heeft.
Dat moet je dan niet doen als je hem negeert negeer hem dan ook helemaal en stuur geen dm's verder is er toch in dm een ignore optie , je kan een persoon blocken via dm ook .quote:Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Supersoep, hij reageert nu al 2 dagen op posts van mij (die niet eens voor hem bedoeld zijn) dus hij lokt sowieso wel uit. Ik stuurde hem ook nog eens een DM met een bloedserieuze en oprechte vraag.
Ik wil dr geen speciaal topic over maken want ik krijg toch alleen maar kut reacties maar ik heb vrijdag een superbelangrijk gesprek op school (telt mee voor afstuderen enzovoort) maar ik ben nu al heel zenuwachtig.. En ik weet, als ik zenuwachtig ben komt het sowieso niet goed.. dan ga ik me helemaal vast lullen/klap ik dicht omdat ik er zo tegen op zie. Wat kan ik er tegen doen? Ontspanningsoefeningen heb ik al eens gedaan maar kan me er niet bij concentrerenDM me het antwoord maar als iemand iets heeft.
Homeopatisch, met andere woorden, het helpt geen moer en het is enkel een placebo effect.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En qua zenuwen valeriaan , dat is een homeopatisch pilletje die rustgevend werkt . Ik was ook een zenuwpees en daardoor werd ik gewoon rustiger
Joehoe mevrouw ongeduldquote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef missyB het volgende:
joehoe ik had een vraag gesteld??? nog mensen die willen antwoorden?
Valeriaan is niet homeopatisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Homeopatisch, met andere woorden, het helpt geen moer en het is enkel een placebo effect.
Ze zei van wel, dus ik ging er maar van uit. Ik vond het al raar dat ze dus ook werkelijk rustiger ervan werd.quote:
Er zit gewoon echt valeriaan in, niet een of andere verdunning tot de zoveelste macht. Mensen halen homeopatisch en natuurlijk nogal eens door elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze zei van wel, dus ik ging er maar van uit. Ik vond het al raar dat ze dus ook werkelijk rustiger ervan werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |