Zit er rond de 9 maanden een sprong? Of krijgt mijn dame nu echt tanden? Ik dacht toen de zomertijd kwam: mooi! Dan is het niet meer 6 uur dat ze komt, maar 7 uur op de klok.. Maar helaas, het wordt alleen maar vroeger. Vannacht was ze 4:30 klaar met slapen. Rond 6 uur (!!) had ik haar bijna in slaap bij ons in bed, maar dan blijft ze onrustig (ze slaapt niet bij ons... pas als ik haar in haar bed leg gaat ze echt slapen, ze is erg gesteld op haar eigen bed en ruimte

) dus in bed gegooid.
Maarja, mijn wekker hoorde om 6 uur te gaan

die maar uitgezet en om half 8 werd ze wakker. Maar toen ze bij ons lag, leek het alsof ze mega aan het poepen was, incl. kreunen en lucht, dus heb ik meneer om 5 uur nog luier laten verschonen, maar niks. In combi met dat ze gisteren geen brood wilde op de opvang (en dat is zo niks voor Leia) Er is iets, maar wat...
Dus maar uit voorzorg met dentinox smeren. En hopen dat ze weer wat langer doortrekt 'smorgens, want 4:30 is echt geen tijd (en het wordt steeds vroeger..) we 'grapten' vannacht (ik was alleen niet grappig maar sjaggo

) dat we wel een boerderij konden gaan beginnen!
Voordeel aan het verhaal is dat ik toch maar vrij heb genomen.

geen straf met dit weer.