Tofheid!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:38 schreef Loqi het volgende:
Camo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice - Sir! Yes sir! (inspiratie naam) Met daarop
Hema - 01 (khaki)
Sephora - Prom night (donkergroen)
Essie - Sew psyched (lichgroen)
erg vet!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:38 schreef Loqi het volgende:
Camo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hema - 01 (khaki)
Very nice!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:38 schreef Loqi het volgende:
Camo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hema - 01 (khaki)
Oh het was mega bobbelig hoor, maar 2 laagjes topcoat doet wonderenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
erg vet!ook wel knap dat alle lakjes even goed dekken! en geen hobbelig effect! dat zou echt weer een flater voor mij zijn
Ik heb eerst 2 laagjes basislak gedaan en toen met de andere 3 lakken met een dottingtool vlekken gaan maken. Camo is chaotisch dus das makkelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:50 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Very nice!
Ben je gewoon maar wat in het wild gaan lakken of had je een bepaald systeem?
Voor een chaotische mani ziet 'ie er superbruut uit ^^quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:15 schreef Loqi het volgende:
Dank je wel allemaal
[..]
Oh het was mega bobbelig hoor, maar 2 laagjes topcoat doet wonderen![]()
[..]
Ik heb eerst 2 laagjes basislak gedaan en toen met de andere 3 lakken met een dottingtool vlekken gaan maken. Camo is chaotisch dus das makkelijk
Ey joww Captain Jack!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:38 schreef Loqi het volgende:
Camo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hema - 01 (khaki)
Creatief tape gekloot, me likey!quote:
Jij hebt dat spelletje nodig!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren leuk spelletje met mezelf gedaan. Nadat ik erachter kwam dat ik 140 ongebruikte nagellakken heb, heb ik die allemaal bij elkaar in een la gezet. Gisteren blind een lakje gekozen en dat moest ik dragen. Heb zelfs hele spelregels voor mezelf bedacht
.
En het lot koos voor... rood. Dat wil zeggen, in het potje lijkt het paars, maar het is rood. En ik hou niet van rood. Gelukkig mag effectlak ook en er zat nog een Golden rose flakies lak in dezelfde la, dus da's 2 voor de prijs van 1
![]()
[ afbeelding ]
No. 7 - queenie en Golden Rose 03.
Zou het niet zo snel uit mezelf gekozen hebben, maar nu het er op zit vind ik het wel erg leuk.
Spelletje is voor herhaling vatbaar
Iemand uit de comments postte deze fotoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:41 schreef deerntie het volgende:
Misschien is dit wel iets voor een van jullie:
http://www.beautygloss.nl(...)swatcher/#more-10511
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iemand uit de comments postte deze foto![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelf ook opgegeven, wie niet waagt.. Maar er zitten gênante foto's bij, dan vallen die van mij best mee.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iemand uit de comments postte deze foto![]()
.
Ja meer het was nacht en ze was al een beetje moe he, dus dan snap ik het wel. Zo ziet het er bij mij dan ook altijd uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I had a signature once. It was awful.
Dan lever je toch niet zo een foto in? Ik zou het opnieuw doen ipv.. dit..quote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja meer het was nacht en ze was al een beetje moe he, dus dan snap ik het wel. Zo ziet het er bij mij dan ook altijd uit![]()
![]()
Ja dat bedoel ik dus, omg, ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt je lak er zo op te doen en dan nog tevreden zijn ookquote:Op zondag 8 mei 2011 13:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan lever je toch niet zo een foto in? Ik zou het opnieuw doen ipv.. dit..
Ik zou er al niet eens aan mee doen, omdat het een "eis" is dat je een slr camera hebtquote:Op zondag 8 mei 2011 13:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus, omg, ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt je lak er zo op te doen en dan nog tevreden zijn ookIk zou spontaan handschoenen gaan dragen
sterker nog, mijn compact maakt betere nagelfoto's dan mijn dslr, aangezien de macrofunctie van mijn compact gewoon veel beter isquote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou er al niet eens aan mee doen, omdat het een "eis" is dat je een slr camera hebt. Inderdaad, ik zie de kwaliteit meteen verbeteren met een slr camera... NOT.
Maar goed, voor niet zelf wil bloggen (op mijn nagels geen ander watermerk) kan het wel leuk zijn. Denk alleen dat het veeleisender kan worden dan gedacht.
Juist!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sterker nog, mijn compact maakt betere nagelfoto's dan mijn dslr, aangezien de macrofunctie van mijn compact gewoon veel beter is
Die heb ik staan, volgende keer maak ik daar de foto meequote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
grappig gedaan met dat glasdie kleur doet me wel denken aan davidoff cool water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |