Zo zagen vroeger de gordijnen er uit van onze poppenkast.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef Saisai het volgende:
Nee dat overhemd vind ik niet echt mooi..
Schoenen die steun bieden.. Godverdomme zeg, sla zn moeder eens uit hem
Ik bedoel zoiets:
[ afbeelding ]
anyhow, ik denk dat je beter kunt beginnen met iets neutraals, dan kan hij er zelf ook aan wennen. Welke kleur haar en ogen heeft hij?
ja hihi!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
Zo zagen vroeger de gordijnen er uit van onze poppenkast.
Ik vind die outfit veel leuker zonder dat gaye overhemd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:10 schreef tomatenrood het volgende:
Hmm, zijn bouw maakt het moeilijk.
Ik doe zelf altijd inspiratie op op Loobook.nu. Ik denk alleen dat skinny jeans hem niet gaan staan
Edit: Misschien is deze outfit wat? Het is redelijk neutraal en toch hip.
[ afbeelding ]
Linkje
nevermindquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:30 schreef Nezhi het volgende:
Hij is nogal een onopvallend iemand. Ik heb hem trouwens de link gegeven voor die h&m fashion studio.
En orthopedisch verantwoord!quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:59 schreef dynamiet het volgende:
(floris) van Bommel hebben goede schoenen in grote maten, Daarnaast vallen ze ook nog is groot misschien het overwegen waard.
In winkels zie je tegenwoordig echt niks andersquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Merkie het volgende:
Geen overhemd met korte mouwen kopen a.u.b., dan kan je net zo goed meteen etiket "ICT"er" op z'n voorhoofd plakken.
Komt goed uit de verf als hè lang bentquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef Nezhi het volgende:
Haha. Misschien vind hij het wel wat, maar het zou wel een erg extreme verandering zijn :p
Aardig mode anders op het moment, in ieder geval als ik zo in de winkels kijk...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:33 schreef Merkie het volgende:
Niet echt opgevallen, in ieder geval niet kopen, nooit.
Welke winkels kijk je danquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
In winkels zie je tegenwoordig echt niks anders
Perfecte kledij voor als je doodgeschopt wilt worden in de stadquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:43 schreef n8n het volgende:
Als ik zo lang was ging ik voor een rechte smalle jeans zonder speciale wassing, een te groot wit t-shit en spijkervest. Dr. Martins en leren rugtas
zoiets maar dan toffer, kan geen plaatje vinden
[ afbeelding ]
Blaricum is geen stadquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Perfecte kledij voor als je doodgeschopt wilt worden in de stad [ afbeelding ]
In bijna elke denimstore. Bijvoorbeeld Leads, J&J, specifiekere winkels zoals Ebb, Friends, Loods.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Welke winkels kijk je danIk zie dat vrijwel nooit.
Geen mouwloos vest!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:30 schreef Nezhi het volgende:
De volgende dingen gaan we proberen, schoenen gaan we niet halen omdat hij net nieuwe heeft
- kleine ruitjes overhemd
- wit tshirtje met grote ruiten overhemd eroverheen
- shirt met mouwloos vest van de H&M
- simpele hoodie
- heel veel print tshirts voor in de zomer
- heel veel polo's
- chinos want hij wilt geen korte broek dragen
Heel veel in neutrale kleuren.
Lookbook vind hij niets, teveel skinnies en niet echt iets wat bij hem pastHij is nogal een onopvallend iemand. Ik heb hem trouwens de link gegeven voor die
h&m fashion studio.
Viel mij laatst ook al op jaquote:Op zondag 24 april 2011 03:54 schreef Merkie het volgende:
Bijna elke winkel heeft ze inderdaad wel ja. Maar je moet het echt mijden, staat zo lelijk.
Deze manquote:Op zondag 24 april 2011 08:43 schreef nexusje het volgende:
Iemand kleden? Kijk om je heen wat zijn de trends van nu. Prop die boykie in een jumpsuit met een paar clocks eronder..
Voor de wat meer sneaker kant op:
Hoofd: Snapbacks
Middel: Bassic tee's met eventueel overhemd open erover heen. T-shirts van eventueel merken die hem aanspreken. V-halsjes kunnen ook altijd nog
Broek: Langere jeans goede pas, slim fitted of een beetje baggy. Chino's int grijs, beige etc.
Schoenen: Nette paar vans (geen standaart era's) nike sb janoski staat heel netjes. Misschien die iets meer grotere poten kant op zijn Jordans ook aan te raden.
Voor de wat nettere stijl:
Hoofd: Haar in netjes model, raybannetje op en goan
Middel: Basic tee's aswell nette overhemden en lekker strak. Mooi colbertje, zijn er al van een eurootje of 80 dus valt niet te klagen.
Broek: chino's zowel jeans maar dan niet baggy
Schoenen: Persoonlijk hou ik niet van die glimmende zakenschoenen ik zou zegge. Zachte kleur desert boots of dergelijke
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef Nezhi het volgende:
Nexusje, erg bedankt!
Ik draag zelf nooit overhemden. Waarom zijn korte mouwen overhemden nou zo fout?
Nouja, bij zo'n ding als rechts op deze foto kan het, vind ik, best hoor:quote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef Nezhi het volgende:
Ok, ik begrijp het.
Zie alleen zoveel mensen er mee rondlopen hier.
Je ziet zelf ook dat het een opgestroopte mouw is toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nouja, bij zo'n ding als rechts op deze foto kan het, vind ik, best hoor:
[ afbeelding ]
Hier is het dan weer kenserlelijk:
[ afbeelding ]
Oh, hehe, ik zie hetquote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je ziet zelf ook dat het een opgestroopte mouw is toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |