Amenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
!
Ach, de ideale relatie is toch voor iedereen anders. Maar ik weet wel wat ik niet wil en dat is vervallen in iemand die alleen maar bij dr vriend wil zijn
En ik wil niet zo'n vriendinquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
!
Ach, de ideale relatie is toch voor iedereen anders. Maar ik weet wel wat ik niet wil en dat is vervallen in iemand die alleen maar bij dr vriend wil zijn
Oké, duidelijk. Maar goed, wat ik zei, dat gebeurt ook vaak zat bij mensen die ze niet zo goed kennen. Die zien ze één keer bekvechten en zeggen dan gelijk dat ze zo'n relatie niet willen. Terwijl het niet meer dan normaal is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
Die opmerking was van mij, en dat gaat inderdaad om mensen die ik heel goed ken.
En bij wie je heel duidelijk kunt zien hoe ze veranderd zijn.
We hadden laatst een vrijgezellenfeest waar sommige personen dus eindelijk weer een keer erbij waren zonder vriendin.
Was weer ouderwets gezellig, we komen later weer met de mannen en vrouwen samen en ze slaan helemaal om.
Nee, eigenlijk niet, ook niet met mijn 4 voorgaande vriendinnen. Wel discussies, maar niet bekvechten of ruzie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, duidelijk. Maar goed, wat ik zei, dat gebeurt ook vaak zat bij mensen die ze niet zo goed kennen. Die zien ze één keer bekvechten en zeggen dan gelijk dat ze zo'n relatie niet willen. Terwijl het niet meer dan normaal is.
@stbaby; jij hebt nooit een keer woorden met je vriendin?
liefst wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
Overigens vind ik stelletjes die in het openbaar woorden met elkaar hebben wel typerend hoor.
Als ik wat te melden heb in die zin doe ik dat wel thuis.
leuk, krijg ik de hele avond de koele blik maar ik weet pas wat er aan de hand is als we thuis zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
Overigens vind ik stelletjes die in het openbaar woorden met elkaar hebben wel typerend hoor.
That.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ook niet met mijn 4 voorgaande vriendinnen. Wel discussies, maar niet bekvechten of ruzie.
geen goedmaakseks?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ook niet met mijn 4 voorgaande vriendinnen. Wel discussies, maar niet bekvechten of ruzie.
Bekvechten wel, maar dan op een leuke, grappige, lieve manier. Dat zie ik niet als woorden/ruzie of zo.quote:
*slik*quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
ik heb eerlijk gezegd soms ook gewoon behoefte aan n flinke ruzie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekvechten wel, maar dan op een leuke, grappige, lieve manier. Dat zie ik niet als woorden/ruzie of zo.
Helemaal nooit ruzie lijkt me ook ongezondquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, duidelijk. Maar goed, wat ik zei, dat gebeurt ook vaak zat bij mensen die ze niet zo goed kennen. Die zien ze één keer bekvechten en zeggen dan gelijk dat ze zo'n relatie niet willen. Terwijl het niet meer dan normaal is.
@stbaby; jij hebt nooit een keer woorden met je vriendin?
Lekker dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd soms ook gewoon behoefte aan n flinke ruzie.
Dat vind Kluts veel te sexy.quote:
De manier om haar af te leiden danquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lekker dan.
[..]
Dat vind Kluts veel te sexy.
Met mijn glimmende natte borstkas.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met mijn glimmende natte borstkas.
''Schat, je wilde iets vertellen als we thuis waren ?''
Het zou best wel eens kunnen werkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met mijn glimmende natte borstkas.
''Schat, je wilde iets vertellen als we thuis waren ?''
Waarom zou je daar in godsnaam behoefte aan hebben? Ik word ontzettend verdrietig van ruzies, ik kan ze missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Anders is het zo'n grijze muis, oh wacht...quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in godsnaam behoefte aan hebben? Ik word ontzettend verdrietig van ruzies, ik kan ze missen als kiespijn.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Anders is het zo'n grijze muis, oh wacht...
Nou af en toe een keer een flinke ruzie is niet zo erg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in godsnaam behoefte aan hebben? Ik word ontzettend verdrietig van ruzies, ik kan ze missen als kiespijn.
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat je behoefte kan hebben aan een flinke ruzie. Ruzies zijn niet altijd te voorkomen, maar zeggen dat je er behoefte aan hebt, insinueert dat je er ook naar op zoek gaat. Dat lijkt me niet wenselijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou af en toe een keer een flinke ruzie is niet zo erg.
Vaak krop je onbewust toch een hoop dingen op
en praten kan dan niet meer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
"Barbie, ben jij dat?"quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Anders is het zo'n grijze muis, oh wacht...
De meeste ruzies slaan inderdaad nergens op, maar toch gebeurt het.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
en praten kan dan niet meer?
ruzie maken slaat nergens op....
Ik niet hoor. Als ik dat ga doen weet ik,dat er iets mis isquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jup.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef dawg het volgende:
![]()
als je een topic hebt gevolgd wat (sinds kort) onderdeel is van een reeks, volg je dan ook de nieuwe topics automatisch ofzo?
Ik heb die (voor mij) vreemde behoefte niet. Ik hou van mijn vriendin, ik heb haar lief.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Zou je hoogstwaarschijnlijk ook weer kunnen uitzetten, maar als je niet 10.000 Single topics in je lijst wil hebben, is stop volgen voldoendequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef dawg het volgende:
![]()
als je een topic hebt gevolgd wat (sinds kort) onderdeel is van een reeks, volg je dan ook de nieuwe topics automatisch ofzo?
Een pittig gesprek en het niet met elkaar eens zijn en behoorlijk woorden hebben, dat noem ik geen ruzie iig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind t wel prettig af en toe, een pittig gesprek. Ruzie is voor mij ook gewoon het niet met elkaar eens zijn en behoorlijk woorden hebben. Niet schelden en tieren en onredelijk zijn.
Maar uk weet dat dat niet helemaal standaard is. Ik vind dat nl echt fijn.
Hehe, ja, als ik n,vriendje heb en ruzie betekent dat dat ik niet van m houd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb die (voor mij) vreemde behoefte niet. Ik hou van mijn vriendin, ik heb haar lief.
Nee behoefte heb ik er ook niet aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat je behoefte kan hebben aan een flinke ruzie. Ruzies zijn niet altijd te voorkomen, maar zeggen dat je er behoefte aan hebt, insinueert dat je er ook naar op zoek gaat. Dat lijkt me niet wenselijk.
Een pittig gesprek prima, en mag er ook best heftig aan toe gaan, maar dan over dingen die niet relatiegebonden zijn (politiek bijvoorbeeld). Maar echt ruzie.. nee. Gesprekken over de relatie gaan rustig en opbouwend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind t wel prettig af en toe, een pittig gesprek. Ruzie is voor mij ook gewoon het niet met elkaar eens zijn en behoorlijk woorden hebben. Niet schelden en tieren en onredelijk zijn.
Ruzie zoals ik het zie, met je partner, vind ik een teken dat de relatie beter beëindigt kan worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Hehe, ja, als ik n,vriendje heb en ruzie betekent dat dat ik niet van m houd?
o. Nou, dan heb ik ook nooit ruzie, als je daarvoor moet schelden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een pittig gesprek en het niet met elkaar eens zijn en behoorlijk woorden hebben, dat noem ik geen ruzie iig.
Een pittig gesprek is geen ruziequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
wauw. Dat is een nogal zwart wit beeld van n relatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ruzie zoals ik het zie, met je partner, vind ik een teken dat de relatie beter beëindigt kan worden.
Dit. Een relatie is compromissen sluiten en als jullie beiden niet in staat zijn om op een volwassen manier over de relatie te spreken dan loopt dat niet lekker en gaat het wrijving veroorzaken. Meningsverschillen mogen best en je mag best een fundamenteel ander standpunt hebben, maar ruzie...Nee, dat is echt niet nodig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een pittig gesprek prima, en mag er ook best heftig aan toe gaan, maar dan over dingen die niet relatiegebonden zijn (politiek bijvoorbeeld). Maar echt ruzie.. nee. Gesprekken over de relatie gaan rustig en opbouwend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |