Oh, ik vind carnaval geen excuus om mensen aan te randen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het was met carnaval, dan mag dat![]()
En de hoer had al 4x mijn bretels aangetrokken en met een rotvaart laten schieten waardoor ik een blauwe tepel had...
Zijn randde mij ook aan, door mij obsessief te verminken en pijnigen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vind carnaval geen excuus om mensen aan te randen.
Ik praat haar gedrag ook niet goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zijn randde mij ook aan, door mij obsessief te verminken en pijnigen.
Na 3 waarschuwing is het gewoon over.
Ik wel.quote:
Oneens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wel.
Nu is hij eindelijk lid van de Blauwe Tepel Brigade.
Alleen eckte eckte bazen zitten daarbij!
Ohh Michael wachtquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
Heb je nog meer Marcel Woods? Inside me? Cherry Blossom?
Sterkte.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn werk, het is saai, en het is niet lekker om in een snikhete aircoloze bus te rijden..
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx voor het verzoekje !
Ik ga richting huis voor de sollicitatie!
neem toch gewoon lekker een uitkering manquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx voor het verzoekje !
Ik ga richting huis voor de sollicitatie!
Word lastig, ik moet heel nodig kakken eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mono! Ik heb je hele show bijna gemist![]()
Ga je door tot 16.00? ah tooeeee
Op dat gebied is carnaval echt enorm triestquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kneep alleen in haar tiet, en 5 minuten later vroeg ik "hoe heet je eigenlijk ? "
dan zet je toch een liedje van 8 minuten aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Word lastig, ik moet heel nodig kakken eigenlijk
Hij is een man... die poepen toch minstens een half uur?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dan zet je toch een liedje van 8 minuten aan
ik hou me er niet mee bezig hoelang mannen poepen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is een man... die poepen toch minstens een half uur?
Deze variant is ook vet:quote:
Dit. Altijd even de tijd nemen. Sudoku maken. Foto van mijn kak maken voor Huppelmuts enzo...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is een man... die poepen toch minstens een half uur?
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Altijd even de tijd nemen. Sudoku maken. Foto van mijn kak maken voor Huppelmuts enzo...
Gastquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Altijd even de tijd nemen. Sudoku maken. Foto van mijn kak maken voor Huppelmuts enzo...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
hahahaha mama is mee aan het luisteren, dus die kijkt me echt aan van wtf hij gaat poepen
Sinds wanneer niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
Verzoekjes mensen! Xander de Buijsonjé luister je niet voor je plezier
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
Geef nou maar toe dat je het leuk vindt!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
Sinds ik het nummer 2 seconden hoorde spelen.quote:
Eens.quote:
75 % van de Nederlandse muziekquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:03 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je het leuk vindt!
Eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sinds ik het nummer 2 seconden hoorde spelen.
[..]
Eens.
[..]
75 % van de Nederlandse muziek
Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sinds ik het nummer 2 seconden hoorde spelen.
[..]
Eens.
[..]
75 % van de Nederlandse muziek
Dat ding in mijn broek doet toch anders vermoeden.quote:
Dat ding in je broek is voor mij een 'eerst zien dan geloven'quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat ding in mijn broek doet toch anders vermoeden.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat ding in mijn broek doet toch anders vermoeden.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ding in je broek is voor mij een 'eerst zien dan geloven'
Lekker chagrijnig wakker worden dusquote:
Een van de mooiste serenades die ik ooit heb gehadquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
NIEMAND WEET WAAROM, DE DAG WEER NACHT WORDT!
NIEMAND WEET WAAROM, DE ZON NOG SCHIJNT!
NIEMAND WEET WAAROM, DE KILLE WIND NOG WAAIEN ZOU!
MAAR IK WEET DAT IK VAN JE HOUD!
Onder anderequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar kun je je piemeltje in steken
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt eens gaan beginnen met titels onthouden.
Deze vond ik tijden terug al geniaal en gewoon pas sinds een paar weken weten wat de titel is enz
Ik deed het met liefdequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een van de mooiste serenades die ik ooit heb gehad
Daar ben ik zo blij om hequote:
Ik voel je liefdequote:
Stiekem vind ik dat eigenlijk wel een mooi nummerquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
NIEMAND WEET WAAROM, DE DAG WEER NACHT WORDT!
NIEMAND WEET WAAROM, DE ZON NOG SCHIJNT!
NIEMAND WEET WAAROM, DE KILLE WIND NOG WAAIEN ZOU!
MAAR IK WEET DAT IK VAN JE HOUD!
Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat eigenlijk wel een mooi nummer
Hoe vond je die clip van ciara en ludacris eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar jij mag dat mooi vinden, ik kan dat eigenlijk niet mooi vinden als gangsterrapper he.
Ik kende hem toch al wel, die chick heeft zeker moves.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe vond je die clip van ciara en ludacris eigenlijk?
Die chick haz moves
Ikke!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie wil m'n poes in de tuin zien?
Mjah is al tijdje uit die clip.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kende hem toch al wel, die chick heeft zeker moves.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ikke!!
of bedoel je echt een miauw beest?
Ahwquote:
Deceptie welquote:
Die van ons is een schijtert hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw
Tot ze in mijn tuin komen en de vissen opvreten
Zoals je ziet is ze grijs/zwart daarom houdt ze het niet echt lang uit in de zonquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deceptie wel![]()
Mijn god wat ligt die er standje relaxed bij zo in het zonnetje half
Herkenbaar, ik heb een zwarte hond. Die vindt het ook niet zo heel leuk om heel lang in de zon te liggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die van ons is een schijter hoor
[..]
Zoals je ziet is ze grijs/zwart daarom houdt ze het niet echt lang uit in de zon
Die van de buren niet. Die moet ik volgens mij eerst een rotschop verkopen voordat ie wegblijft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die van ons is een schijtert hoor
[..]
Zoals je ziet is ze grijs/zwart daarom houdt ze het niet echt lang uit in de zon
Dat is minder leuk jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van de buren niet. Die moet ik volgens mij eerst een rotschop verkopen voordat ie wegblijft.
Ik heb echt een tyfushekel aan kattenmensen die hun beest niet op eigen terrein houden
Mijn oude buren vonden dat ik MIJN hond in MIJN huis moest muilkorven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van de buren niet. Die moet ik volgens mij eerst een rotschop verkopen voordat ie wegblijft.
Ik heb echt een tyfushekel aan kattenmensen die hun beest niet op eigen terrein houden
Heuh? Je neemt katten maar vervolgens mogen ze niet bij je in huis komen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn oude buren vonden dat ik MIJN hond in MIJN huis moest muilkorven.
Die katten van de buren hadden er een handje van om bij de buren naar binnen te gaan, ze mochten thuis niet naar binnen dus ja dan zoeken ze elders warmte.
Is dus 1 keer gebeurd, Max had een leuke jacht, buurvrouw pissed, ik lachen
Ja, jouw oude buren zijn gestoordquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn oude buren vonden dat ik MIJN hond in MIJN huis moest muilkorven.
Die katten van de buren hadden er een handje van om bij de buren naar binnen te gaan, ze mochten thuis niet naar binnen dus ja dan zoeken ze elders warmte.
Is dus 1 keer gebeurd, Max had een leuke jacht, buurvrouw pissed, ik lachen
Ze hebben 6 katter. 5 buitenkatten en 1 die juist niet naar buiten mag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heuh? Je neemt katten maar vervolgens mogen ze niet bij je in huis komen?
Logisch wel
quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wel lachen, ze denken nu dat mn ex homo is omdat een vriend van hem bij hem inwoont
Wat een mafkezenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben 6 katter. 5 buitenkatten en 1 die juist niet naar buiten mag.
Zo zielig, dan regent het als een malle, zitten daar 5 katten voor de deur en hoor je de buuv zeggen: Laat die katten buiten, ik heb geen zin in smerige pootjes op mn vloer!
Ik heb heel licht laminaat, als ik dweil zie je daar binnen 10 minuten niks meer van dankzij mn hond. Jammer dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Just say when, my door is always open for youquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet nog steeds een keer max uitlaten in je oude straat
Dat is zielig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben 6 katter. 5 buitenkatten en 1 die juist niet naar buiten mag.
Zo zielig, dan regent het als een malle, zitten daar 5 katten voor de deur en hoor je de buuv zeggen: Laat die katten buiten, ik heb geen zin in smerige pootjes op mn vloer!
Ik heb heel licht laminaat, als ik dweil zie je daar binnen 10 minuten niks meer van dankzij mn hond. Jammer dan!
Ja ik had in tijden niet zo hard gelachenquote:
Jongen ik kan je verhalen vertellen over mijn oude buren.quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
He's too sexy for his car
Briljant!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik had in tijden niet zo hard gelachen![]()
Mn ex zo wat lach jij sneaky?
Ik heb hem dat met zo'n big smile zitten vertellen
Is toch zoquote:
Hij zijquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sollicitatie ging goed, hij zij dat ik een frisse verschijning was tussen al die ICT autisten
Jajajaquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nou en, de sollicitatie was in het echt, niet over MSN
Normaal doe ik dit altijd goed
Huppelmuts
Bericht:
Opbokken, ben van niemand!
Sukkel!
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En dat waren mijn 5 minuten vrije tijd
Nu weer koken / eten opruimen etc!
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt het aan mij of is de verzoeksite zo traag als dikke stront?
Huppelmuts
Bericht:
Sukkel!
Mooi. Was al bang dat het aan mij lagquote:
Wat voor een tokkiebuurt woon jij dan..quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik liep net naar de auto. Liep de buuv buiten met een vriendin ofzo. Zegt ze: Oh kijk daar heb je die hoer met dr silliconentieten.
Er was verder niemand op straat dus ik gok dat ze het over mij had
De ghetto van emmen jongequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Wat voor een tokkiebuurt woon jij dan..
Jammerquote:
Gezellig daar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik liep net naar de auto. Liep de buuv buiten met een vriendin ofzo. Zegt ze: Oh kijk daar heb je die hoer met dr silliconentieten.
Er was verder niemand op straat dus ik gok dat ze het over mij had
De buuv heeft last van frustraties ofzo.quote:
Je hebt niet echt leuke buren hequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De buuv heeft last van frustraties ofzo.
Jaloers kreng is het anders ga je niet over de boobs van iemand beginnen op zo'n manier
Nah ze zijn een beetje simpel.quote:
Ze weten niet dat jij een badass gangster rap liefhebster bent?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ze zijn een beetje simpel.
Die gast naast me en zn wijf hebben last van de muziek van de 3 mensen om hen heen.
2 vrijgezelle jongens en 1 alleenstaande moeder.
Dan is die moeder een makkelijk slachtoffer denkt ie
Kan mezelf nou niet echt een rap liefhebster noemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze weten niet dat jij een badass gangster rap liefhebster bent?
Maar wel badass dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan mezelf nou niet echt een rap liefhebster noemen
Dat sowiesoquote:
Heb je al geoefend op de testserver?quote:
Daar krijg ik dus geen connectie mee!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je al geoefend op de testserver?
Zeg dat je mij kent, dan doen die tjappies niks meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast naast me en zn wijf hebben last van de muziek van de 3 mensen om hen heen.
Ze ontdekken langzaamaan dat ik best veel tuig uit Emmen kenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zeg dat je mij kent, dan doen die tjappies niks meer
Ik hou normaal niet zo van tuigquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze ontdekken langzaamaan dat ik best veel tuig uit Emmen ken![]()
Ze dimmen dus al in
Ik ga wel van 8 tot 9quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie draait er van 20:00 tot 21:00?
Na 23:00 nog iemand die wil draaien?
Wat ga je draaien?quote:
Boy, is he wrongquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuhquote:
Staat eropquote:
gaaaail!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik doe een uurtje R&B neuqmuziek
Dat wist ik daarom heb ik je erop gezet als sopsopbabyquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik doe een uurtje R&B neuqmuziek
Echt fijn zo'n buurmanquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHA BOVENBUURMAN DIE HEEFT NU KEIHARD IN THE NAVY OPSTAAN
Kan er niet wakker van liggenquote:
i wish you luckquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ga het zo op de gok proberen, omdat ik niet op de test server kom...
wens me gelukt!
Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef Rensjebree het volgende:
wens me gelukt!
Ik zit er helemaal klaar voor! Ik heb m'n leuter al vast!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Rensje, draak gaat er om 19:00:00 precies uit he.
succes zo he^O^quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef Rensjebree het volgende:
wens me gelukt!
Ik ben ook ingetuned, mooi biertjes drinken tijdens jouw showtjequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef Rensjebree het volgende:
wens me gelukt!
Met links hou ik mn tiet vast en rechts gaat zo mn broekje inquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal klaar voor! Ik heb m'n leuter al vast!
mijn bier is opquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben ook ingetuned, mooi biertjes drinken tijdens jouw showtje
Ik heb nog genoeg, zal ik even komen brengen?quote:
Ik heb er ook maar 2 koud gezet hoorquote:
JA!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat het warm is hoop ik?
Dan mis je precies mijn urban feverquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar een half blikje. Na zijn show nog even snel naar de AH fietsen
Ik heb echt nog veel bier overquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar een half blikje. Na zijn show nog even snel naar de AH fietsen
Draak is er niet uitquote:
Ja die is er niet uitquote:
Wat moet jij regelen dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wanneer geeft Koelkast me eens de gegevens om dit soort shizzle voor hem te regelen dan
Mjah en ik was zwaar in de veronderstelling dat koelkast op het rooster had gekeken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef mr-green het volgende:
Dit is wel stom zeg![]()
Is alleen koelkast degene die dit kan oplossen?
Er zijn al genoeg mensen die kunnen kickenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als ik die server gegevens heb kan ik die overnemen, en draakje uitzetten... lijkt mij...
jij en koelkast?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg mensen die kunnen kicken
Nee dan had ik gezegd er zijn 2 mensen die kunnen kicken.quote:
Die zijn er allen nu zeker nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg mensen die kunnen kicken
Ik kan ook kicken noob!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die zijn er allen nu zeker niet?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dan had ik gezegd er zijn 2 mensen die kunnen kicken.
Jullie hoeven niet te weten wie allemaal kunnen kicken
En nog meerquote:
De draak staat bij koelkast thuis. Koelkast kan hem aan en uitzetten, de rest kan hem kicken. Maar de draak doet vervelend.quote:
Opbellenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De draak staat bij koelkast thuis. Koelkast kan hem aan en uitzetten, de rest kan hem kicken. Maar de draak doet vervelend.
Huur snel een drakendoder in dan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De draak staat bij koelkast thuis. Koelkast kan hem aan en uitzetten, de rest kan hem kicken. Maar de draak doet vervelend.
Nee nu even niet alles goedquote:
Whatsupp babe?quote:
Hoe lang denk je ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
En volgens mij zie ik ook al waarom het niet lukt.
Rens, ik ben zomaar bang dat je debuut iets uitgesteld moet gaan worden
Rensje zn debuut gaat mis en ik voel me schuldigquote:
ja.. geen bazen muziekquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
En volgens mij zie ik ook al waarom het niet lukt.
Rens, ik ben zomaar bang dat je debuut iets uitgesteld moet gaan worden
Kan gebeuren.. ik had je graag willen vermaken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rensje zn debuut gaat mis en ik voel me schuldig
Tot koelkast online is en de draak uit kan zetten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe lang denk je ?
Anders neemt hij mijn uurtje maar over, ik hoef niet persé hoor
Ah dat is liefquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe lang denk je ?
Tja, we krijgen Draakje niet weg. Dus het is ook maar de vraag of jij zou kunnen draaienquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe lang denk je ?
Nee geen ideequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar hebben jullie enig idee wanneer hij er ongeveer is?
Anders ga ik lekker buiten voetballen
Owquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rensje zn debuut gaat mis en ik voel me schuldig
Mag toch hopen dat koelkast dan wel online isquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tja, we krijgen Draakje niet weg. Dus het is ook maar de vraag of jij zou kunnen draaien
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef Rensjebree het volgende:
Hier moet men nou een hardcore mix van maken!
JEEEJ!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb iemand te pakken in huize koelkast
Heb alleen geen idee hoe we het nu gaan oplossenquote:
WE HOREN JE!!!quote:
* Huppelmuts doet hand vast in broekjequote:
Is koelquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Rensje, ga jij door tot 20:15 dan?
Dat we beiden 45 minuten hebben...
Dat is lief van je!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Rensje, ga jij door tot 20:15 dan?
Dat we beiden 45 minuten hebben...
Zomaar een idee: Dat was System of a down met chop suey en nu komt Dr. Dre met snoop en still drequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Rensjebree het volgende:
Umm ik heb alleen nog niet echt het idee wat ik moet zeggen
OH NOES ER ZIT EEN GAT IN DE MUZIEKJENSquote:
Herkenbaar welquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ga een poging wagen! het is allemaal zo nieuw! (Normaal heb ik altijd een grote smoel)
schattigquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ga een poging wagen! het is allemaal zo nieuw! (Normaal heb ik altijd een grote smoel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |