heb ik net nog gedaan toevalligquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je maar geen foute foto's bekijken
Omdat Laura lucht is voor Gerard, hij toonde alleen maar interesse omdat het de slet was van zijn mede-musketier Faalex, en nu hij weg is heeft hij niks aan Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef MargrietV het volgende:
jammer dat Gerard Laura niet uit bed rukt en zegt: nu ga jij maar eens de plee schoonmaken
ik hoop dat hij nog een flinke verassing voor haar in petto heeft ...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:58 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat de Stem niet ingrijpt bij Laura over haar slaapverwekkende gedrag in het huis terwijl andere gewoon bezig zijn.
Of Maik dr ff lekker muchos in dr k*nt laten fakken. (Kzit bij mijn pa;-)quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Eerst 5 grote negers op d'r af sturen zodat ze een paar weken krom loopt, die hel heeft ze wel verdiend
Ik hoop dat ze deaud gaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:00 schreef Stability het volgende:
en ze gaat steeds meer languit liggen...over tien minuten slaapt ze
Maakt niet uit bij Laura, al krijgt ze geld toe (haar mislukte missies) doet ze nog geen flikker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:58 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat de Stem niet ingrijpt bij Laura over haar slaapverwekkende gedrag in het huis terwijl andere gewoon bezig zijn!
Wat zeiden ze dan? Net gemistquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
Haha, Mo en Laura wrijven het er nog ff in bij Flip.![]()
Hoelang duurde het voor hij er weer bijkroop? 3 seconden....![]()
Gek, maar het enige leuke aan Laura vind ik haar flapoortjes.quote:
2 aandachtshoeren zijn het, dat Flip noch Jo niets gezegd hebben over het gebats van MoMaik of het irritante luie sletten gedrag van lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
Haha, Mo en Laura wrijven het er nog ff in bij Flip.![]()
laura heeft maar 1 mooi iets...............haar naam , thats itquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Gek, maar het enige leuke aan Laura vind ik haar flapoortjes.
gaat vanzelf over na de overgang lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:05 schreef Annelies-G het volgende:
Gerard heeft het druk, zou hij ongesteld moeten worden? Dan ben ik ook altijd poetserig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |