Dat is juist klein schatquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
75 ?
Dat is toch een gigantische omvang ?
Daar kan ik gewoon 1x omheen lopen en dan ben ik plotseling wéér jarig...
Kleine meisjes dragen dan ook geen BH's...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap die maten nog altijd niet
Ik wil alleen voelen! wat boeien mij die maten nou!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
65 bestaat niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, 65 is toch weer kleiner dan 75 ?
Iemand met 65 is toch minder dik dan 75 ?
De cijfers is de omvang onder de borst. De letter is voor de grootte van de tiet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, scheelt ergenissen als je ze uitkleed..quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kleine meisjes dragen dan ook geen BH's...
Mannen die geen bh kunnen losmakenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, scheelt ergenissen als je ze uitkleed..
Ik snap het nog niet Hups.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De cijfers is de omvang onder de borst. De letter is voor de grootte van de tiet.
70 cm is het kleinste als het om bh's gaat.
Jarenlang was 75B de gemiddelde maat van de Nederlandse vrouwen.
Een slanke meid zal maatje 75 misschien 80 hebben.
Ohh maar dat kan ik welquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen die geen bh kunnen losmaken
Ik doe altijd zelf mn kleren uit grgrquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen die geen bh kunnen losmaken
Dat zegt niks. Bij mij is het prima in proportie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
65 bestaat niet.
E is de cup en 75 de omtrek
mja dan heb je vet dikke tieten en een dun bovenlijf, lekker in proportie![]()
Where's the fun in thatquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe altijd zelf mn kleren uit grgr
Subtiel hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet Hups.
Ik leer dingen altijd veel beter in de praktijk
Dat kan mijn zoon welquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh maar dat kan ik wel![]()
Alleen kan ik het niet meer met 1 hand ben ik achter
Laat eens zienquote:
Zal ik een tosti maken voor je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat ik net al zei, tieten zijn overgewaardeerd...
En ik ben op het moment gewoon chagrijnig omdat ik honger heb!
doe mij maar gewoon BBWquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
65 bestaat niet.
E is de cup en 75 de omtrek
mja dan heb je vet dikke tieten en een dun bovenlijf, lekker in proportie![]()
Ik kon het ook.. Maar met de juiste hoeveelheid oefening lukt het wel weerquote:
Ik kan het niet met een handquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kon het ook.. Maar met de juiste hoeveelheid oefening lukt het wel weer![]()
tetten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zijn er nog anime kijkers hier?
75/80 (en hoger) is toch juist voor dikzakken / zeekoeienquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:50 schreef sharr het volgende:
Wat 75/80 is voor slanke?Ik snap het niet
Wat ben je dan wel niet als je 95 of 105 hebt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
75/80 (en hoger) is toch juist voor dikzakken / zeekoeien?!
Dat begrijp / begreep ik ook hoor
Draag jij al BH's Sharr ?
Dude de kleinste maat is 70.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Eikelquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dont feed the trollquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude de kleinste maat is 70.
Dus de eerstvolgende is 75 en dan bestempel jij meteen als zeekoe?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je dan wel niet als je 95 of 105 hebt?
BH maten beginnen in confectie met 70. Soms heb je ook 65 ertussen hangen, maar dat is heel enkel.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude de kleinste maat is 70.
Dus de eerstvolgende is 75 en dan bestempel jij meteen als zeekoe?
quote:
Ik heb echt de neiging nu een pic van mezelf in mijn BH te posten. Doe ik niet, trouwens. Gr gr.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is zo'n sport-topje toch ?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging nu een pic van mezelf in mijn BH te posten. Doe ik niet, trouwens. Gr gr.
Zie je, zo doe je dat.quote:
Ik had het wel door.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zie je, zo doe je dat.
Dus niet R&P style koesjekroel koesjiewoesie blabla, maar gewoon ONZ/KLB style trollen tot je tits hebt
Ghehequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zie je, zo doe je dat.
Dus niet R&P style koesjekroel koesjiewoesie blabla, maar gewoon ONZ/KLB style trollen tot je tits hebt
Ja erg hequote:
Ze bedoelt mensen uit het singles topic doosquote:
toch wel de reden waarom ik er steeds minder benquote:
Je was mijn gangbangslet toch al ?!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik post hier alleen maar omdat ik Patje1987 probeer te versieren.
Dus nadat singles naar werd omdat half ONZ er postte is nu ONZ naar dat half singles er post?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
toch wel de reden waarom ik er steeds minder ben
Klopt, ik ben er puur voor jou anale pleziertjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je was mijn gangbangslet toch al ?!
Nah even kusjekroel ofzo kan ik handlen maar er zijn er die gewoon de hele dag door bij elkaar de klapdooskut induikenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
toch wel de reden waarom ik er steeds minder ben
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah even kusjekroel ofzo kan ik handlen maar er zijn er die gewoon de hele dag door bij elkaar de klapdooskut induiken![]()
En vooral de bijbehorende MI's vind ik te erg
Volgens mij zijn dat juist vooral de mensen die NIET in Singles postenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah even kusjekroel ofzo kan ik handlen maar er zijn er die gewoon de hele dag door bij elkaar de klapdooskut induiken![]()
Dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze bedoelt mensen uit het singles topic doos
Ja idd. Daar weten ze al dat dat kusjekroel gedoe nasty isquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat juist vooral de mensen die NIET in Singles posten
Wow kluts je verrast me met je reactiequote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow kluts je verrast me met je reactie
Popje, wil jij bazin van België wordenquote:
Ach, met mate mag het best, lijkt me. Dat doet iedereen. Maar er zijn hier wel een paar die het in het extreme trekken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd. Daar weten ze al dat dat kusjekroel gedoe nasty is
[..]
Wow kluts je verrast me met je reactie
Dus het is de hele dag draakje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen heb ik nog steeds geen roosteraanmeldingen![]()
Ja geen idee eigenlijk, ik was gewoon verrastquote:
Ja ik weet even geen betere benaming.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Popje, wil jij bazin van België worden?
Als we België nou eens zouden aanvallen heh ?!
Dan moet je wel een paar ideetjes in het topic hebben...
Helemaal niks?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusjekroelquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ben er bang voorquote:
Met mate is ook prima.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, met mate mag het best, lijkt me. Dat doet iedereen. Maar er zijn hier wel een paar die het in het extreme trekken.
DM?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ben er bang voor
[..]
Met mate is ook prima.
Maar er zijn er een paar die ...
Weet je wat ik zwijg wel.
Opschieten dan!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil best wel even draaien, maar ik MOET eerst peuken halen.
Dat red ik niet in 260 tekensquote:
13.00 gaat Echt niet lukkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opschieten dan!!
Ik verwacht je om 13:00 on air!!
Pics van jou in lingeriequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAT ZIET ER GODVERDOMME TOCH NIET UIT
![]()
![]()
En dan draai je tot 15:00!!quote:
wat denk je zelfquote:
Gezien de TT is dat best ontopic atmquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wat denk je zelf![]()
EN NU OPGE*PIEEEPTTT* over tieten en weetikhet wat of ik ga het ontopic gifje zoeken
Maar tieten is altijd ontopic, tevens de TTquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wat denk je zelf![]()
EN NU OPGE*PIEEEPTTT* over tieten en weetikhet wat of ik ga het ontopic gifje zoeken
Oh no, nog een koelkast, 1tje is genoegquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
we doen geen halve uren
gr gr koelkast
Bemoei je er aub niet meequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
we doen geen halve uren
gr gr koelkast
Tieten zou altijd in elk topic ontopic moeten zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien de TT is dat best ontopic atm
Die quote ik even hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh no, nog een koelkast, 1tje is genoeg
Ook in het homo topic?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tieten zou altijd in elk topic ontopic moeten zijn
Snookervakantiequote:
Jawel maar hij mag toch ook vakantie vieren?quote:
Je heb mij er nu bij! Als ik tijd heb wil ik best vaker je gaatje vullen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel maar hij mag toch ook vakantie vieren?
Hoop wel dat jullie nu zien hoeveel hij doet voor de radio. Ik krijg het rooster met pijn en moeite gevuld en dan nog niet eens vol.
Iedereen ziet dat wel in.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoop wel dat jullie nu zien hoeveel hij doet voor de radio. Ik krijg het rooster met pijn en moeite gevuld en dan nog niet eens vol.
quote:
Ik zit lekker in de tuin nuquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ja het is ook mooi weer, en er zijn examens enzo.. miss dat dat er ook wat mee te maken heeft
Weet ook wel dat hij veel doet voor de radio, en natuurlijk mag hij vakantie vieren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig dan ook al een paar uur te wachtenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:19 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Je heb mij er nu bij! Als ik tijd heb wil ik best vaker je gaatje vullen!
Ik hoop echt dat het daarmee te maken heeft. Ik faal namelijk niet graag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ook wel dat hij veel doet voor de radio, en natuurlijk mag hij vakantie vieren.
Maar had wel verwacht dat hij af en toe even zou binnenwippen.
Misschien met het mooie weer te maken dat je minder aanmeldingen hebt, mensen gaan eerder buiten iets doen.
Dat vooral. Ik heb van 't weekend nauwelijks radio geluisterd omdat ik lekker buiten was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ook wel dat hij veel doet voor de radio, en natuurlijk mag hij vakantie vieren.
Maar had wel verwacht dat hij af en toe even zou binnenwippen.
Misschien met het mooie weer te maken dat je minder aanmeldingen hebt, mensen gaan eerder buiten iets doen.
Jij was ziekquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vooral. Ik heb van 't weekend nauwelijks radio geluisterd omdat ik lekker buiten was.
Ja maar hij kan toch hoi zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het daarmee te maken heeft. Ik faal namelijk niet graag.
Nah hij verdient vakantie dus die moet hij ook nemen.
Nee want dan krijgt hij meteen allemaal vragen en pm/dm's en dan heeft hij nog geen vakantie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar hij kan toch hoi zeggen.
Dan weten we in ieder geval dat het goed met hem gaat.
Mis hem een beetje![]()
En denk niet dat het aan jou ligt hoor
Ik kan je vertellen dat het goed met 'm gaat, en hij erg geniet van zn snookerquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar hij kan toch hoi zeggen.
Dan weten we in ieder geval dat het goed met hem gaat.
Mis hem een beetje![]()
En denk niet dat het aan jou ligt hoor
Waar is hij snookeren dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het goed met 'm gaat, en hij erg geniet van zn snooker
Ja maar we hebben je gewoon gemist hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan ik toch nog wel buiten zijn?
3 weken lang op de bank zitten en snooker kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar is hij snookeren dan?
Is ie naar Engeland ofzo?
Snooker is leuk, maar wat moet ik me voorstellen bij een snookervakantie?
Dat is ook leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 weken lang op de bank zitten en snooker kijken
Ik snap niks van snookerquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook leuk.
Zou willen dat ik goed kon snookeren
Ja maar toch ook in bepaalde volgorde enzquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar toch ook in bepaalde volgorde enz
Nee joh is helemaal niet saai.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik een beetje, maar het is ontzettend saai om naar te kijken
Ja dat wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zover was ik ook al helder lichtquote:
jij doet koelkast ondertussen entertainenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja eerst rood en dan een kleur.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar toch ook in bepaalde volgorde enz
ik doe helemaal niksquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij doet koelkast ondertussen entertainen
Dat snap ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar we hebben je gewoon gemist hier
Ik ga voor topless snooker/biljartquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:35 schreef Ezechielk het volgende:
Snooker of tetten.
Ik ga voor de tetten.
[ afbeelding ]
Hoi, neuken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:35 schreef Ezechielk het volgende:
Snooker of tetten.
Ik ga voor de tetten.
[ afbeelding ]
What did you do?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog even en Samzz is misselijk, dankzij mij
Ghehequote:
Ik vind het ook leuk om te doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom het een keer proberen, misschien vind je het wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |