Lijkt mij ook. Laat haar zelf maar contact opnemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het klinkt alsof ze je wel nodig heeft. dus het zal heus voorlopig nog wel goed gaan denk ik.
Wat bedoel je precies met gebruiken? Als ze zich weer eens kut voelt en vervolgens vraagt of ik langs wil komen dan kan ik de verleiding niet weerstaan denk ik maar dat komt omdat ik zelf zo zwak in mijn schoenen sta.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk niet dat richard haar gaat gebruiken. toch?
het klinkt alsof ze je wel nodig heeft. dus het zal heus voorlopig nog wel goed gaan denk ik.
voor wederafspraken probeer altijd dingen te gebruiken die haar terugkrijgen in bepaalde staten.
je kent dat gevoel zelf ook wel, dan belt er iemand, en denk je oh my daar heb ik geen zin in.
maar dan vraagt hij iets wat jou interesse heeft, of waar je de vorige keer zo lol mee had, en dan ga wordt je ineens helemaal positief en ga je er opin
echte pua's doen dat ongemerkt.
en als ze zegt dat ze niet wil afspreken(zoiets las ik van je) dan weet ik het ook niet. het is moeilijk om te zeggen dat je dan wel wat anders gaat doen(Want ze kent je leven).
als ze zegt dat ze niet kan, probeer dan wel de indruk te geven dat je niet altijd kan.
bovenstaande is igg advies wat denk ik werkt. ookal is het moeilijk
hoe ik me voel als mij het zou gebeuren is stalken, verdrietig worden, wanhopig worden, veels te snel verliefd. etc.etc. en dat is moeilijk te onderdrukken
Een stad bezoeken lijkt me idd een redelijke optie, mits je de dure drink- en eetgelegenheden een beetje kunt vermijden.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maak gebruik van het mooie weer, ga waterfietsen, picknicken, doe een dagje dierentuin, ga wandelen, bezoek eens een andere stad.
Eens. Al is het nogal een kunst om jezelf te beheersen als je echt graag contact wilt. Knap als je dat kunt hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Laat haar zelf maar contact opnemen.
Na 4 jaar scharrelen vind ik het opmerkelijk dat zo moeizaam contact maakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is nog niet online geweest dus denk nog niet dat die mijn berichtje heeft gelezen , nu even verder afwachten . Ik ben best zenuwachtig , het is namelijk wel spannend
Ik kan dat niet echtquote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens. Al is het nogal een kunst om jezelf te beheersen als je echt graag contact wilt. Knap als je dat kunt hoor.
Overdrijven is ook een vak ik heb het gisteren pas gestuurd s'avonds laat en er zijn ook mensen die niet altijd achter hun computer zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Na 4 jaar scharrelen vind ik het opmerkelijk dat zo moeizaam contact maakt.
Ik denk dat hij doelt op het feit dat je er zo om in spanning zit.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak ik heb het gisteren pas gestuurd s'avonds laat en er zijn ook mensen die niet altijd achter hun computer zitten.
Je volgt je gevoel, maar probeer jezelf toch zoveel mogelijk te beheersen als je merkt dat zij het vervelend begint te vinden. Kan me heeeeel goed voorstellen hoe je je voelt hoor, 'tis zo frustrerendquote:Op woensdag 20 april 2011 21:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kan dat niet echtMaar ik denk dat ik nu te opdringerig ben, maar ja ze heeft me al duidelijk in het begin verteld dat ze me niks vond maar toch blijf ik proberen
Je bent wel een getalenteerde stalker volgens mij. Het kan best goed gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kan dat niet echtMaar ik denk dat ik nu te opdringerig ben, maar ja ze heeft me al duidelijk in het begin verteld dat ze me niks vond maar toch blijf ik proberen
Nou dat is logisch als je iets stuurt , wat je zelf niet gewend ben om te doen. Dat is weer nieuw en redelijk spannend.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat je er zo om in spanning zit.
Is best duur allemaal hoor. Of je gaat met crackers picknicken, En een gat knippen in het hek van een dierentuin.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maak gebruik van het mooie weer, ga waterfietsen, picknicken, doe een dagje dierentuin, ga wandelen, bezoek eens een andere stad.
Wandelen en picknicken is goedkoop toch. Thuis samen koken is ook leuk.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:35 schreef lipper het volgende:
[..]
Is best duur allemaal hoor. Of je gaat met crackers picknicken, En een gat knippen in het hek van een dierentuin.
Na 4 jaar nog steeds zo. Leuk toch, kan je bij de meeste relaties niet zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou dat is logisch als je iets stuurt , wat je zelf niet gewend ben om te doen. Dat is weer nieuw en redelijk spannend.
Speltip #35: Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:11 schreef richard_prf het volgende:
Soms is dat best moeilijk te zien.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Speltip #35: Weet wanneer je moet stoppen.
Hij kent haar al 9 mnd. Het is vrij emotioneel dus er is voldoende basis. Minder kan zelden kwaad. De ander komt wel als het niet bevalt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Soms is dat best moeilijk te zien.
Ja dat weet ik dus niet, normaal gesproken durf ik nooit wat en ik ben niet van plan om me er zo snel bij neer te leggen want ze verteld me wel alles en bovendien heb ik er al 2 keer overnacht nadat ze al had gezegd dat ze niks in me zag. Weten de dames eigenlijk wel wat ze willen? Ik snap de logica niet echt eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Speltip #35: Weet wanneer je moet stoppen.
Al kende hij haar al 20 jaar. Als de andere partij duidelijk aangeeft er geen zin in te hebben dan dien je er gewoon mee op te houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:45 schreef deelnemer het volgende:
Hij kent haar al 9 mnd. Het is vrij emotioneel dus er is voldoende basis. Minder kan zelden kwaad. De ander komt wel als het niet bevalt.
Speltip #58: Vrouwen en logica is een contradictio in terminis.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:46 schreef richard_prf het volgende:
Ja dat weet ik dus niet, normaal gesproken durf ik nooit wat en ik ben niet van plan om me er zo snel bij neer te leggen want ze verteld me wel alles en bovendien heb ik er al 2 keer overnacht nadat ze al had gezegd dat ze niks in me zag. Weten de dames eigenlijk wel wat ze willen? Ik snap de logica niet echt eerlijk gezegd.
Ik bedoelde dat er al voldoende basis om rustig af te wachten.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Al kende hij haar al 20 jaar. Als de andere partij duidelijk aangeeft er geen zin in te hebben dan dien je er gewoon mee op te houden.
Kijk, nu snap je eindelijk hoe vrouwen werken. Ze werken gewoonweg niet. Er is geen touw aan vast te knopen. Hulde. Nu heb je dit besef en het zal je voor eeuwig irriteren.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet, normaal gesproken durf ik nooit wat en ik ben niet van plan om me er zo snel bij neer te leggen want ze verteld me wel alles en bovendien heb ik er al 2 keer overnacht nadat ze al had gezegd dat ze niks in me zag. Weten de dames eigenlijk wel wat ze willen? Ik snap de logica niet echt eerlijk gezegd.
Ik ken vrouwen die zijn gepromoveerd in de theoretische natuurkunde. Ik denk niet je deze discussie wint één van deze damens.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Speltip #58: Vrouwen en logica is een contradictio in terminis.
Logica wat betreft liefde is dus iets anders. Ander deel van de hersenen misschien. Of misschien moeten we logica vervangen door voorspelbaarheid. Vrouwen in de liefde zijn dus wat quantum mechanica zijn in de theoretische natuurkunde. Niemand die het snapt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die zijn gepromoveerd in de theoretische natuurkunde. Ik denk niet je deze discussie wint één van deze damens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |