Je bent toch verzekerd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef Tja..1986 het volgende:
Nee, helemaal niet bang. Ik snap die angst ook nooit zo goed. Behalve de angst voor de rekening dan
Ik betaal 11 Euro per maand meer. Maar scheelt wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:05 schreef VGA4xZoom het volgende:
^Een tandarts verzekering kost je al gouw 20euro meer bovenop je premie. Dan kun je beter de gok wagen en die ene controle en dat ene gaatje uit eigen zak betalen (150euro oid).
Maarja, als je dan per ongeluk een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan![]()
Zelf was ik altijd bang voor de tandarts, ik vond vooral het geluid van de boor verschrikkelijk.
Maar nu ik een tijdje bij studentjes zit (UMCG) heb ik er geen last meer van, gezien hun OVERAL rekening mee houden en alles heel voorzichtig doen.
Oh wat ergquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:26 schreef heiden6 het volgende:
Genoeg tandartsen, orthodontisten, mondhygiënisten gezien tot mijn achttiende verjaardag om alles te kunnen hebben, want ik mis mijn halve volwassen gebit (16 van de 32 elementen).
Huh dat heb ik nog nooit gehad dat daar een andere afspraak voor werd gemaaktquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef bonke het volgende:
ga der ook niet graag heen, maar eens per jaar is voldoende
waar ik wel een hekel aan heb is dat als je geen gaatjes hebt tijdens controle maar wel een beetje tandsteen dat ze daar een aparte afspraak voor moeten gaan maken
oww en assistentes die niet goed kunnen zuigen heb ik ook een hekel aan
owww en aan mijn eigen tandarts want die is zo klein dat als je in de stoel gaat ligge ze je met je hoofd bijna tot aan de grond laat zakken en dan je voeten nog een stukkie de lucht indat ik er niet elke keer afglij in de schoot van de tandartsassistente is me een wonder)
ps: die vislucht is daar ook niet te harden
pss: over twee weken moet ik weer
psss: joepie![]()
pssss: not
vroeger werd et ook gewoon weggehaald maar elke afspraak is geld hequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Huh dat heb ik nog nooit gehad dat daar een andere afspraak voor werd gemaaktTandsteen weghalen duurt echt een paar minuutjes ofzo?
Maar dan betaal je dus voor 2 aparte afspraken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef bonke het volgende:
[..]
vroeger werd et ook gewoon weggehaald maar elke afspraak is geld he
maar ik maak gewoon twee afspraken tegelijk eerst 1 voor tandsteen en dan de controle pas
hoef ik ook maar 1 keer vrijaf te nemen
Oh okeequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef pussywillow het volgende:
Je betaalt niet voor een afspraak, je betaalt voor een verrichting. Of je nu in één keer twee verrichtingen laat doen of twee keer één verrichting maakt dus niet uit (behalve dat het irritant is om er twee keer naartoe te moeten). Als de tandarts tijdens de controle wat tandsteen weghaalt staat er ook gewoon een controle én een gebitsreiniging op de notaIn veel praktijken haalt niet de tandarts maar een mondhygiëniste het tandsteen weg, vandaar dat je er vaak twee afspraken voor moet maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |