quote:
Als ik tesnel open geef je maar een tik hoor, of stop me voor straf in een bench ofzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef Diamonds28 het volgende:
Ik post altijd als een topic gaat sluiten haha
Nou was blij dat jij het deed want ik kan het niet hahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als ik tesnel open geef je maar een tik hoor, of stop me voor straf in een bench ofzo.
Ze is zelf de grootste vrek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
oei laura verlinkt ff haar medebewoners dat ze alle chocopasta opeten ,i told you : moffenhoer
Van het weekend ook, toen Flip en Jo aan het tongen waren, dat zei: "dit is ook niet echt een boeiend uitzicht" echt super bitter, schijtwijf, misgunner, blegh, Laura is echt de grootste aandachtshoer, omdat ze altijd alles naar haar hand zet door meelevend te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
oei laura verlinkt ff haar medebewoners dat ze alle chocopasta opeten ,i told you : moffenhoer
Heb ik niet één keer gezien eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef rico80 het volgende:
Laura's Alex praat alleen 's nachts.. Maar met dat slaappatroon van haar kan dat ieder moment van de dag zijn
Zendtijd ingekocht door MamaDjoon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef suksan het volgende:
waarom staan er nu weer 2 streams op liggende jo?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef rico80 het volgende:
Laura's ex praat alleen 's nachts.. Maar met dat slaappatroon van haar kan dat ieder moment van de dag zijn
Prive camsquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef suksan het volgende:
waarom staan er nu weer 2 streams op liggende jo?
Of ze lult mee of slap maar het slaat zoiezo nergens opquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
dom gelul van laura .maar ja what's new
Hoe komt ze eropquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:09 schreef Lauzer het volgende:
Laura: misschien krijgen we een heel nieuw deel huis erbij.
MENS GA NAAR HUIS.
Vond de gier met de Laura-oren al bijzonder origineel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef waterkant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is weer begonnen!
hoe kan je laura het meest afzeiken...
mensen doe je best!
maar wees aub eens orgineel!
moet ik toegeven... is geen slapende gier!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Vond de gier met de Laura-oren al bijzonder origineel.
is het volgescheten palingvel met haar kuttekop nog wakker dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef waterkant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is weer begonnen!
hoe kan je laura het meest afzeiken...
mensen doe je best!
maar wees aub eens orgineel!
zat ik ook te denkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef Lauzer het volgende:
Laura: Yoghurt erop
Geer: das een beetje zuur he
Lau: ja nee dat moet je niet doen
WHAT THE ACTUAL FUCK
Wat zit zij toch allemaal te zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef Lauzer het volgende:
Laura: Yoghurt erop
Geer: das een beetje zuur he
Lau: ja nee dat moet je niet doen
WHAT THE ACTUAL FUCK
Typisch Laura, beetje in de ruimte lullen om aan het gesprek deel te nemen. Toegevoegde waarde; below zero. Een soort NS-loket wat tegen je aan zit te zwammen.quote:
laura kan aandoen wat ze wil, kun je toch niet meer aan verpestenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef knagsje het volgende:
Heeft dat tuinhek niks anders dan die gekke korte jasjes? Het maakt haar nog langer dan ze al is.....
volgens mij is laura ook man geweest.....vreemd mormel hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
laura kan aandoen wat ze wil, kun je toch niet meer aan verpesten
Dat zei Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef Dakotamu het volgende:
hondje lekker met geer bezig, en op de achtergrond: segredo, zoek!
Laura is een toppertje!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef Lauzer het volgende:
Laura is echt een onding. Een soort zwiffer ofzo. en die is nog meer functioneel.
Is dat baasje een dakloze toevallig?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er loopt hier een pup (met z'n baasje natuurlijk) die sprekend op Segrado lijkt. Is ook 9 weken, alleen heel ietsje lichter. Had maar zo een broertje van hem kunnen zijn.
Door zich tegen iedereen te keren? Of niks te zeggen? Of...?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat we tot donderdagavond een wakkere Laura te zien krijgen, die knijpt um nu al omdat ze bijna zeker weet dat ze genomineerd staat.
Dus maar snel inlikken bij de kijker.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef Urb het volgende:
Jo voelt de bui alweer hangen en lijkt weinig zin te hebben in de bekendmaking van de nominaties.
![]()
![]()
dat komt omdat je niet sexueel gefrustreerd bentquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Waarom? Enlighten me, ik zie het niet hoor.
ze is zich aan het voorbereiden voor de brief die gaat komen.... heeft ze net van mamajo doorgekregenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef Urb het volgende:
Jo voelt de bui alweer hangen en lijkt weinig zin te hebben in de bekendmaking van de nominaties.
![]()
![]()
uurtje??quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef waterkant het volgende:
valt me wat tegen! kom op jullie kunnen het!
gooi al jullie irritaties maar in de strijd!...het is tenslotte nu afzeikuurtje...
Vind het gewoon een beschaming voor het vrouw zijn. Die vrouw verdiend gewoon om een keer daar te horen van: Wat LUL jij nou eigenlijk de hele dag door?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef waterkant het volgende:
valt me wat tegen! kom op jullie kunnen het!
gooi al jullie irritaties maar in de strijd!...het is tenslotte nu afzeikuurtje...
het wordt tijd dat de bui plaats maakt en Jo zelf lekker gaat hangenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
ga door!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Vind het gewoon een beschaming voor het vrouw zijn. Die vrouw verdiend gewoon om een keer daar te horen van: Wat LUL jij nou eigenlijk de hele dag door?
moet ze ook naar moeder van Jo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Dakotamu het volgende:
in ieder geval beter dan die uitgezakte dingen van laura
Een kind?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef beequeen het volgende:
Er staat voor Djoon iets klaar in de KvdW. DE Brief?
Zender nummer 30 voor 109% gesloopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef beequeen het volgende:
Er staat voor Djoon iets klaar in de KvdW. DE Brief?
Als je haar echt zou waarderen zou je niet anders kunnen maar dan het eens met mij zijn. Ik gun haar een exit, zodat ze zichzelf terug kan zien en zich kan realiseren dat er de gehele tijd dat ze in het huis zat pure stront uit haar smoelwerk kwam.quote:
nou sorry hoor maar er is maar een mafiamoeder en dat is die van Joquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef Lauzer het volgende:
Hahaha vond wel lache toen Alex in de liveshow zei dat hij denkt dat Geer gaat winnen en Lau niet, hij had naderhand al weer spijt, zag je die enorme adamsappel slikken, volgens mij werd er gelijk een mes in zn rug gestoken door mama maffia van Laura
Ach alstemblieft zeg, hebbie die familie van Lau gezien? Lekker spulleke hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef waterkant het volgende:
[..]
nou sorry hoor maar er is maar een mafiamoeder en dat is die van Jo
flink uitknijpen die handel dan....quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef Dakotamu het volgende:
ik ben een groot van segredo, maar als ie op schoot zit bij lau dan ziet het er uit alsof ie een enorm gezwel aan zijn kontje heeft, poor him
???????????? te netjes, te gewoontjes? niet ingespoten met botox? mensen die eerlijk hun geld verdienen en die niet op andere mensen afgeven? ok jou waarheidquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ach alstemblieft zeg, hebbie die familie van Lau gezien? Lekker spulleke hoor
Hoe oud ben je eigenlijk????quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef waterkant het volgende:
[..]
???????????? te netjes, te gewoontjes? niet ingespoten met botox? mensen die eerlijk hun geld verdienen en die niet op andere mensen afgeven? ok jou waarheid
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
Hoe oud verliefd ben je eigenlijk????
Is niet mijn waarheid, slechts een interpretatie. Die mensen waren niet ingespoten, noch crimineel voor zover ik weet, dus weet niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef waterkant het volgende:
[..]
???????????? te netjes, te gewoontjes? niet ingespoten met botox? mensen die eerlijk hun geld verdienen en die niet op andere mensen afgeven? ok jou waarheid
ik denk het juist wel want je praat als een kindquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef waterkant het volgende:
[..]
als je dat wil weten pm je me maar! doet niet ter zake
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef waterkant het volgende:
[..]
doe die dikke kus maar in me PMquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Superrrr bedankt zoek dit nummer echt al jaaaaaren!!!![]()
![]()
ze kan niks!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
Die missie mislukt, die strijkplank weet nu al niet meer wat voor nummer het was.
NIKS!! het is werkelijk DRAMAATISCHquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef knagsje het volgende:
dat kind kan echt helemaal niks zeg, schandalig gewoon....
Geen hond die dat filmpje WIL zien..........losersquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Flashbox het volgende:
Kan iemand even naar youtube bellen, en zeggen dat ze naar nep5 moeten kijken, dat kut filmpje laten ze ook gewoon op tv zien.![]()
![]()
De aan(deel)houder wintquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Flashbox het volgende:
Kan iemand even naar youtube bellen, en zeggen dat ze naar nep5 moeten kijken, dat kut filmpje laten ze ook gewoon op tv zien.![]()
![]()
dat hoorde je goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Misiuuu het volgende:
Monique zwanger???? Hoorde ik dat goed? Ik zit op balkon..
Ach ja, Lautje wordt zodadelijk al genoeg gepest als ze hoort dat ze genomineerd isquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef danilel het volgende:
lau "zong" het maar met 2 anderen, moesten er 4 zijn..........
Hahaha idd, en niet 1 keer, nee dan meteen 3-4 keer in een uur.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Flashbox het volgende:
![]()
Dit nummer is gewoon gemaakt voor deze dag. Met dit weer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
swing it out baby yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
karim stond er toch alleen maar bij te lachen? heb hem niks zien zingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef Flashbox het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Laura probeert 'Samen zijn' te zingen maar is de tekst kwijt. Gelukkig doen Monique, Karim en Joanna goed mee en slaagt haar missie. #sstnl
2 minutes ago
Wat een faal programma is het toch ook.
u heeft uw liefde gevonden????quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Dit nummer is gewoon gemaakt voor deze dag. Met dit weer.
Geer en Karim zeiden beide niksquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
karim stond er toch alleen maar bij te lachen? heb hem niks zien zingen
Dit plot had ik weken geleden al voorspeld. Met 100% zekerheid. Het heeft nog lang geduurd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Misiuuu het volgende:
Monique zwanger???? Hoorde ik dat goed? Ik zit op balkon..
Samen met 4 medebewoners, moet ze zingen en ze hebben het maar over 3 medebewoners. Die missie is dik mislukt, maar ze snappen het nog niet helemaal bij SSTquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
karim stond er toch alleen maar bij te lachen? heb hem niks zien zingen
nu ben ik nieuwsgierig hoor........vertellllllllllllllllllllllllllll??????????????quote:
ze willen hem waarschijnlijk nog heel vaak laten zien en als iedereen hem op youtube kan kijken is ie niet interessant meer ..... denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Flashbox het volgende:
![]()
Haha nee bedoelde dat ik verliefd ben op dit nummer, voor de rest is het bij mij nu niet veel soepsquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig hoor........vertellllllllllllllllllllllllllll??????????????
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Lauzer het volgende:
Draagt Servio nou spijker op spijker? Is he realy gay?
een weggooijer bij een idem show....quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef Urb het volgende:
Bart tegen Servio over het knippen " Gelukkig werd je niet afgerekent op hoe je het zou doen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef diditje64 het volgende:
snap niet dat jo nog boos kan worden dat zij geen bericht van huis krijgt. ze heeft al een 100.000x bericht gehad
de tyfusdraakquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Meteen hoorde ik weer IKKE.
Sterf met je ZOAB hoofd Joanne
Jo is een smerige attentionwhorequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef Dakotamu het volgende:
ik geloof niet dat Jo naar bezig was met die brieven, Lau commentaar en sharon, hoewel lau de stoker was
ik zeg; een bijl in die schedel..........quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef suksan het volgende:
ja laat het je vriendje opknappen.. dan hoef je er zelf niks voor te doen
Klopt die andere waren gewoon aan het zeiker inderdaad met name Laura maar ook Sharon hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef Dakotamu het volgende:
ik geloof niet dat Jo naar bezig was met die brieven, Lau commentaar en sharon, hoewel lau de stoker was
vond die bril haar wel leuk staan.quote:
Nee......quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
klopt, maar lau was een smerige stoker, en sharon stapte in
Al die meiden zijn smerig!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
klopt, maar lau was een smerige stoker, en sharon stapte in
ik vond ook dat jo eraf moest blijven.. ze wil altijd alles als eerste hebben, het was niet van haar..... ik had haar allang verzopen in het zwembadquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Klopt die andere waren gewoon aan het zeiker inderdaad met name Laura maar ook Sharon hoor
ik vind ze alle vier helemaal niet leukquote:
alsof dat een goed ding isquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef suksan het volgende:
ik denk mo.... werkt op een kinderdagverblijf.. lijkt het meest op laura.![]()
dit dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef PinkLow het volgende:
Het lijkt net RTL Boulevard, ze bewaren het belangrijkste/grootste nieuws voor het laatst en uiteindelijk blijkt het nieuwe nieuwtje niets waard te zijn
aangezien ze zich allemaal laten betalen en maar een neukt om popu te zijn is wel duidelijk wie de echte hoer isquote:
Idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef PinkLow het volgende:
Het lijkt net RTL Boulevard, ze bewaren het belangrijkste/grootste nieuws voor het laatst en uiteindelijk blijkt het nieuwe nieuwtje niets waard te zijn
ja van dennis en dat stond natuurlijk in de brief... ze had het van de week met flip toch in die boot over dat hij een bezoekregeling wilde... misschien dit dusquote:
een dat met een user naar keuze.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flip zei dat toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Dakotamu het volgende:
zei karim nou net dat ie mo niet wou zien vertrekken? is het hem blijkbaar ook opgevallen dat lau en sharon afschuwelijk zijn.. of hoorde ik het fout?
Dat zal wel over de hond zijn gegaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef suksan het volgende:
[..]
ja van dennis en dat stond natuurlijk in de brief... ze had het van de week met flip toch in die boot over dat hij een bezoekregeling wilde... misschien dit dus![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef danilel het volgende:
[..]
een dat met een user naar keuze.......ik weet wel iemand hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat gluiperds........
de flopsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Wat vinden jullie nou eigenlijk wel goed aan SST?
de hond, gerard en karimquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
De naam?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
het is een goeie datingshowquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
dat ik de ene week de een leuk vind en de andere week de anderquote:
Geer sharon puppy en karimquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Segredo!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Restjes/opwarmertjes voor morgen wellicht?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hebben niets laten zien dat Betty Bitch als man werd geschminkt. En de KvdW waar ze met Flip heen moest na die tijd.
Met de manier hoe ze uitzenden, verbaast dat me niets.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Restjes/opwarmertjes voor morgen wellicht?
ze heeft Mike dus misbruikt omdat ze een kind wilquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef mazaru het volgende:
Vanaf de eerste batspartij had ze het er al over.
Mo dreigde toch ook als hij niet lief deed dat ze dan niet de pil zou slikken ofzo? voor de grap?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef mazaru het volgende:
Vanaf de eerste batspartij had ze het er al over.
Maik had het kunnen weten. Iemand die de volgende morgen al zegt dat ze haar pil vergeten is. En of hij het erg zou vinden als ze per ongeluk zwanger zou zijn. Die heeft een bord voor zijn kop als hij niet door heeft waar dat op uit gaat draaien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
ze heeft Mike dus misbruikt omdat ze een kind wil
de slet
Ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Mo dreigde toch ook als hij niet lief deed dat ze dan niet de pil zou slikken ofzo? voor de grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |