Nee eigenlijk niet, maar ik hoor het zo af en toe.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vindt dus ook dat je op hem lijkt?
quote:Op woensdag 20 april 2011 02:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is een echt lelijk meisje. Gewoon op mijn werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel succes
Ik ken die vrouw niet maar Richard is minstens zo labiel als die vrouw. Dan kan 'ie het beter niet doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem kapot gaat maken. Heeft ze al eens gedaan, gaat ze weer doen. Dat is kut.
Je bent eng in de zin dat je rare denkbeelden hebt. Niet eng in de zin dat je fysiek bedreigend bent. Integendeel.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
weet niet meer zo goed. ik weet nog wel tijden dat iedereen postte :" wat ben jij eng" enzo.
Ja klopt, maar richard gaat er niet tegen kunnen dat hij weer zo aan de kant word gezet als ze iets beters tegenkomt.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen issues. Moet je
daarom zo hard worden. We gebruiken
elkaar allemaal.
Zolang je verliefd wordt op elke vrouw die je aandacht geeft gaat het sowieso geen gelijkwaardige relatie zijn. Je opstellen als een zachtgekookt ei en maar met alles meelullen om haar niet kwijt te raken leidt er in no time toe dat ze je zat is.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:07 schreef lipper het volgende:
Ik doe meestal precies hetzelfde en het is gewoon kut als je niet het gevoel heb dat het gelijkwaardig is.
Ja klopt, maar wat ik zeg ook!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zolang je verliefd wordt op elke vrouw
die je aandacht geeft gaat het sowieso
geen gelijkwaardige relatie zijn. Je
opstellen als een zachtgekookt ei en
maar met alles meelullen om haar niet
kwijt te raken leidt er in no time toe dat
ze je zat is.
Waarom pas je steeds mijn quotes aan? Kap eens met die enters mafkees.quote:
Ik heb een beetje moeite jou te snappen, eerlijk gezegd, iwannabehigh...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je hebt wel vrouwen in Nederland die op haar lijken, ik ken er één
Klopt - En daar wordt ook snel misbruik van gemaakt, dat zul je wel merken, je moet noooit meer in een relatie stoppen dan zij doet, anders doe je jezelf tekort, echt.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zolang je verliefd wordt op elke vrouw die je aandacht geeft gaat het sowieso geen gelijkwaardige relatie zijn. Je opstellen als een zachtgekookt ei en maar met alles meelullen om haar niet kwijt te raken leidt er in no time toe dat ze je zat is.
Wat bedoel je???quote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom pas je steeds
mijn quotes aan?
Kap eens met
die enters mafkees.
Bij elke persoon die jij quote is de tekst waarop je reageert ook aangepast alsof je over enters achter zit te zetten achter elke regel. Vriendelijk verzoek daarmee te kappen.quote:
Oh laat maar zitten, ik heb je even door de zoekmachine gehaald en ben tot het inzicht gekomen dat je wel een troll moet zijn. Of anders heel erg messed up, maar ik vind het eerste waarschijnlijker.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik problemen heb met versieren, ik heb op dit moment wel een scharrel..
Maar ik begrijp je niet eerlijk gezegd, hoezo Megan Fox gezeik? Ik denk dat je iets verkeerd begrijpt hier.. Ik noem het meisje die ik leuk vond Megan Fox (gewoon als bijnaam).. niet dat ik helemaal gek op Megan Fox ben, dat kan toch helemaal niet..
Sorry iPhone, weet ook niet hoe het komtquote:Op woensdag 20 april 2011 10:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij elke persoon die jij quote is de tekst waarop je reageert ook aangepast alsof je over enters achter zit te zetten achter elke regel. Vriendelijk verzoek daarmee te kappen.
Van sommige mensen hier zou het een zegen zijn als ze een troll blijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh laat maar zitten, ik heb je even door de zoekmachine gehaald en ben tot het inzicht gekomen dat je wel een troll moet zijn. Of anders heel erg messed up, maar ik vind het eerste waarschijnlijker.
Ja, ik bedoel, je fobo zit vol met alleen foto's van haar en je hebt haar als UI - Ik oordeel waarschijnlijk veel te snel maar het komt zo puberaal over, dus ja.
Aangezien je het nu niet doet is het wel iets wat je zelf gedaan hebtquote:Op woensdag 20 april 2011 10:41 schreef lipper het volgende:
Sorry iPhone, weet ook niet hoe het komt
Hahaha, wie bedoel je?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van sommige mensen hier zou het een zegen zijn als ze een troll blijken
Ik zou zoiets wel doen. Ik zou wel nog even ergens anders je oor te luister leggen, want mannen zijn over het algemeen minder geneigd naar dat soort dingen te gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef missyB het volgende:
leg jullie nog even een vraagje voor.
ik zit in organisatie parkmanifestatie arnhem dit jaar.
Nu is het thema contact.
2 dagen lang dus allerlei activiteiten voor jong en oud.
Nu opperde ik het idee om een speed dating achtig iets erbij te doen
Om s avonds zo ook mensen te trekken .
er zullen dus 2 kleine tenten komen 1 met speeddating en ander speed buddy.
Zouden jullie zoiets durven?
Inderdaad, wat is speed buddy?quote:
Waarom druk je je altijd zo bescheiden uit Aardbei?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik krijg te horen van een meisje dat ik niet te vertrouwen ben, gemeen ben, nep ben.
Iemand tips wat ik hieraan kan doen?
Let jij altijd alleen maar op de negatieve kenmerken in een gezicht? Ze ziet er prima uit met lichte onvolmaaktheden maar ze ziet er gewoon erg aantrekkelijk uit. Op die manier ga je inderdaad altijd alleen blijven want aan bijna iedereen ontbreekt wel wat.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is dat het blonde meisje met die grote mond (uitstekende tanden)? Wel fijn voor je dat die 8 (in je eigen ogen) toch met je wil neuken ondanks dat ze je zo lelijk vindt. Grijp je kans zou ik zeggen.
Strawberry durft niet meer te komen op de meet, dat heb je lekker voor elkaar. Ze is een beetje bang voor je.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Op Fok. Maar ik wil een keer meeten, maar als het zo doorgaat duurt et nog eeuwen. Dus hoe kan ik haar gedachten veranderen ja
Ik heb wel een tip voor je: Misschien kun je een keer naar een wassenbeeldenmuseum gaan, dan kan je de hele dag daar naast de mooie dames staan. Ik ben serieus hoor.quote:Ik wil altijd nog zo'n meisje..Ze staan wel leuk bij elkaar, toch?
Ik merk het, ik zie dat ik de eerste DM alweer binnen heb van je.quote:We spreken gewoon af dat we elkaar vanaf nu negeren. Lijkt me wel zo handig.
Nadat je volmondig op een post van hem reageert. Dan lok je het ook wel uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef richard_prf het volgende:
Ik merk het, ik zie dat ik de eerste DM alweer binnen heb van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |