Dan moet je die verslaggever in het journaal horen, die vertelt hoe ze die kindjes om het leven heeft gebracht. Ik werd er koud van!quote:
Nee sommige dingen laat ik liever aan me voorbij gaan hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan moet je die verslaggever in het journaal horen, die vertelt hoe ze die kindjes om het leven heeft gebracht. Ik werd er koud van!
nee stommerd...in/met je hart....geloven kan overal!quote:
Kan wel bijna raden waar de placenta's zijn gebleven, maar inderdaad lakens etc.? In de was gedaan en zeggen dat je in bed hebt geplast? Tja, ik bedenk ook maar wat.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef hondjes het volgende:
Bebloede lakens, een na-geboorte..waar laat die griet dat dan.
LOL:quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef Toverheks het volgende:
Indianen
voor wie het leuk vind nieuw op FOK over indianen
huh mijn naam of de jouwequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL:
Your Native American Name Is: Tehya Pauwau
Your name means: Precious Witch
Your Native American Name Is: Takhi Alaquaquote:
jij bent een heksquote:
Voor wie je kent: Gummetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef Toverheks het volgende:
Your Native American Name Is: Takhi Alaqua
Your name means: Cold Sweet Gum Tree gum tree dus de kauwgomballenboom
hahaha mag hoor ben je gewoon mijn collegaquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor wie je kent: Gummetje![]()
Ja ik heb ook mijn echte gegevens ingevuld. Maar ik zal je nick Heksie niet stelen hoor
Zo ben jij dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:28 schreef Laysa het volgende:
![]()
Your Native American Name Is: Nina Tis-See-Woo-Na-Tis
Your name means: Strong Woman Who Bathes With Her Knees
met je knieen in het bad???quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:28 schreef Laysa het volgende:
![]()
Lijkt me moeilijk poetsen in je nekquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:28 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik snap hem ook niet hoor. Bathes with her rubber duck snap ik wel, maar dat van die knieën niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:31 schreef Laysa het volgende:
Ik snap dat bathes niet zo goed....ik badder met mn knieen
Ghehehehe.....ik zit hier echt hardop te lachenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet hoor. Bathes with her rubber duck snap ik wel, maar dat van die knieën niet.
Ik moet maar even een bezem kopen dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef Toverheks het volgende:
hahaha mag hoor ben je gewoon mijn collegalachen dit disana wel leuk bedacht
Whahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:33 schreef mootie het volgende:
Your Native American Name Is: Nukpana Kuwanyamtiwa
Your name means: Evil Beautiful Badger Going Over the Hill
Dat heb ik weer, dit is gebaseerd op voornaam!
Your Native American Name Is: Awendela Tayanita
Your name means: Morning Young Beaver
Voor- en achternaam
Lollllllll....DK was vandaag op de fiets naar de Uni...die was ook dood na 10 minuten topsquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben veul te lui om over de hill te gaan
he ja gezellig gaan we vliegtochtjes makenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet maar even een bezem kopen dan.
Over de heuvel van Mootiequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he ja gezellig gaan we vliegtochtjes maken
En terecht, ik word al moe bij de gedachte dat ik elke keer heuvel op en af moet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Mootie nemen we gewoon mee achterop
Je bent dus echt een stoute das. Ga maar mooi lopen jijquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
En terecht, ik word al moe bij de gedachte dat ik elke keer heuvel op en af moet.
Nog zo'n sportieveling!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:45 schreef spuitje het volgende:
Your Native American Name Is: Sooleawa Malila
Your name means: Silver Fast Salmon Swimming Up a Rippling Stream
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent dus echt een stoute das. Ga maar mooi lopen jij
Disana heeft wel een netje om je in te vervoerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik eigenlijk niet eens van zwemmen hou
Ik dacht dat Scrute een paard wasquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:53 schreef Disana het volgende:
Dames, ik heb Scrute gevonden:
[ afbeelding ]
Ik hou wel van water, maar niet van zwemmen, tennminste niet snel zwemmenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de Indiaanse Scrute hè.
Jouw naam verschilt maar in een woord van die van spuitje.
Jatter!!! Das de mijne!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Your Native American Name Is: Etenia Malila
Your name means: Rich Fast Salmon Swimming Up a Rippling Stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |