quote:
Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Miss_Isis het volgende:Ik zou ze niet bij elkaar zetten. Voor de kloek kan zo'n groot dier als Gerrit bij haar kuikentjes bedreigend zijn. Ze kan dan erg zenuwachtig worden en misschien zelfs Gerrit aan proberen te vallen als hij bij de kuikentjes komt. Waardoor Gerrit misschien op zijn beurt de kip of haar kuikentjes iets probeert te doen. Het kan uiteraard wel goed gaan, maar ik vind het persoonlijk geen goede combinatie.
En wat Guppyfriend zegt geldt natuurlijk ook: konijnen zijn sociale dieren die heel veel baat hebben bij een vriendje of vriendinnetje van hun eigen soort

Ik denk eigenlijk niet dat de kloek zal gaan aanvallen.
Zelfs de haan is chill tegen Gerrit, soms zit gerrit er achteraan en daar trekt de haan zich niks van aan.
het zijn zijdehoenderkrielen dat zijn sowieso hele vriendelijke kipjes.
een konijnvriendinnetje word sowieso niks jammer genoeg.
Daar stemt mijn moeder niet bij in.
Verder zullen we het kippenhok in 2e splitsen zodat de kippies en de kuikens ff rust hebben als de eieren zijn uitgedroed.
(Gerrit is volgens mij ook niet helemaal 100% meer, hij heeft een verlamming gehad en de dierenarts dacht aan een hersenbloeding.
Hij kon erg hoog springen en was erg wild maar sindsdien is het een beetje een slome harry en is hij een beetje klungelig)