Oiquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef L-E het volgende:
Als je iemand in je omgeving verdenkt van een of andere persoonlijkheidsstoornis, moet je echt niet gaan googlen. De persoon in kwestie heeft er al een stuk of elf, als ik google mag geloven.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
en sting post weer door het slotje heen, zucht.
Stoute STINGquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
en sting post weer door het slotje heen, zucht.
Zeker van die checklistjes. Dan ben ik ook hypersensitief, heb ik ook borderline en ben ik ook een autist. Je kan altijd wel wat aankruisenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef L-E het volgende:
Als je iemand in je omgeving verdenkt van een of andere persoonlijkheidsstoornis, moet je echt niet gaan googlen. De persoon in kwestie heeft er al een stuk of elf, als ik google mag geloven.
Ach, als ik google moet geloven had ik al 3 keer dood moeten zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef L-E het volgende:
Veel loopt ook in elkaar over, dat maakt het wel lastig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker van die checklistjes. Dan ben ik ook hypersensitief, heb ik ook borderline en ben ik ook een autist. Je kan altijd wel wat aankruisen
Of ik ben gewoon een hypochonder natuurlijk....
Persoonlijkheidsstoornissen zijn ook niet eenduidig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Veel loopt ook in elkaar over, dat maakt het wel lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |