abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95735062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ah ok, nouja ze bunkert voldoende zo te horen :D
Ja vandaag wel. Meeste dagen krijg ik er toch weinig in hoor ;) dus dit soort avonden vind ik dan leuk om te posten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95737092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja vandaag wel. Meeste dagen krijg ik er toch weinig in hoor ;) dus dit soort avonden vind ik dan leuk om te posten.
oh dan is mn opmerking weer een beetje jammer :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95737990
Oh Leyla lekker aan het schransen, zo is dat he! Ik hoop het hier ook nog eens te kunnen posten :P
Amy had voor het laatst fruit gegeten om 16:00, toen 30 cc gedronken om 18:00. Dus ik dacht dat ze nu zo de fles leeg zo drinken. Maar nee, 120 cc.

Maar, maar, ze ging direct heerlijk slapen :) Ze is helemaal kalm dus ik heb goede hoop voor vannacht :Y
pi_95738269
Tuingroenten van de Kruidvat? Die smaakte hier vandaag ook erg goed!

Mjn laatste avond van de zelfverdedigingscursus zit erop....phew!! Ik vond het echt heel zwaar, maar van de 10 mensen waren er op de laatste avond nog 4 over over, dus best goed dat ik het heb volgehouden *)
Vanaf nu ga ik weer lekker zwemmen, heb een mooie nieuwe tankini aangeschaft, dus kan het buikje een beetje verbergen :P
pi_95739258
Even terug komen op het spenen verhaal hier. Ik heb zo een Mam speen gehaald en kruidvat eigen merk, beide lijken geen succes, ik geef het op.
Verder thuiszorgwinkel gebeld voor een flesspeen met een kleiner gaatje volgens die mevrouw was dat de medelaspeen zoals hier al was genoemd, maar volgens haar past die speen niet op een difraxfles..
CB gaf nog aan speen zonder gaatje kopen en dan zelf gaatje prikken, zo een speen schijn ik bij de apotheek te kunnen halen, maar dan is het te hopen dat die wel op de difraxfles past.

Sarah is gelukkig wel erg tevrede op het moment, alleen het pink sabbelen mag wat mij betreft minder, maar goed we kunnen niet alles hebben hè ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95739266
Volgens mij zag ik djmo posten dat regeldagen tellen vanaf de uitgerekende datum. Klopt dat?
Zou wel wat verklaren hier...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 april 2011 @ 22:33:44 #32
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95739476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zag ik djmo posten dat regeldagen tellen vanaf de uitgerekende datum. Klopt dat?
Zou wel wat verklaren hier...
sprongetjes wel iig. regeldagen volgens mij gewoon vanaf de geboorte
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95740078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef MamaPurk het volgende:
Even terug komen op het spenen verhaal hier. Ik heb zo een Mam speen gehaald en kruidvat eigen merk, beide lijken geen succes, ik geef het op.
Verder thuiszorgwinkel gebeld voor een flesspeen met een kleiner gaatje volgens die mevrouw was dat de medelaspeen zoals hier al was genoemd, maar volgens haar past die speen niet op een difraxfles..
CB gaf nog aan speen zonder gaatje kopen en dan zelf gaatje prikken, zo een speen schijn ik bij de apotheek te kunnen halen, maar dan is het te hopen dat die wel op de difraxfles past.

Sarah is gelukkig wel erg tevrede op het moment, alleen het pink sabbelen mag wat mij betreft minder, maar goed we kunnen niet alles hebben hè ;)
Wij hebben die slow flow spenen gewoon op een difrax fles.
*poef* nu is het weg
pi_95740137
En die zijn van medela kj?
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95741345
ja. We hebben de smalle difrax fles.
*poef* nu is het weg
pi_95741975
Ik weet niet wat precies het probleem is bij sarah, maar misschien ligt het aan de fles zelf. De kindjes van mijn schoonzus en een vriendin konden niet goed drinken uit die fles. Met een andere fles waren de drinkproblemen opgelost
pi_95742088
En soms, zijn gewoon die smalle spenen en de flessen van de Etos of Kruidvat het beste ;)
pi_95747911
Zo'n nachtvoeding is toch stukken minder erg als de ontvanger je eerst breed toelacht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95748043
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 02:24 schreef Vanyel het volgende:
Zo'n nachtvoeding is toch stukken minder erg als de ontvanger je eerst breed toelacht.
O+

Gisteravond legde ik Jelle terug in bed, werkt hij zich binnen een minuut een heel stuk naar boven. Kom terug van het toilet, had hij zich weer naar beneden gewurmd, nu met z'n arm uit de spijlen. Dat met die arm deed hij gistermiddag ook al en net ook, niet handig als hij zelf niet snapt hoe je je arm weer terugkrijgt ;)
Hij probeert inmiddels ook actieve pogingen om zich wat om te draaien (wat nog niet lukt) en pogingen om te schuiven door middel van hoofd en been afzetten (wat wel lukt)
pi_95748088
Wat een drukte. Slaapt ie vervolgens wel?
pi_95748925
Toen ik hem terugstopte onder de dekens gelukkig wel :)
Het proberen tot iets van draaien doet hij tijdens het verschonen, o zo handig

Pfff vannacht 3x eruit voor Jelle..wel even pittig dan. Owja, en nog 1x voor Lotte maar dat is illegaal natuurlijk ;)
Wel grappig want je merkte aan hem toen hij genoeg gedronken had dat hij gewoon weer naar bed wilde. Ik leg hem in bed en hij valt prompt in slaap O+

Hij piept er nog aardig op los, zo sneu dat verkouden zijn. Ben er wel helemaal klaar mee

[ Bericht 6% gewijzigd door mrien op 20-04-2011 08:01:56 ]
pi_95749019
Hier 2x, maar dat vond ik ook wel weer genoeg.
pi_95749826
Even kort, want vanaf gistermiddag is er weer veel geschreven.

Succes voor diegene die minder slaap hebben gekregen vannacht, en een kleintje die de speen niet goed pakt. Hopelijk vinden jullie toch een oplossing.
pi_95749854
Zo... Ik had 2 spokers vannacht. Mn man heeft een oorontsteking en Leyla was aan het hoesten en proesten... zucht.
pi_95750054
Kon je man dan niet met Leyla eruit :P
pi_95750295
Zit er rond de 9 maanden een sprong? Of krijgt mijn dame nu echt tanden? Ik dacht toen de zomertijd kwam: mooi! Dan is het niet meer 6 uur dat ze komt, maar 7 uur op de klok.. Maar helaas, het wordt alleen maar vroeger. Vannacht was ze 4:30 klaar met slapen. Rond 6 uur (!!) had ik haar bijna in slaap bij ons in bed, maar dan blijft ze onrustig (ze slaapt niet bij ons... pas als ik haar in haar bed leg gaat ze echt slapen, ze is erg gesteld op haar eigen bed en ruimte :P) dus in bed gegooid.

Maarja, mijn wekker hoorde om 6 uur te gaan ;) die maar uitgezet en om half 8 werd ze wakker. Maar toen ze bij ons lag, leek het alsof ze mega aan het poepen was, incl. kreunen en lucht, dus heb ik meneer om 5 uur nog luier laten verschonen, maar niks. In combi met dat ze gisteren geen brood wilde op de opvang (en dat is zo niks voor Leia) Er is iets, maar wat...

Dus maar uit voorzorg met dentinox smeren. En hopen dat ze weer wat langer doortrekt 'smorgens, want 4:30 is echt geen tijd (en het wordt steeds vroeger..) we 'grapten' vannacht (ik was alleen niet grappig maar sjaggo :P) dat we wel een boerderij konden gaan beginnen!

Voordeel aan het verhaal is dat ik toch maar vrij heb genomen. :P geen straf met dit weer.
pi_95750372
Ze zit zichzelf trouwens ook echt in de weg (zeiden ze op de opvang ook al) tijdens het spelen kan ze goed mopperen, ze moet momenteel echt bezig gehouden worden. Leidster zei al, waarschijnlijk wil ze nu al veel meer dan ze kan, en dat gaat frustreren. Dat is goed, want daardoor motiveert het om meer te proberen, maar is wel even lastig nu voor haar.

En dat klopt ook wel! Rollen naar haar buik lukt ineens, maar terug niet. Zitten lukt, als je haar rechtop zet, want zelf gaan zitten lukt nog niet. Af en toe is het net een aangespoelde zeekoe, want ze wil als ze op haar buik ligt wel vooruit, maar het lukt niet :P
pi_95750469
Haha das wel een goede dag ervoor inderdaad
Is t trouwens, misschien gewoon te licht in haar kamer, dat ze daarom vroeg wakker wordt?

Oeh nog 3uur werken en dan ben ik weer vrij *O*
Ben s zomers gekleed vandaag. Rok en shirtje met spaghettibandjes (oké en vest erover, maar dat was omdat het vanmorgen nog maar 13graden was :P
pi_95750576

Mijn ransbak!
pi_95750617
Nee 't is donker genoeg. Het is ook echt een combi, zichzelf lastig kunnen vermaken, mopperig zijn, ineens weer wat dingetjes kunnen maar je merkt ook wel dat ze meer wil..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')