Met de namen die in de OP worden gepost klinkt 'driemaal scheepsrecht' nogal cru...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik vind het zeker een groot talent
Maar hoe bedoel je 3x is scheepsrecht TS?
Ik wist dat de insteek van dit topic zoiets moet zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind hoe Ajax met hun spelers omgaat ook nogal cru en hoop dat het niet 3 keer wordt
?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
lr, gelukkig nog geen met de nadruk op nog
Doe eens gek en doe een gokquote:
Slaat nergens op. Kanu heeft namelijk nooit een hartstilstand gehad. In 96 werd bij hem een hartstoornis geconstateerd en toen speelde hij voor Inter. Na de operatie is hij gewoon teruggekeerd, is nu 35 jaar en speelt nog altijd op het hoogste niveau..quote:Goede voetballer hoor maar ik hoop vooral dat hij niet omkomt op het voetbalveld door een hartaanval
Als Ajax zegt dat er niks aan de hand is met je hart dan zou ik me ernstig zorgen maken, misschien moet hij maar eens info inwinnen bij Sno en Kanu
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lorenzo_Ebecilio
Ajax in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je me een ploeg noemen waar 2 spelers levensbedreigende hartaandoeningen hebben gehad in de laatste 15 jaar?
Best hilarisch wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij zit DAM nu echt in zijn handjes te wrijven thuis omdat toch nog zoveel mensen serieus op hem ingaan.
Jij bent echt de grootste mongool die er rondloopt op dit forum héquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je me een ploeg noemen waar 2 spelers levensbedreigende hartaandoeningen hebben gehad in de laatste 15 jaar?
Wel dusquote:
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste mongool die er rondloopt op dit forum hé. Ben jij toevallig het alter ego van dandybleu of zo?
Heeft ie ook een hartaanval gehad dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:22 schreef DeNummer10 het volgende:
Koné kwam er bij Ajax niet in vanwege een zwak hart. Dat clubje van DAM nam hem maar al te graag aan, en inmiddels zit hij al een paar jaar bij Sevilla op de tribune, waar niet veel eerder Puerta plotseling stierf aan hartfalen.
Slotje.
Kanu bij Ajax ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heeft ie ook een hartaanval gehad dan?
Klopt daar hadden ze incompetente doktoren, als ik Ebecilio was zou ik het advies van Ajax niet al te serieus nemen want bij Ajax gaan ze over lijkenquote:
Nee, Ebecilio is meer zijn target. Of Fisher, Ook Fons draait net als Ajax zijn hand niet om voor kinderhandelquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:49 schreef DeNummer10 het volgende:
Ben jij een slachtoffer van Fons Spooren?
Ja, ze willen hem heel graag dood hebben en geven daardoor verkeerde signalen af.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt daar hadden ze incompetente doktoren, als ik Ebecilio was zou ik het advies van Ajax niet al te serieus nemen want bij Ajax gaan ze over lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spaanse U-21 jeugdploeg?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, ze willen hem heel graag dood hebben en geven daardoor verkeerde signalen af.Bij een club waar de helft van de voorzitters al veroordeeld wegens fraude en diefstal kan je natuurlijk niet verwachten dat er een moraal is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
nee jouw clubje doet het goed, aankloppen bij de gemeente om steun, patheticquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij een club waar de helft van de voorzitters al veroordeeld wegens fraude en diefstal kan je natuurlijk niet verwachten dat er een moraal is.
Dope, lijkt me ook wel iets voor Ajax. Kan prima toegedient worden door mensen zonder moraalquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
De spaanse U-21 jeugdploeg?
daarvan zijn bv al Dani Jarque en Antonio Puerta overleden aan hartfalen en Rubén de la Red Gutiérrez en Miguel Garcia Tébar kregen op het speelveld hartaanvallen.
Gelukkig is de ArenA er zomaar gekomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee jouw clubje doet het goed, aankloppen bij de gemeente om steun, pathetic.
Ook al komt er alleen maar onzin uit DAM, dat heeft wel heel weinig te maken met het kinderhandelshuis voor kinderen met een hartstoornis. Toch denk ik dat Ajax zelden van iets creatievers is beschuldigd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee jouw clubje doet het goed, aankloppen bij de gemeente om steun, pathetic.
ja, die is ook van Ajax iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig is de ArenA er zomaar gekomen
Het is ook kinderhandelquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:51 schreef DeNummer10 het volgende:
Oh nou is het al kinderhandel. Verder nog iets?
Klopt alleen zwakzinnige gaat een lening aan om iets te hurenquote:
In vbl word niet zoveel geslotenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef DeNummer10 het volgende:
Trollen kan hier nog best lang zie ik. Andere fora sluiten topics na 1 troll-poging.
Is geen troll, kom met iets betersquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef DeNummer10 het volgende:
Trollen kan hier nog best lang zie ik. Andere fora sluiten topics na 1 troll-poging.
Eentje maar, alsof het niks isquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hij blijft ook praten over mensen die een hartaanval bij Ajax hebben gehad, terwijl ze die hartaanval bij een hele andere club hebben gehad. Sno is de enige bij Ajax die een hartaanval heeft gehad, maar die speelt niet eens.
Kom jij dan met iets beters, want ik snap nog steeds niet wat je nou probeert te bereiken met dit topic. Hopen dat iemand ajax aanklacht voor handel in kinderen met een hartafwijking?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is geen troll, kom met iets beters
Ajax wekt die hartaanvallen opquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eentje maar, alsof het niks is
Wat zijn jullie negatief zeg, waar de gemiddelde Ajax basher niet verder dan Joden dit Joden dat komt heeft DAM een super creatieve theorie ontwikkeld. Ik ben best onder de indruk eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kom jij dan met iets beters, want ik snap nog steeds niet wat je nou probeert te bereiken met dit topic. Hopen dat iemand ajax aanklacht voor handel in kinderen met een hartafwijking?
Ajax huurt een stadion en bedruipt zich prima, PSV moet aankloppen bij de gemeente om niet failliet te gaan en Ajax is zwakzinnig?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt alleen zwakzinnige gaat een lening aan om iets te huren
Nou, gezien hij het heeft overleefd door adequaat optreden van de coaches en medische staf en er geen schade aan heeft overgehouden. En het iets is waar je uberhaupt niks aan kan doen als club zijnde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eentje maar, alsof het niks is
Oh ja sorry, ik heb geen opleiding omgaan met mongolen gehad. Ik was vergeten dat je overal het goede van in moet zien en ze daarover complimenterenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn jullie negatief zeg, waar de gemiddelde Ajax basher niet verder dan Joden dit Joden dat komt heeft DAM een super creatieve theorie ontwikkeld. Ik ben best onder de indruk eigenlijk
Fatsoenlijke doktoren aannemen, want zo is het wachten op de eerste dodequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou, gezien hij het heeft overleefd door adequaat optreden van de coaches en medische staf en er geen schade aan heeft overgehouden. En het iets is waar je uberhaupt niks aan kan doen als club zijnde.
Ja.
Je zit er op te hopen he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Fatsoenlijke doktoren aannemen, want zo is het wachten op de eerste dode
Nou wat gaat het goed met Ajaxquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax huurt een stadion en bedruipt zich prima, PSV moet aankloppen bij de gemeente om niet failliet te gaan en Ajax is zwakzinnig?.
Tis al weer goed met je.
Nee, kun je ook iets zonder infantiele smilies?quote:
Wat is er mis met Lorenzo?quote:
moeten wij als, brabants eigen, paupers onze handjes ophouden bij de gemeente? Nee hequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nou wat gaat het goed met Ajax
Geen idee, ik spreek hem niet meer zo vaak.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is er mis met Lorenzo?
Hoeveel steun heeft PSV dan gehad van de gemeente?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moeten wij als, brabants eigen, paupers onze handjes ophouden bij de gemeente? Nee he.
Nog niets, wie weet krijgen ze het ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel steun heeft PSV dan gehad van de gemeente?
Ja, momenteel eigenlijk wel redelijk. Eindelijk het inadequate bestuur opgestapt, en de weg vrij gemaakt voor een nieuw bestuur met voetbalvisie. Er zijn zwarte cijfers en er is nog steeds kans op het kampioenschap.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nou wat gaat het goed met Ajax
Volg jij het nieuws over psv niet of zo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel steun heeft PSV dan gehad van de gemeente?
En via de voorrondes de CL in gegaan, iets wat allang niet meer gelukt was in Nederland.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, momenteel eigenlijk wel redelijk. Eindelijk het inadequate bestuur opgestapt, en de weg vrij gemaakt voor een nieuw bestuur met voetbalvisie. Er zijn zwarte cijfers en er is nog steeds kans op het kampioenschap.
Zo goed is het al jaren niet meer gegaan
Jawel zowel extern als internquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volg jij het nieuws over psv niet of zo?
Ik denk anders nog regelmatig terug aan die 2 keer in de laatste 7 jaar dat Ajax op doelsaldo het kampioenschap verloorquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, momenteel eigenlijk wel redelijk. Eindelijk het inadequate bestuur opgestapt, en de weg vrij gemaakt voor een nieuw bestuur met voetbalvisie. Er zijn zwarte cijfers en er is nog steeds kans op het kampioenschap.
Zwarte cijfersquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Liever zwarte cijfers dan een verlies van rond de 30 miljoen als je CL misloopt.quote:
Overigens vind ik zwarte cijfers ook niet super belangrijk, maar het is wel fijn dat het nieuwe bestuur nu zonder schulden begint en gelijk wat aankopen kan doen, in plaats van de komende 2 a 3 jaar bezig zijn met schuldsanering.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Liever zwarte cijfers dan een verlies van rond de 30 miljoen als je CL misloopt.
Aankopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Overigens vind ik zwarte cijfers ook niet super belangrijk, maar het is wel fijn dat het nieuwe bestuur nu zonder schulden begint en gelijk wat aankopen kan doen, in plaats van de komende 2 a 3 jaar bezig zijn met schuldsanering.
Zoals psv.
?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aankopen
Verkopen gaat ook niet meer lukken
Sno?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind hem niet efficiënt. Die andere dude is dat meer.
Ik snapte je punt niet helemaal.quote:
Hij bedoelt ozbiliz, maar die is dan ook 2 jaar ouder.quote:
TS snapt het zelf ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef msnk het volgende:
Ik snap dit topic niet, de posts van TS zijn ver boven mijn niveau.
Wel hoor, maar jij overduidelijk nietquote:
Klopt, ik snap jou niet. Volgens mij zijn er meer mensen die jou niet snappen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel hoor, maar jij overduidelijk niet
Oh....quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, ik snap jou niet. Volgens mij zijn er meer mensen die jou niet snappen.
quote:Koffieplant (Coffea) is een geslacht van ongeveer zestig soorten houtige planten. De meeste soorten (33) komen voor in tropisch Afrika en vinden hun oorsprong met name in Ethiopië. Op Madagaskar komen veertien soorten voor, in tropisch Zuidoost-Azië en alsmede op het eiland Mauritius drie soorten. Alle soorten zijn houtige planten en kunnen afhankelijk van de soort kruipend, struikvormend, boomvormend of liaanvormend zijn.
2-20 bloempjes zitten bij elkaar. Pas na regenval beginnen de bloemknoppen zich te ontwikkelen en acht tot twaalf dagen later treedt er een massale bloei op. De bloemen zijn vijftallig en hebben dus vijf witte kroonblaadjes.
De vrucht van de koffieplant is een steenvrucht. Elke vrucht bevat een pit met daarin de koffiebonen. Doordat de zaden bij het rijpen tegen elkaar aandrukken ontstaat de karakteristieke vorm. De gedroogde en gebrande bonen van de plant dienen als basis voor koffie, een stimulerende, cafeïnehoudende drank. Koffie wordt vooral gecultiveerd op plantages in tropische landen, voor export naar landen met een gematigd klimaat. Koffie is een van de belangrijkste handelsgoederen ter wereld en is een belangrijk exportproduct van landen rondom de evenaar, zoals Brazilië, Vietnam en Colombia.
quote:Klassieke Nederlandse bakfiets in een eenvoudig en handig formaat, bijna dezelfde als 70 jaar geleden. Ontworpen en gemaakt om vrijwel onverwoestbaar en onderhoudsvrij te zijn. Niet snel, maar wel makkelijk fietsen, stabiel en veilig.
Gebruik-
Fabrieks en algemeen bedrijfsterrein (intern) vervoer. Binnenstad bezorgdienst. Ook geschikt als basis chassis voor op maat gemaakte bakfietsen.
Laadvermogen-
400 kg (Ja! 400 kg!)
Specificaties-
* Super-sterke 26" transporter wielen
*
Enkele versnelling, ook achteruit rijden
*
Grote, handbediende trommelrem
*
Massieve mahonie bak op bladveren
*
Gesealde kogellagers
*
Motorketting en stalen kettingscherm
Opties-
* 8 versnellingen & hydraulische velgrem achter
* Luifel
* Vlakke of bolle deksel, vast of gescharnierd
* Bisonyl afdekzeil
* Maatwerk naar wens
quote:
Waarom denk je dat ik deze onzin post?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..], goeie toevoeging aan dit topic.
Bijna net zo goed als de toevoegingen van TS.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede voetballer hoor maar ik hoop vooral dat hij niet omkomt op het voetbalveld door een hartaanval
Als Ajax zegt dat er niks aan de hand is met je hart dan zou ik me ernstig zorgen maken, misschien moet hij maar eens info inwinnen bij Sno en Kanu
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lorenzo_Ebecilio
Nou ja, ik vond die informatie over de bakfiets wel handig. Wist niet dat dat ding 400 kilo(ja, 400 kilo!) kon houden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik deze onzin post?
quote:A dam is a barrier that impounds water or underground streams. Dams generally serve the primary purpose of retaining water, while other structures such as floodgates or levees (also known as dikes) are used to manage or prevent water flow into specific land regions. Hydropower and pumped-storage hydroelectricity are often used in conjunction with dams to generate electricity. A dam can also be used to collect water or for storage of water which can be evenly distributed between locations.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |