Kan maar 1 stream aandoen anders tik ik en verschijnt het morgen pas hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:07 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Heb je geen beeld op stream 3 + 4?
duh , dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Laura is bang dat zij erop wordt afgerekend dat alex genomineerd werd (en een exit had)
Als ze zich daar zorgen om maakt dan is ze echt te dom voor woordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Laura is bang dat zij erop wordt afgerekend dat alex genomineerd werd (en een exit had)
Vind het eigenlijk niet zo gek dat die lange snachts slecht slaapt....Als je overdag alleen maar ligt te pitten...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef danilel het volgende:
[..]
nomi's zijn al geweestze weet dat het niet veel nut meer heeft......
dus je zou ook de hele dag gaan gapen, liggen, hangen ,helemaal tot je kaken onder de dekens gaan liggen en verder niets doen? de anderen kunnen zich toch ook vermaken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Wat een haat tegen Laura hier zeg.
Zodra die stem niet met opdrachten komt kan je buiten opruimen en/of je haar verven natuurlijk weinig doen.
Ik denk dat ik me ook kapot zou vervelen.
Je kunt spelletjes spelen, sporten op die fiets die ze hebben, zwemmen, lezen. Ik zou het wel weten hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Zodra die stem niet met opdrachten komt kan je buiten opruimen en/of je haar verven natuurlijk weinig doen.
Iedereen heeft toch even veel of weinig te doen? Waarom zie je dan vooral haar liggen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Ja onder andere ja!!! Wat ik ook zo erg vind: Dat geklaag (al zeker 25 keer) dat dr kluis gehalveerd is door ''de scheiding''. Hoe haalt ze het in haar hoofd? Ze had ongeveer 0 euro voor dat hele trouwen. Door het trouwen kreeg ze zoveel geld van iedereen en ook de inhoud van Alex. Zo gierig is ze dat ze echt drzelf geloofd dat ze haar geld kwijt is door hem. Bloed onder mn nagels vandaan.. echt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:07 schreef utrecht1970 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja onder andere ja!!! Wat ik ook zo erg vind: Dat geklaag (al zeker 25 keer) dat dr kluis gehalveerd is door ''de scheiding''. Hoe haalt ze het in haar hoofd? Ze had ongeveer 0 euro voor dat hele trouwen. Door het trouwen kreeg ze zoveel geld van iedereen en ook de inhoud van Alex. Zo gierig is ze dat ze echt drzelf geloofd dat ze haar geld kwijt is door hem. Bloed onder mn nagels vandaan.. echt.
Of de rest eens helpen met koken, schoonmaken etc.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Je kunt spelletjes spelen, sporten op die fiets die ze hebben, zwemmen, lezen. Ik zou het wel weten hoor.
Het is niet puur het liggen. Ik zou ook veel liggen want veel kan je niet doen. Maar die smoel die ze heel de dag door trekt als ze dan iets moeten of kunnen doen. Dat is het verschil met anderen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Welkomquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Momazie het volgende:
Cool topic dit! Eindelijk een goede gevonden...
Deels mee eens maar het valt teveel op bij Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Toen ze de opdracht kregen om het vlot te bouwen zat ze alleen maar leunend op 1 van die planken ze heeft niet eens 1 knoop of lus gelegd, kut wijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |