ok merciquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef danilel het volgende:
[..]
woar nog e bietje road/blauw en dik opgezwolle zei ut sjtraks
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:31 schreef Urb het volgende:
Goeiemiddag Mark.![]()
Je hebt de timing van MamaJo met LaPo.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Goeiemiddag Mark.![]()
quote:
Goeiemiddag Mark.![]()
moet nog herschreven wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:33 schreef bull1966 het volgende:
ik blijf zeiken over die brief van dennis
waneer komt die dat huis in ?????
Als het voor MaJo het beste uitkomtquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:33 schreef bull1966 het volgende:
ik blijf zeiken over die brief van dennis
waneer komt die dat huis in ?????
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Als het voor MaJo het beste uitkomt
en/of dit.quote:
vond de passages die ze uitgezonden hebben wel leuk om JoJo en Floser ff te laten nadenkenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
ik zie jullie vanavond weer...ik moet onverwachts oppassen op de kleine
xxxx
Uitslag van nominaties zijn nog niet bekend. Ook is niet bekend waarom Mo nooit die make-up eraf haald.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:38 schreef Pippien het volgende:
Hoi allemaal, lees al een tijdje mee, maar dit is mijn eerste post. Ik heb twee vragen: haalt Mo ooit haar make-up eraf? En hoezo zijn de nominaties nu weer zo, dat Mo weer de dans ontspringt? Volgens mij was ze anders sowieso genomineerd!
Zal me voor de rest on topic houden!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:39 schreef Flashbox het volgende:
Die Luira doet er ook alles voor om in de belangstelling te staan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:38 schreef Pippien het volgende:
Hoi allemaal, lees al een tijdje mee, maar dit is mijn eerste post. Ik heb twee vragen: haalt Mo ooit haar make-up eraf? En hoezo zijn de nominaties nu weer zo, dat Mo weer de dans ontspringt? Volgens mij was ze anders sowieso genomineerd!
Laterssquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
xxxx
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
xxxx
Niet helemaal, ligt er een beetje aan op wie FLip en Laura gestemd hebben, de rest lijkt vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:41 schreef knagsje het volgende:
is nu al duidelijk hoe er genomineerd is dan?
Welkomquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:38 schreef Pippien het volgende:
Allereerst Welkom.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:38 schreef Pippien het volgende:
Volgens mij wakker : Geer, Karim en Moquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hallo
Wie liggen er allemaal te pitten? Ik zeg directe nominatie voor de dagslapersHet haar van Mo is helegaar nie geel of oranje geworden, weet niet hoor!
Klopt, uiteraard bepaald de stem het uiteindelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:43 schreef Pippien het volgende:
Oh ok, volgens mij moesten ze de twee noemen waarmee ze over wilden blijven? In mijn theorie hebben dan alleen Laura en Jo 1 stem, en de rest 2 of 3. Maar je weet natuurlijk nooit welke draai ze eraan geven..
Ben trouwens blij dat Karim er weer is!
De rest slaapt?? Mijn god hey, wat een stelletje halve garenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Volgens mij wakker : Geer, Karim en Mo
fuck, zit ik te kijken naar Mo die haar haar doet...ik schakel overquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ha ha, geer over het nepschoonmaken van Jo, hij heeft haar door.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ha ha, geer over het nepschoonmaken van Jo, hij heeft haar door.
JoJo hadden ze het overquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef afca_oc het volgende:
Geer en Karim zeggen ff dat Mo bijna niks doet in het huishouden en Sharon heel actief is, vooral in de keuken.
En Lau? Die ook nie zo heel actief in het huishoudenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef afca_oc het volgende:
Geer en Karim zeggen ff dat Mo bijna niks doet in het huishouden en Sharon heel actief is, vooral in de keuken.
Dat als ze de badkamer schoonmaakt, het hele huis het moet weten, ze uren bezig is, maar eigenlijk haast niets doet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
fuck, zit ik te kijken naar Mo die haar haar doet...ik schakel over
Luira zorgt ervoor dat het stof zich niet verplaatstquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En Lau? Die ook nie zo heel actief in het huishouden
Ze doet tenminste iets..quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat als ze de badkamer schoonmaakt, het hele huis het moet weten, ze uren bezig is, maar eigenlijk haast niets doet.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:47 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Luira zorgt ervoor dat het stof zich niet verplaatst
En het dan ook nog het beste, het langste, het eerste blablablaquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Iets doen prima, maar jezelf neerzetten als degene die alles doet is wat anders
Bingo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Iets doen prima, maar jezelf neerzetten als degene die alles doet is wat anders
Preciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:51 schreef bull1966 het volgende:
LOL gerard wil die kletsmeiden niet op hun slaapkamer hebben
omdat het een puppy isquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:51 schreef Ecila111 het volgende:
Waarom ademt thondje zo snel: ligt het te dromen ofzo?
dat waren maar 10 minuutjes LOLquote:
Nee geloof ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:52 schreef afca_oc het volgende:
gerard wil mo niet, maar tegen laura zegt ie kom maar ons bij dan
nee die heeft ie eerder ook weggestuurdquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:52 schreef afca_oc het volgende:
gerard wil mo niet, maar tegen laura zegt ie kom maar ons bij dan
Zei hij vanochtend tegen Laura: je hebt slecht geslapen vannacht zo te zien, kom maar bij ons als je vannacht goed wilt slapen.quote:
Dat zou raar zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Zei hij vanochtend tegen Laura: je hebt slecht geslapen vannacht zo te zien, kom maar bij ons als je vannacht goed wilt slapen.
Oke, vind het alleen super onbeleefd om iemand geen gedag te zeggen enzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:54 schreef Day het volgende:
Ik heb even de TT aangepast.
Zouden jullie aub het zwaaien/gedagzeggen een beetje in toom willen houden? Het begint weer een beetje uit de klauwen te lopen. Dank!
volgens mij waren het mo en maikquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:54 schreef Pippien het volgende:
Tjonge jonge, eerst hield Mo iedereen wakker met haar gekrik en moest de rest op de gang wachten, en nu zeiken over Jo en Flip! Geer wil haar helemaal niet op de kamer hebben haha..
dat op de gang wachten werd inderdaad min of meer aangeboden, maar elke andere nacht niet hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
volgens mij waren her mo en maik
en ze kregen die 10 minuten aangeboden
vond het wel grappig
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja ze gaat even ergens anders liggen
Ja maak een andere keus hadden ze ook niet echt hequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat op de gang wachten werd inderdaad min of meer aangeboden, maar elke andere nacht niet hoor
het was 2 keer en het was grappigquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat op de gang wachten werd inderdaad min of meer aangeboden, maar elke andere nacht niet hoor
Snap ik, maar er zijn ook users die het, zeker bij het teruglezen, vervelend vinden. Ben dus op zoek naar een middenweg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke, vind het alleen super onbeleefd om iemand geen gedag te zeggen enzo.
Maar prima hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |