abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2011 @ 01:15:12 #151
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95747137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:11 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat hij een labiel en vervelend wijf mag gebruiken voor pure sex. Dat staat er ja. Zo denk ik erover. Fair-game in dit geval.
Wat een hard oordeel. Hoe weet jij dat nou.
The view from nowhere.
pi_95747161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is vrij duidelijk.
  woensdag 20 april 2011 @ 01:16:56 #153
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95747166
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Zit een vrouw na de seks altijd vol emotie?
Nou een hoer waarschijnlijk niet, maar volgens mij wel, als het lekker was. En zeker als ze zich klote voelt.
Het janken na een orgasme is niet voor niets zo cliché.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95747169
quote:

[..]

Ik vertrouw best wel op mijn inschattingsvermogen, laat me niet vaak in de steek. Richard is bijvoorbeeld nog steeds een beetje een sukkel.

Ik zie niet in wat er verkeerd in is. Hij mag sex met haar hebben en hoeft zich niet schuldig te voelen, zij is dit alles begonnen, niet hij. Dan had ze maar beter moeten weten. Het is geen kind van 12 jaar meer.
Ron Paul 2012
pi_95747199
quote:

[..]

1) ze noemt hem een geest, ondanks haar weet van BDD en psychologie studie
2) negeert hem voor weken als ze een vriendje heeft
3) stopt met studie
4) weer single en labiel
5) gebruikt hem om haarzelf beter te voelen, terwijl ze weet dat hij meer wil
pi_95747213
ikvraag me af of Richard niet meer dan dit verdient. Kun je het aan jezelf verkopen dat je haar voor seks gebruikt?
pi_95747217
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nou een hoer waarschijnlijk niet, maar volgens mij wel, als het lekker was. En zeker als ze zich klote voelt.
Het janken na een orgasme is niet voor niets zo cliché.
Het is ook cliché om te denken dat vrouwen geen platte seks voor lust zouden kunnen hebben.

Maar in haar geval gaat dat ook niet op, denk ik.
pi_95747229
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
ikvraag me af of Richard niet meer dan dit verdient. Kun je het aan jezelf verkopen dat je haar voor seks gebruikt?
Bij een onschuldige lieve vrouw is dat moeilijk. Maar we hebben het hier over iemand die hem ook gebruikt. Problem?
Ron Paul 2012
  woensdag 20 april 2011 @ 01:22:18 #159
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95747236
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
Dat sowieso. Maar voor hem is dit zo'n beetje de enige optie. Vindt hij zelf dan, heb ik het idee. :{
pi_95747239
He boeien. Nu heeft ie godverdomme weer het topic gekaapt terwijl hij er zelf niet meer bij is. Het is gewoon een kunst.
pi_95747263
quote:
3s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat sowieso. Maar voor hem is dit zo'n beetje de enige optie. Vindt hij zelf dan, heb ik het idee. :{
Hij kan haar ook gebruiken om zich beter te voelen, maar hij lijkt zich er niet echt beter door te voelen....eerder gebruikt, dus eh...niet handig. Dus hij moet dat zien om te schakelen, anders komt het straks hard aan. Heb ik hem al meteen gezegd toen deze vriendschap begon. Dat het tijdelijk is, omdat ze op dit moment niet beter kan krijgen.
  woensdag 20 april 2011 @ 01:26:12 #162
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95747297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is ook cliché om te denken dat vrouwen geen platte seks voor lust zouden kunnen hebben.

Maar in haar geval gaat dat ook niet op, denk ik.
Da's ook weer waar.
Uiteindelijk kunnen we er van alles over zeggen maar er is maar 1 manier om erachter te komen wat hier de bedoeling is. En als hij besluit er niet op in te gaan zal de één zeggen 'goedzo' en de ander zou zeggen 'gemiste kans'. :D Het is maar net hoe je het bekijkt, half vol half leeg, liever spijt van iets dat je wel hebt gedaan dan van wat je niet hebt gedaan.... Of andersom.
  woensdag 20 april 2011 @ 01:26:13 #163
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95747298
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

1) ze noemt hem een geest, ondanks haar weet van BDD en psychologie studie
2) negeert hem voor weken als ze een vriendje heeft
3) stopt met studie
4) weer single en labiel
5) gebruikt hem om haarzelf beter te voelen, terwijl ze weet dat hij meer wil
Ze heeft haar eigen issues. Moet je daarom zo hard worden. We gebruiken elkaar allemaal.
The view from nowhere.
  woensdag 20 april 2011 @ 01:27:05 #164
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95747316
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef iwannabehigh het volgende:
He boeien. Nu heeft ie godverdomme weer het topic gekaapt terwijl hij er zelf niet meer bij is. Het is gewoon een kunst.
Met hoeveel man (waren het alleen mannen) zat je op het terras?
pi_95747319
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze heeft haar eigen issues. Moet je daarom zo hard worden. We gebruiken elkaar allemaal.
Jij bent volgens mij weer te zacht.
pi_95747327
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Met hoeveel man (waren het alleen mannen) zat je op het terras?
Hahaha. Met vier anderen, in totaal vijf.
pi_95747354
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hem kapot gaat maken. Heeft ze al eens gedaan, gaat ze weer doen. Dat is kut. :)
pi_95747359
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:26 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Da's ook weer waar.
Uiteindelijk kunnen we er van alles over zeggen maar er is maar 1 manier om erachter te komen wat hier de bedoeling is. En als hij besluit er niet op in te gaan zal de één zeggen 'goedzo' en de ander zou zeggen 'gemiste kans'. :D Het is maar net hoe je het bekijkt, half vol half leeg, liever spijt van iets dat je wel hebt gedaan dan van wat je niet hebt gedaan.... Of andersom.
Eens.
  woensdag 20 april 2011 @ 01:29:34 #169
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95747361
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hahaha. Met vier anderen, in totaal vijf.
En hoe maakt zo'n groep dan contact met anderen?
Komen er bekenden langslopen die jij nog niet kende, of draai je je om en begint een praatje met de buurvrouw?
pi_95747445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

En hoe maakt zo'n groep dan contact met anderen?
Komen er bekenden langslopen die jij nog niet kende, of draai je je om en begint een praatje met de buurvrouw?
Haha. Nou eigenlijk was het één bekende van een vriend van mij met vriendinnen. Zodoende. :P Maar ik heb verder geen 06nummers/MSN adressen of wat dan ook. Gewoon normaal leuk gepraat, wat ik ook wel eens doe met oude oma's in de trein.. of in de winkel. :+
pi_95747494
OT;

Een meisje van mijn werk is echt irritant. Ze heeft heel vaak om mijn 06 gevraagd en ik gaf hem nooit - telkens verzon ik een andere smoes. Dan moet het toch eigenlijk al duidelijk zijn? Maar nee, omdat ze zó doordramde had ik hem toch gegeven; ze beloofde dat ze mij alleen zou bellen/smsen als het noodzakelijk was. Puur om werktijden enzovoort. En wat stuurt ze me? ''He! Genoten van je vrije dag? Liefs.'' En dat soort dingen (natuurlijk antwoord ik niet).

Zat ik laatst in de pauze bij haar, normaal gesprek, begint ze ineens: ''Ik val altijd op mannen die onbereikbaar zijn''.. en dan kijkt ze mij zo aan.. :N

Nu stuurt ze me ook de hele tijd berichtjes op Facebook, stuurt ze vandaag of ik in de zomervakantie ook ga werken, ik antwoord beleefd ja.. Stuurt ze terug: ''Dan kan ik je de hele zomer lastig vallen :D'' Ik verwijder de berichtjes trouwens wel altijd. Weer een aanwijzing dat ik er niet van gediend ben, lijkt me.

Wat moet ik hier nou mee. Ik val gewoon niet op haar. Ik vind haar lelijk, dik en vies. Ze heeft scheve uitstekende tanden en een pokdalige huid. Ze smakt en als ik naar haar kijk, kan ik gewoon niet meer eten. Sowieso heb ik al smetvrees maar dit zegt wel wat. Maar hoe kan ik het normaal zeggen? Ik heb het al geprobeerd duidelijk te maken, maar het dringt niet tot haar door. En ik wil haar ook niet kwetsen want het is wel een lief meisje.
pi_95747542
Daar was laatst zo'n topic over in R&P...hoe iemand duidelijk maken dat je d'r niet wil als subtiliteit en enigszins directheid niet werkt. Ik zou denk ik gewoon smsen: Snap je de hints niet? Ik heb geen interesse en je irriteert me nogal. Zou je kunnen ophouden?

Soms is dat het enige wat werkt, helemaal als ze juist interesse heeft omdat je hard to get lijkt te spelen (zo interpreteert zij het).
pi_95747552
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar was laatst zo'n topic over in R&P...hoe iemand duidelijk maken dat je d'r niet wil als subtiliteit en enigszins directheid niet werkt. Ik zou denk ik gewoon smsen: Snap je de hints niet? Ik heb geen interesse en je irriteert me nogal. Zou je kunnen ophouden?

Soms is dat het enige wat werkt, helemaal als ze juist interesse heeft omdat je hard to get lijkt te spelen.
Nee, dat is veel te hard. Zo wil jij toch ook niet afgewezen worden? :)
pi_95747601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, dat is veel te hard. Zo wil jij toch ook niet afgewezen worden? :)
Natuurlijk niet, maar ze valt je lastig en duidelijke maar subtiele hints werken niet.
Dan moet je wel direct worden. Iets in die trand althans. Je kan ook gewoon zeggen dat ze je type niet is en dat je bang bent dat zij wel iets voor jou voelt.
pi_95747620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar ze valt je lastig en duidelijke maar subtiele hints werken niet.
Dan moet je wel direct worden. Iets in die trand althans. Je kan ook gewoon zeggen dat ze je type niet is en dat je bang bent dat zij wel iets voor jou voelt.
Lastig vallen is een groot woord. Misschien houdt ze vanzelf ook wel op joh. Weet ik veel, merk het vanzelf ook wwel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')