Wat een hard oordeel. Hoe weet jij dat nou.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat hij een labiel en vervelend wijf mag gebruiken voor pure sex. Dat staat er ja. Zo denk ik erover. Fair-game in dit geval.
Dat is vrij duidelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat een hard oordeel. Hoe weet jij dat nou.
Nou een hoer waarschijnlijk niet, maar volgens mij wel, als het lekker was. En zeker als ze zich klote voelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Zit een vrouw na de seks altijd vol emotie?
Ik vertrouw best wel op mijn inschattingsvermogen, laat me niet vaak in de steek. Richard is bijvoorbeeld nog steeds een beetje een sukkel.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
1) ze noemt hem een geest, ondanks haar weet van BDD en psychologie studiequote:Op woensdag 20 april 2011 01:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is ook cliché om te denken dat vrouwen geen platte seks voor lust zouden kunnen hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou een hoer waarschijnlijk niet, maar volgens mij wel, als het lekker was. En zeker als ze zich klote voelt.
Het janken na een orgasme is niet voor niets zo cliché.
Bij een onschuldige lieve vrouw is dat moeilijk. Maar we hebben het hier over iemand die hem ook gebruikt. Problem?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
ikvraag me af of Richard niet meer dan dit verdient. Kun je het aan jezelf verkopen dat je haar voor seks gebruikt?
Dat sowieso. Maar voor hem is dit zo'n beetje de enige optie. Vindt hij zelf dan, heb ik het idee.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
ikvraag me af of Richard niet meer dan dit verdient. Kun je het aan jezelf verkopen dat je haar voor seks gebruikt?
Hij kan haar ook gebruiken om zich beter te voelen, maar hij lijkt zich er niet echt beter door te voelen....eerder gebruikt, dus eh...niet handig. Dus hij moet dat zien om te schakelen, anders komt het straks hard aan. Heb ik hem al meteen gezegd toen deze vriendschap begon. Dat het tijdelijk is, omdat ze op dit moment niet beter kan krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar voor hem is dit zo'n beetje de enige optie. Vindt hij zelf dan, heb ik het idee.
Da's ook weer waar.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook cliché om te denken dat vrouwen geen platte seks voor lust zouden kunnen hebben.
Maar in haar geval gaat dat ook niet op, denk ik.
Ze heeft haar eigen issues. Moet je daarom zo hard worden. We gebruiken elkaar allemaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1) ze noemt hem een geest, ondanks haar weet van BDD en psychologie studie
2) negeert hem voor weken als ze een vriendje heeft
3) stopt met studie
4) weer single en labiel
5) gebruikt hem om haarzelf beter te voelen, terwijl ze weet dat hij meer wil
Met hoeveel man (waren het alleen mannen) zat je op het terras?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef iwannabehigh het volgende:
He boeien. Nu heeft ie godverdomme weer het topic gekaapt terwijl hij er zelf niet meer bij is. Het is gewoon een kunst.
Jij bent volgens mij weer te zacht.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen issues. Moet je daarom zo hard worden. We gebruiken elkaar allemaal.
Hahaha. Met vier anderen, in totaal vijf.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met hoeveel man (waren het alleen mannen) zat je op het terras?
Ik denk dat ze hem kapot gaat maken. Heeft ze al eens gedaan, gaat ze weer doen. Dat is kut.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen issues. Moet je daarom zo hard worden. We gebruiken elkaar allemaal.
Eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's ook weer waar.
Uiteindelijk kunnen we er van alles over zeggen maar er is maar 1 manier om erachter te komen wat hier de bedoeling is. En als hij besluit er niet op in te gaan zal de één zeggen 'goedzo' en de ander zou zeggen 'gemiste kans'.Het is maar net hoe je het bekijkt, half vol half leeg, liever spijt van iets dat je wel hebt gedaan dan van wat je niet hebt gedaan.... Of andersom.
En hoe maakt zo'n groep dan contact met anderen?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha. Met vier anderen, in totaal vijf.
Haha. Nou eigenlijk was het één bekende van een vriend van mij met vriendinnen. Zodoende.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En hoe maakt zo'n groep dan contact met anderen?
Komen er bekenden langslopen die jij nog niet kende, of draai je je om en begint een praatje met de buurvrouw?
Nee, dat is veel te hard. Zo wil jij toch ook niet afgewezen worden?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar was laatst zo'n topic over in R&P...hoe iemand duidelijk maken dat je d'r niet wil als subtiliteit en enigszins directheid niet werkt. Ik zou denk ik gewoon smsen: Snap je de hints niet? Ik heb geen interesse en je irriteert me nogal. Zou je kunnen ophouden?
Soms is dat het enige wat werkt, helemaal als ze juist interesse heeft omdat je hard to get lijkt te spelen.
Natuurlijk niet, maar ze valt je lastig en duidelijke maar subtiele hints werken niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, dat is veel te hard. Zo wil jij toch ook niet afgewezen worden?
Lastig vallen is een groot woord. Misschien houdt ze vanzelf ook wel op joh. Weet ik veel, merk het vanzelf ook wwelquote:Op woensdag 20 april 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ze valt je lastig en duidelijke maar subtiele hints werken niet.
Dan moet je wel direct worden. Iets in die trand althans. Je kan ook gewoon zeggen dat ze je type niet is en dat je bang bent dat zij wel iets voor jou voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |